"82% מהלידים שמגיעים מגוגל סוגרים עסקה"

קורס פרסום בגוגל לעסקים קטנים

בקורס אני אחשוף בפניך את כל הסודות שיעזרו לך לפרסם את העסק שלך ולהגדיל את ההכנסות של העסק בלי לרדוף אחרי לקוחות לא רלוונטיים!

נגן וידאו
ימים
שעות
דקות
שניות
שחקים שיווק בדיגיטל קורס פרסום בגוגל

כמה פעמים יצא לך להתסכל על התוצאות של הפרסום שעשו לך, או שעשית בעצמך והתוצאות גרמו לך להאדים מעצבים? 

אם מרגיש לך שהרבה מאוד כסף נשפך לך על שיווק ובסוף גורם לך אכזבה, הגיע הזמן שתיחשף לסודות הפרסום בגוגל, כדי שיהיה לך קל יותר ומשתלם יותר לסגור לקוחות שירכשו את המוצר או השירות שלך!

אני לא עושה את זה בשביל הכסף, כי חשוב לי גם לשמור עליך מרוצה בשביל הטווח הארוך, אבל כן חשוב לי לשאול אותך… 


כמה אתה מוכן לשלם כדי לדעת איך להוציא קמפיין מגוגל, להביא לקוחות שאשכרה מחפשים את הפיתרון שיש לך להציע ולחסוך לעצמך עלויות קבועות של איש מקצוע? 3500 ש”ח? 6000 ש”ח?

בלי אותיות קטנות, החלטתי לתת לך את הקורס בעלות של 197 שקלים בלבד!

לגישה מיידית:

לאיזה סודות תיחשף בקורס, ואיך זה יגדיל לך את הרווחים בעסק?

בניית משפך שיווקי

בניית משפך שיווקי
search.jpg

שיווק ופרסום בגוגל ממומן

מכירות, השפעה ושכנוע

מכירות

מה הקורס לפרסום בגוגל עשה לעצמאיים כמוך:

מה מחכה לך בקורס

הקורס בנוי במיוחד עבוד בעלי עסקים ומי שיש לו מוצר לפרסם כדי שיוכל לבנות את כל המשפך השיווקי ומסע הליד בעצמו.


החל מבניית דף הנחיתה בוורדפרס, הקמת חשבון מודעות בגוגל, פרסום באדוורדס ואפילו שיעורי מכירה בשביל למכור את המוצר ללקוח בצורה הטובה ביותר!

אתה יוצא מכאן עם:

בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה מותאמים לעסק בעזרת מערכת וורדפרס לבניית אתרים ללא צורך בקוד

בניית קמפיינים בגוגל

בניית קמפיינים במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס, ועבודה נכונה עם גוגל שתביא החזר השקעה גבוה לעסק

הרשמה לגוגל עסקים

הרשמה לגוגל עסקים כדי לצבור עוד מיתוג לעסק

כתיבה שיווקית מוכרת

איך לכתוב בצורה שיווקית שתגרום ללקוח להיכנס ולקנות!

שיווק מחדש ללקוח

רימרקטינג- איך לפרסם ללקוח שהיה באתר ולא רכש את המוצר שלנו ולגרום לו לחזור

מכירות, השפעה ושכנוע

איך לקבל את פרטי הלקוח, ולמכור בצורה נכונה!
אישה תופסת את הראש בגלל החשבונות

עלות של קמפיינר בגוגל היום היא לא פחות מ 1,500 ש”ח בחוד לניהול חשבון של גוגל אדוורדס ולהוצאת קמפיינים, וזה עוד לפני שהכנסת את החישוב של התקציב לגוגל. כמובן שלא תמיד אפשר לדעת האם הקמפיין תואם את דרישות בעל העסק ואת החזון שלו.

 

 

את הכסף הזה אפשר להשקיע בשיווק של העסק ולהכניס עוד לקוחות ודלק לעסק כדי לאפשר לו להביא לך עוד הכנסה הביתה. אני מאמין שפתחת את העסק כדי להנות מההכנסה שהוא יביא לך, ולכן הדבר החשוב בעסק הוא השיווק, ואני יכול להבטיח לך, שהשקעה של 197 שקלים תהיה ההשקעה הכי טובה שהייתה לך בעסק!

