מה זה SEO ואיך זה קידום האתר בגוגל יביא לך לקוחות משלמים

שתף את המאמר:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מה זה SEO?

קידום אתרים זה מונח לא רשמי, אבל זאת התוצאה שלה אנחנו מצפים בסופו של דבר, כי זה נותן את החשיפה הגדולה לעסק.

SEO זה ראשי תיבות של  Search Engine Optimization, או בעברית- “אופטימיזציה למנועי חיפוש”.

אם אתם עסק, יש לכם אתר או מוצר, ואתם לא מקדמים אותו בגוגל בצורה אורגנית, אתם מונעים מהרבה לקוחות עם אשראי ביד למצוא אתכם.

אז לפני שנחפור לכם בסרטון ובמאמר על “מה זה SEO”, חשוב לי שתבינו את ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן או שיווק ברשתות החברתיות.

כשאנחנו מדברים על פרסום בגוגל, אנחנו משלמים עבור קליקים שקיבלנו מכל משתמש בתוצאות החיפוש.

לעומת זאת, כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו בצורה נכונה, ומתאימים את החיפוש שלנו לרלוונטיות של הגולש, ובמטרה לתת לו

מענה על מה שחיפש.

בגוגל אנחנו נקבל אנשים רציניים יותר, שמתחלקים לשלושה סוגים עיקריים:

סוג ראשון- מקבל מידע, הוא נמצא כרגע בבדיקה ראשונה ומחפש מה יכול לעזור לו.

סוג שני- יודע מה הוא צריך, אבל בודק מאיפה כדאי לו לרכוש.

סוג שלישי- יודע מה הוא רוצה, מאיפה הוא רוצה- אנחנו רק צריכים לגרום לו להבין שעכשיו זה הזמן, ולבדוק אם מעדיף לשלם בפייפל או באשראי!

קידום אתרים אורגני בגוגל מכיל בתוכו כמה דברים

לפני שמקדמים את האתר, צריך להבין את הראש של גוגל ושל הגולש. מבחינת גוגל, אתם צריכים להנגיש את האתר שלכם לגולש בלבד, ואז הכל נעשה בצורה טבעית.

בעולם ורוד זה נכון, אבל כמובן שאנחנו גם צריכים לתת איזה פוש קטן בצורה של אופטימיזציה באתר וקישורים שיחזקו את מעמד האתר ברשת וכמובן,

להפוך אותו למשהו מדובר.

מה זה אומר?

שאנשים יוכלו לדבר ולהציע את המוצר שלכם כי הם ראו אותו בכל מיני מקומות ברשת- וכמה שיותר, יותר טוב!

ברגע שלקוח מחפש מוצר מסויים, גוגל עושה כמה חישובים כדי לדעת איך לתת לגולש את התוצאה הטובה ביותר, ולכן אתר ישן עם תוכן טוב ובד”כ גם מוכר בתחום, יקבל עדיפות

מאשר אתר חדש עם שם לא מוכר ואף אחד עדיין לא שמע עליו.

לכן חשוב לעשות את זה בצורה מבוקרת וטובה, תוך כדי שימוש גם בבלוג, גם בפורומים, גם ברשתות החברתיות ובכל מקום שיכול להשמיע את השם של החברה שלכם ברשת!

גוגל יודע ושומע הכל, ועושה הצלבות ומבין תוך כדי להבין על מה העסק שלך ולדעת מה הכי רלוונטי לגולש בהתאם לחיפוש שלו- ובד”כ גם צודק…

העסק שלך לא חייב מקדמי אתרים בשביל לעשות לך את ה SEO

חוץ מעניין האופטימיזציה לאתר, לא צריך שום ידע טכני בשיווק העסק, וגם באופטימיזציה לאתר- אפשר ללמוד.

גם אם אתה או את לא טכניים בשיט, עדיין אפשר לעשות את זה בקלות, ואפילו יותר מזה, אתם יכולים לקדם את האתר שלכם בעסק בצורה הטובה ביותר.

בשביל לקדם אתר צריך מספר דברים כדי להעלות גבוה בתוצאות החיפוש בהתאם לענף שבו אתה נמצא:

1. אתר (אפשר להכין או לשלם למישהו שיבנה בוורדפרס).

2. סקר שוק ומחקר לקוח.

3. מחקר מתחרים.

4. מחקר מילות מפתח.

5. ויראליות.

6. תוכן באתר.

7. קישורים בין העמודים בתוך האתר.

8. קישורים לתוך האתר.

לא להיבהל מכל הרשימה, אני משאיר לך פה מדריך שתוכל להשתמש בו, ואפילו להדביק אותו בתוך הבלוג שלך כדי לתת עוד ערך לקהל שלך.

(אהבת את המצגת? אפשר לשתף אותה בכיף!)

אז לסיכום- אנחנו צריכים לגרום לדפדפן ולגוגל להבין מה העיקר, ולכן מתייגים את הכותרות הראשיות והמשניות, אבל להביא גם תוכן רלוונטי ואיכותי לגולשים. כשהתוכן יהיה טוב, מעניין ורלוונטי לגולש- השאר כבר יגיע לבד!

הרשם למגזין העסקים שלנו

כאן תקבל את כל הדברים שיעזרו לך לקדם את העסק ולתפעל אותו נכון

עוד דברים שיעניינו אותך לחקור בנושא:

איך לייצר לידים בכל חודש

איך לייצר לידים בכל חודש ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך (מילות מפתח: יצירת לידים, הפקת לידים, הפקת יותר לידים, יותר לידים בכל חודש)

קרא עוד »

מה זה סרפ ואיך זה קשור ל SEO

סרפ הוא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר אינטרנט של ארגון, דף אינטרנט ברשת העולמית, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שמבצעים קידום

קרא עוד »

איך כותבים תוכן שיווקי?

אז איך לעזעזל כותבים תוכן שיווקי? יצרת חומר באיכות גבוהה, ובכל זאת אף אחד לא ביקר באתר שלך? בדרך כלל, בעיה כזו אינה חמורה כפי

קרא עוד »
דילוג לתוכן