איך כותבים תוכן שיווקי?

שתפ/י את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

יצרת חומר באיכות גבוהה, ובכל זאת אף אחד לא ביקר באתר שלך? בדרך כלל, בעיה כזו אינה חמורה כפי שהיא נראית. כי לעתים קרובות מאוד התוכן באתר אינו נקרא ומשתמשים בו כמו שצריך.

אז איך לעזעזל כותבים תוכן שיווקי?

כיצד תוכל להפוך את החומר השיווקי שלך לנגיש יותר? להלן 5 טיפים כיצד לכתוב תוכן שיווקי ומוכר.

תוכן שיווקי

מה זה תוכן שיווקי

אז למרות שזה נשמע די מובן, בכל זאת אנסה להסביר מה זה תוכן שיווקי גם ברמה שיהיה קל יותר לכתוב אותו ולא רק להבין אותו.

הוא כאשר אתה מחפש ליצור קמפיין שיווקי, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. עליכם להמציא סלוגן קליט למוצר או לשירות שלכם, לכתוב מודעת באנר מושכת עין ולהפיק סרטונים שימשכו לקוחות פוטנציאליים. כל המשימות הללו דורשות יצירתיות. ועדיין רוב האנשים לא יודעים איך לחבר את המילים שהם רוצים את שם החברה שלהם בצד של הרכב שלהם למשהו שכדאי לקרוא.

זה לא רק להמציא את התוכן ברמה מעולה – אתה גם צריך לוודא שזה קל לקוראים שסורקים במקום לקרוא מילה אחר מילה. להלן 5 טיפים לכתיבת תוכן שיווקי באיכות גבוהה:

טיפ 1: התוכן השיווקי צריך להיות קצר, מרתק ומובן

מאז הגלישה בטלפון נייד הפכה נפוצה יותר, רוב האנשים קוראים טקסט קצר יותר.

צרכנים רבים צריכים רק כמה משפטים כדי לזהות את הערך של מוצר ואתר זה או אחר. אז לא משנה מה אתה כותב: מאמר, פוסט במדיה החברתית, סקירה – שמרו על אורכו קצר ומעניין.

תוכן שיווקי קצר ומרתק

טיפ 2: אל תכתוב טקסטים ארוכים הדורשים מספר מפגשי קריאה

טקסטים ארוכים מונחים לעתים קרובות בצד, וזה בסדר. למעשה, תוכן קצר מאוד יכול לפעמים להיות יעיל יותר מאשר ארוך יותר, כי הוא עושה רושם גדול יותר על הקורא.

בנוסף, בעת כתיבת תוכן ארוך, אתה צריך לזכור שלאנשים רבים יש בעיות עם הראייה שלהם. אם הכתיבה שלך מזכירה להם אותיות קטנות או כתב יד, לא סביר שהם יקראו אותה. אז אל תכתוב טקסטים ארוכים הדורשים מספר מפגשי קריאה.

טיפ 3: אל תפרט יותר מדי בתוך התוכן השיווקי!

לאנשים מעטים יש זמן לניתוח יסודי של כל ההיבטים של מוצר או שירות מסוים. הם רק צריכים את המידע העיקרי על מה שאתה מציע ולמה זה צריך לעניין אותם.

אתה גם לא צריך לפחד לתת יותר מדי מידע. כתיבת התוכן שלכם חייבת להביא מספיק ערך בשביל הלקוח, אבל צריך לדעת איפה באמת הגבול בין לכתוב יותר מדי, לבין לכתוב בול לרמת הקריאה של הלקוח. במקום זאת, התמקדו באותן נקודות שהופכות את המוצר לשונה מהשאר וספקו תשובה ברורה מדוע מישהו צריך לקנות אותו.

טיפ 4: בזמן כתיבת תוכן של תוכן שיווקי, הוסף תמיד משהו חדש

אל תכתוב מה שכולם כבר אומרים. זה לא יוביל את הקוראים שלך לשום מקום וישפיע על הרצון שלהם לבקר באתר שלך.

בכל פעם נסה לומר משהו חדש על המוצר, השירות או התעשייה שלך. ודא שכל מה שאתה כותב מקורי ושימושי עבור הקורא.

טיפ 5: סיכום המידע והנעה לפעולה

אתה יכול להפוך את הטקסט שלך למושך עוד יותר על ידי הוספת תרשימים, תמונות וסרטונים. זה יקל הרבה יותר על הקוראים שלך להבין ולזכור אותו.

הוסף כמה נתונים ומידע מספרי בצורה של גרפים או טבלאות. זה יעזור מאוד ללקוחות העתידיים שלך ולפתות אותם לבקר באתר שלך וללמוד עוד על המוצר שלך.

שתפ/י את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עוד תכנים שיעניינו אותך:

דילוג לתוכן