בדיקת אתר לשיווק בגוגל ממומן PPC

פגישת ייעוץ חינם לפרסום העסק שלך בגוגל

אין לך מספיק לידים או מכירות באתר? אנחנו נקיים איתך פגישת זום 1X1 ונבצע בדיקת אתר מקיפה על האתר שלך במשך רבע שעה ונעבור ביחד על האתר כדי לבדוק איך אפשר לשפר את המכירות וההכנסות מהאתר.

על מה נדבר בפגישה?

Pinterest

ETSY

WordPress

Google pay

Elementor

Facebook Ads

AirBNB

Amazon

יתרונות בפרסום האתר בגוגל

מעבר לחשיפה המטורפת שאפשר להשיג בגוגל ישנן עוד כמה יתרונות שיכולות לאפשר לחנות שלך להגיע להכנסה שקשה יותר להגיע אליה מפלטפורמות אחרות.

כמו שאפשר לראות כאן, המוצרים כאן נמצאים מעל אתרים כמו זאפ ו KSP ומקבלים הרבה מאוד חשיפה מאנשים שכבר יודעים שצריכים את המוצר, ובלי יותר מדי ניסיונות שכנוע.

גוגל שופינג

בידול

רוב המתחרים שלכם לא מכירים את היתרונות של גוגל שופינג וישר יקפצו לפרסום באינסטגרם ופייסבוק

מדידה וגדילה

בפרסום בגוגל שופינג אפשר למדוד את התוצאות ולהעלות תקציבים למוצרים שמכניסים לנו יותר כסף ולהעלות להם תקציבים

כוונת משתמש

לקוח שמגיע לגוגל כבר עשה את החקר שוק ואנחנו לא "מפריעים" לו, אלא הוא מגיע אלינו כי חיפש את המוצר שאנחנו מוכרים

הדרך שלך להגדלת ההכנסות מהאתר שלך

בניית תשתית לשיווק מוצרים בחנות איקומרס בגוגל ופייסבוק

פתיחת חשבון גוגל מרצ’נט. גוגל לא מאפשר לפרסם כל מוצר ולכן מי שנכנס לקטגוריה של גוגל שופינג הם חנויות ומוכרים רציניים בלבד. לגוגל חשוב לדעת שהמוצר לגיטימי, שאין בו פייק, שהמוצר הוא פיזי ושיש בעלים למוצר. 

לגוגל חשוב לדעת שמדובר במוצר אמיתי, עם מדיניות משלוחים, מדיניות החזרות ושיש עם מי לדבר במקרה של בעיה במוצר. במילים אחרות, גוגל רוצה שהלקוחות שמגיעים דרכו יקבלו מוצר אמיתי ושירות טוב! 

לכן צריך לקבל את האישור על כל מוצר באמצעות הש.ג של גוגל שנקרא גוגל marchent

בנייה וקידום אתרים וחנויות דיגיטליות
דף מוצר איקומרס

בניית משפך ואסטרטגיה שיווקית

הקמת חשבון מודעות בגוגל אדס

גוגל אדס היא מערכת הפרסום של גוגל. דרך המערכת הזאת אפשר להקים מודעות מכמה סוגים:

קמפיין חיפוש, קמפיין שופינג, קמפיין של באנרים באתרים אחרים וקמפיין סרטונים ביוטיוב (יוטיוב היא של גוגל ככה שהכל עובר דרכה…)

במקרה של חנויות איקומרס, לרוב נשתמש בקמפיין מסוג שופינג ולפעמים גם בקמפיינים אחרים כמו קמפיין באנרים או יוטיוב כדי להחזיר לקוחות אלינו לאתר ולגרום להם לרכוש.

בהתאם למחקר שביצענו בשלב הקודם כאן אנחנו מיישמים את הכל!

הסקת מסקנות באיקומרס ונויות וירטואליות

ניתוח והסקת מסקנות

אחרי שהבאנו כמות מסויימת של אנשים, צריכים לבצע ניתוח ולראות כמה אנשים היו באתר, איזה מוצרים עניינו אותם, מה הוסיפו לסל ומה רכשו. 

את הניתוח הזה עושים בעזרת גוגל אנליטיקס. 

לאחר מכן אנחנו רוצים לבדוק בדיוק מה רואה הלקוח מהצד שלו, ומתחילים לצפון בצילומי מסך בוידאו ובמפות חום במערכת הוטג’אר המאפשרת לנו להקליט את מסך הגולש ולראות מה הוא עושה.

ברגע שאנחנו מנתחים את הקמפיין, את התנהגות הגולש ומה מעניין אותו, אנחנו מבצעים אופטימיזציה יומית, שבועית, חודשית ורבעונית בהתאם למסקנות.

רוצה להרים את המכירות בעסק שלך בעזרת גוגל אדס?

לא צריך להתחיל לנחש או ישר לשלם למישהו שייקדם לך את האתר לפני שהוא באמת יכול להביא תוצאות! 

השאר פרטים ונבצע לך בדיקת אתר מקיפה ללא עלות!