*עדיין בהתלבטות אם לקחת את הקורס? אין לך סיבה להתלבט. מדובר בהשקעה של 197 שקלים בלבד שאחר כך יהיה לך חשוב להגיד לי תודה.

לא חידשתי לך כלום בקורס וזה לא נתן לך כלום? יש לך 14 ימים לעבור על הקורס, להגיד לי שזה לא עזר לך ואחזיר לך את הכסף, והקורס נשאר אצלך פתוח בלי שאלות!

 

 

לגישה מיידית:

שאלות שנשאלתי מספר פעמים ואולי רלוונטיות בשבילך

לא צריך ידע טכני, אנחנו נלמד איך לבנות דפי נחיתה באמצעות בונה האתרים של אלמנטור בוורדפרס, שהיא מערכת שלא מצריכה ידע טכני או ידע בקוד. מספיק לעשות את מה שנראה בישעורים כדי לחסוך 1500 שקלים בשביל לשלם למישהו שיבנה לנו דף נחיתה

תחום הפרסום בגוגל זה תחום שרק מתי שמייסמים אותו אפשר להבין, וכמובן תמיד יהיה בו מה ללמוד, אבל ברגע שתכיר את מערכת הפרסום של גוגל, תמיד אפשר גם להפוך את זה לעסק שלך, ולפרסם בעלי עסקים אחרים!

 

לא יודע אם תאהב את הקורס? קודם כל קפוץ פנימה ל14 ימים, ואם לא התחברת לתחום תוך התקופה הזאת אני מחזיר לך את הסכום שעליו שילמת…

 

אני מעדיף שקודם תתנסה ושבסוף התהליך תהיה מרוצה גם אם לא עבד בינינו.

אם אתם מחפשים כסף קל, זה לא בשבילכם! מדובר פה על מקצוע ולשם כך צריך לדעת איך לבנות את התהליך ואת המשפך השיווקי כדי להכניס אנשים רלוונטים לדף הנחיתה, לגרום להם לרכוש או להשאיר פרטים ולשווק להם. הכל תלוי במה אתה מוכר, כמה תשקיע על תקציב פרסומי וכמה עולה כל מוצר.

אם תרצו לבנות דף נחיתה, אז יש צורך בדומיין ואחסון

(דומיין= כתובת הדף שתבנו. אחסון= איפה יושב האתר כדי שכולם יוכלו לראות אותו ולא רק אתה)

עלות של שניהם ביחד היא בסביבות ה80 שקלים ונלמד על זה בקורס

אני ממליץ לא להתחיל לשווק את העסק אחרי הקורס- אלא בזמן הקורס! אני בדעה שמי שיצליח זה מי שיישם את התכנים של הקורס בזמן הקורס כשהידע שהוא קיבל עדיין טרי!

ברגע שאנשים מגיעים אליך מחיפוש בגוגל, הם הרבה יותר מוכנים לקניה, ולכן שיחת המכירה היא קלה יותר. אם המשפך השיווקי שלך מספיק טוב כמו שנלמד בקורס, תוכל לסלוק גם בלי שיחת מכירה. בכל מקרה יש מודול שלם לבניית תסריט שיחה, מכירות והשפעה ושכנוע במיוחד בשביל להעלות לך את הביטחון בקשר למכירת המוצר.

שאלה מצויינת, ודווקא על השיעור הזה יש שיעור שלם. בשביל זה יש את השיעור שמסביר איך אפשר להוריד את הדוחות של גוגל בהתאם למילות החיפוש ואז לדעת טווח של מחיר שיעלה כל קליק (במידה ועשית עבודה טובה לפי מה שנלמד, גם אפשר להגיע לסכומים קטנים יותר עבור כל קליק).

 

אם מילת מפתח עולה 5 שקלים לקליק, אבל המוצר שלך מכניס לך 10 שקלים האם זה שווה? החלטה שלך בהתאם לשאר העבודה שיש לך על המוצר.

 

יש לי לקוחות שהם עורכי דין, שקלים יכול לעלות להם 100 שקלים, שזה הרבה, אבל בסופו של דבר עסקה איתם יכולה להכניס להם כמה אלפי שקלים- כל אחד צריך לחשוב על זה בהתאם לעסק שלו.

בניתי את הקורס במטרה שיהיה כמה שיותר קל להבין את המערכות ולהגיע לרמה שאפשר להגיע לכמה שיותר לקוחות מבלי לשרוף תקציב, ולעשות את זה בצורה הנכונה.

