מדריך שיווק בגוגל ופרסום ממומן

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

קרה לך פעם בתור גולש לקבל פרסומת נכונה בזמן הלא מתאים בפייסבוק, ובסוף רכשת שבוע אחרי ממקום אחר?

אותו מפרסם שפרסם לך שבוע לפני עשה עבודה מצויינת, אבל תפס אותך לא מוכן כי זה לא היה בזמן הנכון.

שים את עצמך במקום אותו משווק שבסוף הפסיד אותך למתחרים.

מבאס לא?

כשמישהו רוצה משהו כאן ועכשיו, הוא בדרך כלל יעשה מעשה, יפתח את הגוגל ויתחיל לחפש, ולכן הלידים 

והפניות שמגיעות מאתר חמות יותר מלידים שהגיעו מרשת חברתית כלשהי.

למה חשוב לעשות קידום בגוגל SEO ו PPC

אז שיווק בפייסבוק לא עובד?

הפרסום בפייסבוק עובד מצויין!

אבל הוא נחשב פרסום בדחיפה, אנחנו דוחפים לגולש משהו שהוא עדיין לא יודע שהוא צריך, ומנסים קצת לחמם אותו.

לעומת זאת באתר אינטרנט, הגולש כבר יודע שהוא צריך משהו, רק לא יודע מאיפה ואם יראה אתכם בתוצאה הראשונה,

תוכלו לראות תנועה איכותית ומוכנה יותר.

חייב אתר כדי לעשות קידום ושיווק בגוגל?

גוגל מתחל לשני סוגים:

קידום אורגני SEO ופרסום ממומן.

בקידום אורגני חייב שיהיה לך אתר, כי חלק גדול מאוד מהקידום האורגני הוא עניין נראות וחווית המשתמש באתר.

לעומת זאת בפרסום ממומן, אפשר לכתוב מודעה שמפנה את הגולש ישירות למספר הטלפון של בעל העסק, אבל מומלץ מאוד שגם שם יהיה אתר או עמוד נחיתה כי ככל שהפרסום והדף יהיו טובים יותר, כך הפרסום יהיה זול יותר.

איך בונים אתר לעסק?

אני לא אתמקד על זה יותר מדי, אבל הנה קישור לקורס חינם שהכנתי בשבילך שמתעסק בבניית אתר לעסק ממש מאפס.

בקורס הזה נלמד באמצעות וורדפרס איך לבנות אתר מקצועי מהבסיס, ללא צורך בכתיבת קודים.

לחץ כאן למעבר למדריך בניית אתרים לימוד עצמי.

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני זה הקידום הכי איכותי שאפשר להשיג. כאשר אתה נמצא בעמוד הראשון בחיפושים, אתר מקבל את התנועה הטובה ביותר, וזה אומר שעשית עבודה רצינית כדי להגיע לשם.

קידום אורגני מכיל בתוכו כמה פרטמרים:

  • תוכן– כמות ואיכות. גוגל רואה את כמות הפוסטים ושהאתר פעיל ומתעדכן באופן עקבי, ודואג גם לקדם כאלה. כמובן שהאיכות חשובה אפילו יותר מהכמות ולא רק “לזרוק” מאמרים בתוך האתר.
  • קישורים– קישורים פנימיים בין הדפים באתר שלנו מומלץ להכניס קישורים לעמודים ופוסטים בתוך האתר שלנו וקישורים חיצוניים של אתרים מחוץ לאתר שלנו שיפנו את הגולשים לתוך האתר שלנו. ההיגיון מאחורי זה מבחינת גוגל, הוא שאם אתרים אחרים “ממליצים עלייך” באמצעות קישור, זה אומר שתה שווה משהו.
  • ויראליות– ככל שהאתר או השם שלך מופיעים יותר ברשת גוגל יזהה אותך בתור אוטוריטה ובתור מותג בתחום, וידאג לקדם אותך בהתאם!
  • רלוונטיות לגולש– הפרמטר החשוב ביותר. אם הגולש נהנה ממה שאתם נותנים לו, ונשאר באתר מספיק זמן כדי לצרוך את התוכן, זה אומר שעשיתם עבודה מצויינת. הגולשים הם השופטים העיקיים כדי להבין אם עשית משהו טוב.
  • איכות המתחרים– ככל שהמתחרים יהיו חזקים יותר, יהיה מאתגר יותר להגיע לעמוד הראשון בחיפושים עם תחרות גבוהה.

כפי שאפשר לראות, קידום אורגני לא נותן תוצאות ביום, אלא תהליך ארוך יותר של בניית מותג וכניסה לתודעה של גוגל ושל הלקוח.

פרסום ממומן בגוגל

קידום אתרים באינטרנט מהסוג של פרסום ממומן, זוהי הדרך המהירה יותר להגיע לעמוד הראשון.

איך זה עובד:

  • איכות מודעה.
  • איכות דף הנחיתה.
  • רלוונטיות לגולש.
  • מיקוד למשתמש.
  • השקעה כספית עבור הקמפיין.

אז עדיף לך קידום אורגני או פרסום ממומן?

כמו בכל מה שקשור לשיווק ברשת וקידום אתרים באינטרנט, כמובן שגם כאן אני אבאס אתכם ואתן לכם תשובה שהיא לא חד משמעית, שכמו תמיד מסתכמת במילה אחת- “תלוי”.

האם אתם בונים מותג לטווח ארוך, או רוצים את זה כאן ועכשיו?

האם משהו שיפעל להרבה זמן ויהיה כמו נכס דיגיטלי שיניב לכם בעתיד, או מודעה זמנית שתפעל רק מתי שצריך לטווח הקצר?

אני בדעה שתמיד אפשר לשלב בין 2 השיטות וגם להוסיף את השיווק ברשתות החברתיות שתמיד יגדיל את הסמכות שלך בתחום, אבל כל עסק הוא אינדיווידואלי.

אהבת את התוכן? שתף עם מי שזה יכול לעזור לו!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן