בניית אתרים לימוד עצמי מאפס!
בניית אתר וורדפרס יכול להיות דבר יקר. אבל אם יש לך את הרצון ואת הזמן, בניתי בשבילך קורס חינם של וורד פרס עם דגש על בניית אתרים בלימוד עצמי בעזרת אלמנטור.
משהו קטן לפני…
אם אין לך כוח או זמן לראות את הכל עכשיו – בקישור הזה הקורס יוכל להגיע אליך למייל בצורה מסודרת יותר:
דף הבית » בניית אתרים לימוד עצמי
תוכן עניינים:
יש לך עסק, מוצר פיזי, או מעוניין לפתוח בלוג מעניין על החיים ולהרוויח ממנו? תכירו את וורדפרס. וורדפרס במקור היא מערכת לבלוגים, אבל עם הזמן הפכה למערכת בניית האתרים הטובה ביותר בעיקר בגלל הפיצ’רים שלה וסגנונות עיצוב חדשים ומטורפים!
וורדפרס מתאים לכל עסק, אתרים ובלוגים. בנוסף לזה הוא גם מאוד מתאים לקידום במנועי החיפוש כי הוא בקוד פתוח. המערכת קלה לתפעול, רק צריך קצת ללמוד אותה ולשחק איתה.
הכנתי בשבילך מדריך בניית אתרים לימוד עצמי בוורדפרס. המדריך הינו חינמי ומקיף מ-0 ל-100, הכולל בתוכו את כל התהליך כדי להתחיל לבנות את האתר.
המדריך פה למטה, הוא מאוד פשוט להבנה ולא מצריך רקע טכני כלל…
שלב ראשון- אחסון אתרי וורדפרס
אז כמו שרשמתי במדריך, בשביל שאנשים יוכלו לראות את האתר שלכם, אתם צרכים לאחסן אותו על השרת כדי שיהיה נגיש לכולם. אני ממליץ על הוסטינגר בגלל שירות הלקוחות שמאוד זמין, גם המחירים וגם כלול במחיר ביחד עם עם כתובת דומיין לאתר לפי בחירתך.
אחרי שנקבל שטח אחסון- אנחנו מתקינים עליו את מערכת וורדפרס כמו בסרטון:
שלב שני- התקנת תוספים ותבנית עיצוב.
ההבדל הגדול בין וורדפרס לבין שאר הפלטפורמות הקיימות הוא האפשרות להשתמש בתוספים. יש מספר לא מוגבל של תוספים שמתווספים כל יום ע”י מתכנתים בשביל להגדיל את האפשרויות באתר.
בשלב הזה אנחנו נתקין תוספים לאתר, וגם נוסיף תבנית עיצוב שעליה נוכל לעבוד. המלצות לתוספים בשלב הזה: אלמנטור ופיצ’רים לאלמנטור.
תבניות מומלצות: שלום אלמנטור (HELLO ELEMENTOR אם אתם באנגלית) שמתאים יותר לאתרי תדמית או תבנית אסטרה (ASTRA) במידה ואתם רוצים ליצור חנות דיגיטלית.
תעשו ככה:
שלב שלישי- התקנת תעודת אבטחה
כשאתם נכנסים לאתר מסויים, בעיקר אתר שבו מכניסים אשראי או פרטים, חובה שהאתר יהיה מאובטח.איך יודעים שאתר מאובטח? הכתובת שלו בדומיין מתחילה בHTTPS (כמו בתמונה) ולא HTTP.
הרבה בעלי אתרים מפספים אלפי גולשים ביום בגלל שלא מתקינים תעודת אבטחה לאתר. כמובן שזה לא דבר מחייב, אבל יש מקרים שהדפדפן יתריע לגולש ש”האתר אינו מאובטח והאם הוא מעוניין לחזור לחוף מבטחים…”
אם שמעתם בעבר את המשפט הזה, עכשיו אתם מבינים למה… זהו שלב טכני יחסית, לכן מומלץ לעשות אותו בדיוק כמו בסרטון:
שלב רביעי- עבודה עם אלמנטור
כשאומרים בניית אתרים, יהיו הרבה מאוד נסיונות עד שנגיע לתוצאה הטובה ביותר, והכל כמובן מגיע בתהליך של לימוד עצמי תוך כדי עשיית טעויות. אבל אלמנטור עושים לנו את החיים קלים.
בשיעור הזה נלמד איך להקים דפים ופוסטים לאתר. האם אתה צריך דפים או פוסטים? ברוב המקרים גם וגם… אבל מה ההבדל?
דפים– דף הבית, דף אודות, דף צור קשר ועמודים שהם סטטיים באתר.
פוסטים– עמודים שהתכנים העיקריים שלהם משתנים לפחות פעם בשבוע.
פוסטים מתאימים לאתרי חדשות, מאמרים ובלוגים. בשיעור הזה נלמד איך לעבוד עם אלמנטור ואיך לבנות דפים פנימיים באתר.