 

אם החלטת שזה לא בשבילך, אני מחזיר לך את כל הסכום עד 14 ימים והקורס נשאר אצלך- בלי שאלות ובלי נסיונות שכנוע…

סילבוס הקורס ונושאי לימוד

  • הקדמה

    הסבר על וורדפרס, לימוד השיטה ואיך להצליח בקורס כדי לקדם את העסק בגוגל

  • בניית דפי נחיתה

    1. רכישת כתובת אתר והתקנת מערכת וורדפרס לבניית האתר.
    2. התקנת תבניות עיצוב ותוספים לאתר.
    3. התקנת תעודת אבטחה שתאפשר ללקוחות שלך להשאיר אצלך פרטים באתר בבטחה.
    4. עבודה עם אלמנטור לבנייה ועיצוב הדף
    5. קידום אתרים בסיסי בעזרת תוסף YOAST

  • פרסום ממומן בגוגל

    1. מבוא
    2. מושגים ומונחים בגוגל ובפרסום.
    3. מבנה חשבון בגוגל אדוורדס
    4. הורדת נתונים מגוגל (מחקר מילות מפתח)
    5. סינון מונחים מעמיק.
    6. סידור מונחים לפי קמפיין.
    7. חישוב עלות לקליק והחזר השקעה.
    8. הגדרות קמפיין ממומן
    9. ביטויים שליליים- מי אנחנו לא רוצים שילחץ לנו על המודעה
    10. מבוא לכתיבה שיווקית
    11. כתיבת מודעה בגוגל ADS

  • גוגל אנליטיקס

    1. מבוא למערכת גוגל אנליטיקס
    2. ניתוח תוצאות קמפיין ולימוד על הקהל שלך

  • מכירות, השפעה ושכנוע

    1. שינוי תפיסה לגבי אנשי מכירות ואיך להרים את הביטחון לפני השיחה.
    2. פתיחת שיחה.
    3. שלב המקרב- איך להתחבר ללקוח.
    4. שלב המברר- שאלת שאלות חוזקה ולגרום ללקוח למכור לעצמו.
    5. שלב המכוון והשיקוף- להבין שבאמת הבנת מה הלקוח שלך צריך.
    6. סגירה וטיפול בהתנגדויות.
    7. הכנת תסריט שיחה מותאם לעסק.

מי אני ומה החזון שלי

אני נדב אונגר, בן 33 מרעננה. בעבר למדתי משפטים במכללת “שערי משפט” שם סיימתי את התואר, ובמהלך הסטאז’ נחשפתי תכנית שנקראת “Zeek Rewords”, שדרכו הפסדתי מעל כמה מאות אלפי שקלים בזמן שבעבודתי בסטאז’ הרווחתי 5000 שקלים בחודש.

 

 

הדבר שגרם לי מצד אחד להרבה הפסדים גדולים מאוד, הכניס אותי לבור כלכלי ענק שלקח לי מעל כמה שנים לצאת ממנו. הייתי גמור ונכנסתי לדיכאון. אבל החלטתי שלתחום שלי אני לא חוזר.

 

 

הראש שלי כבר היה בתחום השיווק, וכדי להגשים את החלום שלי לקחתי את הרגליים שלי, ועזבתי את הסטאז’ במשפטים. הלכתי לעבוד במכללה ללימודי שיווק באינטרנט, שם התחלתי לעבוד בתחום המכירות ושם גם למדתי את תחום השיווק באינטרנט ובניית אתרים. בזמן שהתעסקתי בשיווק שותפים באמאזון וקליקבנק,  החלטתי להצטרף למסלול יועצים העסקיים של ניר דובדבני כדי לדעת כל מה שבעל עסק צריך בתחום של ניהול העסק- כדי להשלים את תחום השיווק ולתת את כל מה שצריך לבעל עסק כדי להצליח ולהביא כסף הביתה.

 

מה שהכי חשוב לי לתת לך הוא שקיפות, אמינות, הצבת יעדים ותוצאות ללקוח תוך כדי מיתוג העסק, גם דיגיטלית וגם עסקית.

נדב אונגר שחקים שיווק דיגיטלי

© שחקים שיווק באינטרנט- מכניסים את העסק שלך בדיגיטל.

דילוג לתוכן