שאלות והתלבטויות

כמובן שהמטרה שלי היא שבסוף נשתף פעולה ונעבוד ביחד על החנות שלך.

ברגע שאני יודע שאני יכול להרים לך את ההכנסות בחנות וגם נותן תוצאות, יהיה לך את הרצון גם לקחת את השירות שלי. אני בדעה של WIN WIN. אם מישהו לא מרוויח, העסקה לא שווה.

הפגישה היא ללא עלות!

בין אם תיקח את השירותי שלנו וגם אם לא, זה שלך לגמרי. מבחינתי מספיק לקבל את העצות מהפגישה שלנו כדי להגדיל את כמות ההמרות בחנות שלך. הפגישה עצמה תביא לך ערך שאין שני לו, כולל מעבר על האתר, על המוצרים, בחינת אסטרטגיות וטיפים יעודיים לשיפור ההמרות.

ההבדל בין שיווק בגוגל לבין שיווק בפייסבוק הוא שבגוגל הלקוח עושה את הפעולה ומחפש פיתרון. אם חיפש פיתרון משמע שהוא כבר בכוונת רכישה. לעומת זאת, הלקוח בפייסבוק ואינסטגרם לא נכנס לפלטפורמה במטרה לקנות ולכן צריך לשווק לו בצורה אגרסיבית יותר בפלטפורמות האלה.

לא! יש מוצרים שאנשים מחפשים ויש מוצרים שאנחנו נרצה “להכיר” ללקוח. אם המוצר שלנו הוא מיטה עם ארגז, סיכוי גבוה שהלקוח ייחפש “מיטה עם ארגז” בגוגל ולא בפייסבוק. אבל אם אנחנו רוצים לשווק מנורה בצורת פו הדוב – כנראה שעדיף בפייסבוק.

תלוי בביטוי ותלוי כמה פעמים בממוצע הלקוח נכנס לראות את המוצר.

הפרסום בגוגל עובד בשיטת תשלום עבור הקלקות ולכן לפני שמתחילים לפרסם את המוצר בגוגל קודם כל יושבים על אסטרטגיית פרסום ועל תקציבים.

כן.

חשוב לדעת שעסק של חנות דיגיטלית הוא עסק לכל דבר גם כשהוא דיגיטלי.

הוצאות של תקציב לגוגל, העלות לניהול קמפיינים ואופטימיזציה לקמפיין, ואם רוצים לקחת את זה רציני יותר גם להשאיר מקום לפלטפורמת רימרקטינג כמו פייסבוק כדי לחזור ללקוחות שהכניסו לסל ולא רכשו, או מערכת אוטומציה שתחזור ללקוחות בהתאם לאיפה שגלשו באתר.

בעיקרון ניתן למדוד בעזרת 2 כלים.

  1. גוגל אנליטיקס – כלי של גוגל שמאפשר לך לדעת בדיוק מה קורה באתר ובמוצרים שלך.
  2. התקנת מערכת הוטג’אר שמקליטה את המסך של הגולשים ומפות חום.

מי אני ולמה שתקשיב לי?

אהלן! אני נדב אונגר, בונה ומקדם אתרים וחנויות באינטרנט

התחלתי את דרכי בתחום הדרופשיפינג בשנת 2015 בתחום של חולצות כדורגל בפלטפורמות של איביי ואמאזון.

אחרי תקופה שבה ראיתי שאני מפסיד יותר מאשר מרוויח התחלתי ללמוד בנייה וקידום אתרים במכללת האקריו, בה גם עבדתי כאיש מכירות. בעקבות הידע שרכשתי התחלתי גם לעסוק בתחום האיפילייט ושיווקתי מוצרים וקורסים של אחרים עד שהחלטתי לבנות את העסק שלי וגם לנהל אותו בעצמי ולכן הלכתי ללמוד ייעוץ עסקי באצל ניר דובדבני.

כל הדברים האלה גרמו לי לתת את האקסטרה לכל לקוח, כדי שלא ייקבל רק בונה ומקדם חנויות איקומרס, אלא ממש יחייה ויבין את העסק של הלקוח מבחינת התמחור, הוצאות והכנסות בעסק, בדיקת כדאיות, סקר שוק, וכל דבר שמגיע בנוסף לשיווק של העסק.

מקווה לעבוד איתך בקרוב, ואם כל מה שקראת למעלה נשמע לך טוב, אני מזמין אותך לפגישת ייעוץ ואסטרטגיה בזום אישי ללא עלות בה נדבר על החנות שלך ואיך כדאי לך לקדם אותה באינטרנט.

ואם יהיה מצב לwin win לשני הצדדים – אשמח שגם נעבוד ביחד!

עדיין לא השארת פרטים?

אם הגעת עד לכאן, כנראה שהפגישה הזאת חשובה לך ויכולה להרים לך את העסק. השאר פרטים עכשיו ונחזור אליך לתיאום הפגישה ומשם האתר שלך יוכל רק לצמוח!

נבנה ע"י נדב אונגר בנייה וקידום אתרים וחנויות בגוגל