שלב חמישי- תוסף SEO YOAST
בשלב הזה כבר יש לנו אתר, אבל חשוב מאוד לעשות אופטימיזציה לאתר שתתאים גם לגוגל וגם לחווית המשתמש של הלקוח.
בשלב הזה נוריד תוסף בשם YOAST שיעזור באופטימיזציה.
אהבת את המדריך לוורדפרס לבניית אתרים לימוד עצמי?
מקווה שנהנת, אמנם זהו מדריך וורדפרס חינם, והמיני קורס הזה יספיק בשביל להרים אתר מושקע מאפס, אבל צריך לשחק עם המערכת ולהתאים אותה לתוצאה הסופית, והכי חשוב, לעקב אחרי התכנים שתראו פה בבלוג באתר ובערוץ היוטיוב שלנו כי וורדפרס היא מפלצת לבניית אתרים ואפשר תמיד להשתפר בה!
בשביל שזה יהיה קל יותר – הנה צ'קליסט לבניית אתר שיכול לעזור לך.
מזל טוב - יש לך אתר מוכן ואפשר להתחיל להביא לקוחות!
יש לך אתר לעסק או לרעיון שלך. אבל אתר טוב ויפה לא יביא לך המרות. אנשים צריכים להגיע איכשהו לאתר ולדעת שהוא קיים כדי להנות ממנו ולהפוך להיות הלקוחות שלך.
ישנן כמה דרכים להביא לקוחות לאתר שלך:
פרסום ממומן – פרסום במערכת המודעות של גוגל אדוורדס, פייסבוק META, ופרסום באאוטבריין וטאבולה. היתרונות שבשיטות האלה הם שאפשר להתחיל להביא תנועה תוך מספר ימים. החסרונות הם שברגע שמפסיקים לשלם על המודעה, המודעה כבר לא תיחשף לאנשים והעלות הגבוהה שלא תמיד משתלמת.
ברוב הדרכים בשיטת הממומן משלמים לפי הקלקות. גם אם הגולש הקליק על המודעה אבל התחרט ואפילו לא ביקר בדף – יכול להיות שתשלם על ההקלה הזאת סכומים גבוהים מאוד בהתאם לעלות של מילת המפתח.
קידום אורגני SEO – הדרך האהובה עליי. כאן התנועה שתבוא אליך היא התנועה הכי איכותית שיכולה להיות! גוגל מקדמת אתרים שהיא רואה שהם טובים ללקוח, ויש לה כמה פרמטרים לבדוק את זה. בין היתר מחקר מילות מפתח מעמיק ובחירת ביטויים נכונים, תוכן איכותי, והמלצות מאתרים אחרים (קישורי BACKLINKS).
אם בא לך והגעת עד לכאן – מזמין אותך לקרוא גם על מדריך קידום אתרים בגוגל שיעזור לך גם לקדם את האתר שלך בגוגל לבד!
השאר פרטים ונחזור אליך:
כיצד דפדפן הקצה שלך משפיע על ביצועי האתר?
הדפדפן שבו משתמשים כדי לטעון אתר אינטרנט הוא גורם משמעותי שמשפיע על הביצועים והמהירות שבהם האתר מוצג. לכל דפדפן יש מנגנוני עיבוד שונים, שימוש בזיכרון,
למה חוויית משתמש (UX) משולבת עם מהירות האתר מעלה את שיעורי ההמרה?
חוויית המשתמש (UX) ומהירות האתר הם שני מרכיבים חיוניים שמשפיעים ישירות על הביצועים העסקיים של האתר. כאשר שני האלמנטים הללו פועלים יחד בצורה יעילה, הם
מהירות אתר במובייל – איך לאתר בעיות ולשפר ביצועים
החשיבות של מהירות האתר במובייל הולכת וגוברת ככל שיותר משתמשים גולשים ממכשירים ניידים. אתר איטי במובייל לא רק פוגע בחוויית המשתמש, אלא גם משפיע לרעה
כיצד לשפר את מהירות האתר ללא תלות במערכת ניהול תוכן (CMS)
שיפור מהירות האתר חשוב במיוחד עבור אתרים מכל סוג, גם כאלה שאינם מבוססים על מערכת ניהול תוכן (CMS). כאשר אתר נבנה בצורה ידנית או מתבסס
איך גודל התמונות משפיע על מהירות האתר וכיצד לשפר זאת
תמונות מהוות חלק חשוב בעיצוב האתר ובחוויית המשתמש, אך גודלן משפיע באופן ישיר על מהירות טעינת הדף. תמונות כבדות מדי עלולות להאט את האתר באופן
כיצד להשתמש ב-GTMetrix למדידת מהירות אתר ולשיפורו
GTMetrix הוא אחד הכלים הפופולריים והמקיפים ביותר לבדיקת ביצועי אתרים, במיוחד כשמדובר במהירות טעינה. הכלי מספק תובנות מעמיקות על ביצועי האתר ומסייע לך להבין אילו
מעניין אותך ללמוד קצת על שיווק באינטרנט?