תבנית וורדפרס בעברית- איך לקחת תבנית וורדפרס באנגלית ולשלוט בה בעזרת CSS ללא ידע בקוד!

תבנית וורדפרס בעברית- איך לקחת תבנית וורדפרס באנגלית ולשלוט בה בעזרת CSS ללא ידע בקוד!

קרה לך פעם שניסית לקחת תבנית יפה של אתר מוכן, להלביש אותו בעמוד שלך באתר, אבל למרבה הצער משהו לא זרם שם עם העברית? או אולי פיצ’ר או תוסף מסויים לא השתלב עם אלמנטור כמו שצריך? אלמנטור זה בונה האתרים הטוב ביותר שיש לוורדפרס להציע, כאשר מתחריו בתחום נמצאים הרחק מאחור. אבל גם הבנה רחבה […]

בלוג- 3 סיבות למה חייב בלוג באתר כדי להרים את העסק שלך

למה חשוב לבנות בלוג באתר שלך

מה עובר לך בראש כשהמילה בלוגר נשמעת באוויר? אני יכול להגיד שלפני שנכנסתי לתחום של שיווק באינטרנט וקידום אתרים, מה שפעם עבר לי בראש זה בן אדם שיושב עם מחשב נייד בבית קפה פלצני בתל אביב וכותב יומן בפומבי על מה שעובר לו בחיים ומספר את זה לכולם, ושיש אשכרה אנשים שמפנים את הזמן שלהם […]

בניית אתרים מיוחדים- חמשת סוגי אתרים שיכולים להקפיץ לך את העסק ברשת

בניית אתרים מיוחדים בוורדפרס, אלמנטור ווקומרס

תכירו את וורדפרס, וורדפרס הוא מפלצת לבניית אתרים באינטרנט, ללא צורך בידע בקוד או בפיתוח! יש לוורדפרס הרבה כאלה שכרגע חושבים שהם המתחרים שלו כגון בילדראול, וויקס או כל מיני פלטפורמות כאלו ואחרות, אבל מערכת וורדפרס כיום היא המערכת המוכר והטובה בעולם, גם מבחינת המשתמש, גם מבחינת הלקוח, ובתור איש SEO מובהק בתחומי, גם מבחינת […]

קידום אתרים – איך להשתמש בהנחיות גוגל כדי להעריך מהימנות, סמכות ומקצועיות של מקדמי אתרים?

איך לבחור איש מקצוע בקידום אתרים

במאמר הזה ננסה לסייע לכם להצליח במשימה לא פשוטה: להעריך את המהימנות, הסמכות והמקצועיות של אנשים, ובפרט אלו שמציעים לכם שירותי SEO – קידום אתרים אורגני והתאמה של דפי אתרים לתצוגה במנועי החיפוש. כדי לעשות זאת, ננסה לעשות שימוש בהנחיות של גוגל לבודקים האנושיים שלה, שמטרתם לבדוק בכלל אתרים, או יותר נכון, התאמה של האתרים […]

שיווק באינטרנט וקידום אתרים, איך להשתמש בפלטפורמות כדי לקדם את העסק שלך

פלטפורמות בשיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט- דרכים עיקריות קודם כל, לפני כל פרסום של העסק שלך, אתה חייב לשאול את עצמך, מה המטרה של אותו פרסום? האם המטרה שלי היא לעורר סוג של הכרה במוצר או בשירות שאני נותן, האם זה קידום הנישה, או אולי אפילו לקדם את עצמי בתור מישהו שיכול להשפיע עם הידע שלי ולמי אני פונה? […]

6 שיטות להשפעה ושכנוע לפני שמתחילים פרסום באינטרנט

השפעה ושכנוע

הסיבה העיקרית שגולשים מתעלמים מהמודעה שלך (גם אם היא מאוד מעניינת ואפילו הגיעה לאנשים הנכונים) היא  פשוטה- כולם מפרסמים את אותו דבר. גם אנשי שיווק שמבינים עניין, נופלים הרבה פעמים לטעות הגדולה ביותר ורושמים לגולשים “בוא תקנה”. אם אתם הייתם היחידים בנישה שלכם, זה היה הגיוני, אבל שיווק עסקים באינטרנט היום מחייב אותך להיות שונה. […]

איך להשיג לידים חמים לעסק שגם רוצים לקנות

לחיצת יד וסגירת עסקה- לידים קרים ולידים חמים

בסרטון הבא תוכלו לראות מה הסיבה לכך ואיך אפשר לשפר את איכות וכמות הלידים ואיך לטפל בבעיית המוכנות של הלקוח לשמוע את ההצעה שלך. הרבה פעמים אתם מקבלים פניות מלקוחות שהשאירו פניה לעסק שלכם וכאשר אתם מתקשרים אליהם בשביל להציע להם את המוצר, פתאום הם לא ממש חיפשו אתכם. מה יכולה להיות הסיבה?  שיווק באינטרנט […]

איך מיתוג לעסק יכול להגדיל לך את העסק, גם אם אתם עסק של בן אדם אחד

חשיבות מותג בשיווק באינטרנט

מיתוג לעסק בעזרת שיווק בדיגיטל החלטתם שנמאס לכם לשבת על הספה כל היום ושהגיע הזמן להתחיל לעשות כושר. אז לפני שמתחילים לעשות ספרינטים מסביב לבניין יש משהו שמאוד חשוב לעשות, וזה לדעת שיש לנו נעליים שאפשר לרוץ איתם בלי שישבר לכם הגב. אחרי ההחלטה האמיצה הזאת, הלכתם לחנות נעליים, ראיתם שני סוגים שתפסו לכם את העין: הסוג […]

בניית אתר תדמית לעסק

דף נחיתה בבילדראול

בניית אתר תדמית לעסק אחד הבעיות הגדולות של בעלי עסקים, זה הרצון הבלתי מודע להישאר קטנים בעולם האינטרנט ולפרסם את עצמם במקום אחד כמו פייסבוק או אינסטגרם. כל עסק שמכבד את עצמו חייב שיהיה לו אתר תדמית או עמוד נחיתה שיהיה כמו חלון ראווה ושיהיה קל יותר למצוא אותו באינטרנט. בניית אתר תדמית או דף […]

חמישה טיפים בשיווק באינטרנט שיעזרו לך להגדיל את העסק

טיפים בשיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט- 5 טיפים שיגרמו לעסק שלך לגדול כמו כל דבר בחיים, עולם העסקים הקטנים והבינוניים מתחלקים לכמה סוגים. אלה שמשלמים לאחרים לשווק את העסק שלהם, אלה שלומדים על איזשהו פלטפורמט שיווק כמו פייסבוק או אינסטגרם ומשווקים בעצמם. ויש את הסוג השלישי, שהוא רוב אוכלוסיית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים- כאלה שמנסים לעשות את זה לבד […]