6 שיטות להשפעה ושכנוע לפני שמתחילים פרסום באינטרנט

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

הסיבה העיקרית שגולשים מתעלמים מהמודעה שלך (גם אם היא מאוד מעניינת ואפילו הגיעה לאנשים הנכונים) היא  פשוטה- כולם מפרסמים את אותו דבר.

גם אנשי שיווק שמבינים עניין, נופלים הרבה פעמים לטעות הגדולה ביותר ורושמים לגולשים “בוא תקנה”.

אם אתם הייתם היחידים בנישה שלכם, זה היה הגיוני, אבל שיווק עסקים באינטרנט היום מחייב אותך להיות שונה.

היום בתחום הדיגיטל הכל נשמע אותו דבר ולכם אתם צריכים לתת הצעה יוצאת דופן שלא תתן ללקוח סיבה לסרב וכמובן שגם לא יראה סיכון.

אז איך עושים את זה נכון?

אני לא מדבר על הנחות או להתחנן ללקוח. אלא לתת לו משהו שהוא לא יקבל במקום אחר ובאמת יגרום לו לעצור על ההצעה שלך שישר תמשוך לו את העין.

בסרטון שלמעלה אני מסביר איך עושים את זה בצורה שבה הגולש לא ידלג על המודעה שלנו, או לחלופין יראה אותה ויגיד לעצמו “עוד פעם מנסים לדחוף לי פה מוצר”?

” שיטה שנוצרה על ידי חוקר בשם רוברט שאלדיני, שראה שהוא “טרף קל” לאנשי מכירות והיה חייב לחקור את הנושא הזה, והבין שיש שישה עקרונות שדוחפים אנשים לרצות לקנות דברים שלא תמיד צריכים.

6 העקרונות בעולם ההשפעה, שכנוע, שיווק ברשת ומכירות הם: סמכות, הדדיות, דמיון, עקביות, מחסור ותופעה חברתית.

קצת בקצרה…

סמכות– ברגע שאנחנו רואים מישהו עם מדים, אוטומטית אנחנו מדביקים לו סטיגמה- טובה או רעה. אם מישהו הולך עם מדים של רופא ומדביקים לו את התואר ד”ר, תמיד אנחנו נחשוב שהוא יודע על מה הוא מדבר וגם נקשיב לו.

אז אם אתם מוכרים משהו- תהיו המאסטרים באותו תחום!

הדדיות– תן לי, אני אתן לך. אפשר לראות את זה הרבה במתנות לחתונה או בטובות שאנשים עשו בשבילנו תמיד נרצה להחזיר.

דמיון– אנחנו אוהבים לשמוע מאנשים שהיו במצב שלנו או שדומים לנו.

עקביות– עקביות תביא את הלקוחות וגם תשאיר אותם לאורך זמן.

תופעה חברתית– לא צריך להסביר יותר מדי, כשאנחנו רואים מוצר שהרבה ממליצים עליו, זה יביא לנו ביטחון לקנות.

מחסור– אנשים לא אוהבים להפסיד, ולכן הצעות טובות צריך להגביל בזמן כדי שהלקוח יידע מה יכול להפסיד.

הסבר מקיף יותר בסרטון למעלה!

אהבת את התוכן? שתף עם מי שזה יכול לעזור לו!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן