איך משתמשים באסטרטגיית תוכן במסגרת פעילות SEO

שתף את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כשאנחנו בונים אסטרטגיית תוכן בSEO, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שעל נושא אחד יהיו לנו מאות נושאים נלווים. כמו למשל שיווק באינטרנט יכול לכלול תחתיו SEO, פרסום ממומן, פייסבוק, אינסטגרם וכו…

דפי עמודים הם סוג של עמוד תוכן באתר אינטרנט בעל פוטנציאל לדירוג טוב במנועי החיפוש. דפים אלו מיועדים לדירוג עבור מילות מפתח וביטויים ספציפיים.

כמובן שאתר עם מליון דפים מפוזרים יכול לבלבל מאוד את הגולש וגם את גוגל שלא יידע מה אנחנו רוצים ממנו- וזה יביא לתוצאה לא טובה!

במצב כזה אנחנו צריכים לחלק את התוכן שלנו לקטגוריות, כאשר תחת כל קטגוריה יהיו תתי קטגוריות כדי לקשר לנושא. לדוגמא בתחום השיווק באינטרנט נעשה נושא מרכזי שהוא קידום אתרים ב SEO. לעמוד של הקטגוריה של קידום אתרים נבנה תבנית של פוסטים ומאמרים שיתנו עוד ערך לגולש באותו נושא.

למשל ביטויי זנב ארוך. זנב ארוך זה נושא חשוב אבל מאוד קטן בתחום ה SEO, ולכן אנחנו נקדיש לו מאמר מושקע, שיקשר לעמוד של הSEO. וזה ייתן לגוגל להבין את ההיררכיה של התוכן שלנו.

זה נקרא בשפה מקצועית יותר "PILLAR PAGES" שמטרתן לקדם את העמוד הספציפי ולשלוח אליו כמה שיותר קישורים בתוך האתר.

מטרת דפי העמוד היא לספק מידע על חברה, מוצר, שירות או תעשייה. הם צריכים להיות כתובים בסגנון קל להבנה עם הרבה שטח לבן ותמונות.

הנה כמה טיפים לשימוש בPILLAR PAGES:

1) צור דפי עמודים עבור כל מילת מפתח מרכזית שאתה רוצה שהאתר שלך ידורג טוב עבורה.

2) ודא שבכל עמוד מוטבעים לפחות תמונה או סרטון אחד ושהטקסט קל לקריאה עם הרבה שטח לבן סביבו.

איך אסטרטגיית תוכן מועילים למשווקים דיגיטליים בתחום של ה SEO?

דפי דפים הם דרך יעילה לייעל את התוכן שלך למנועי חיפוש. הם גם עוזרים לך להתעדכן בטרנדים העדכניים ביותר של SEO.

היתרונות של דפי עמודים אופטימיזציה של התוכן שלך למנועי חיפוש עשויה להיות גוזלת זמן רב מאוד. זה דורש הרבה מחקר על הדרכים הטובות ביותר לכתוב סוגי תוכן וזמנים שונים כדי לפרסם אותם על מנת למקסם את אסטרטגיית ה-SEO שלך.

אסטרטגיית תוכן SEO
PILLAR PAGES

אחת הדרכים שבהן משווקים יכולים לקצר את התהליך היא באמצעות אסטרטגיית תוכן ו PILLAR PAGES.

יתרון נוסף של שימוש בבלוגים מעמוד לדף הוא שאתה יכול לבצע אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש ולאחר מכן להשתמש בהם כדי לקדם את האתר שלך.

אם אתה יוצר פוסט אחד שעבר אופטימיזציה למנועי חיפוש, אז ניתן להשתמש בו במדיה החברתית ולפרסם אותו בפרסומים מרכזיים.

שימוש בבלוגים מעמוד לדף יכול לעזור לך לחסוך זמן בטווח הארוך. ישנם גם יתרונות נוספים שמשווקים דיגיטליים יכולים למנף מסוג זה של תוכן, כמו הפיכת הבלוג שלך למושך יותר וקל יותר לקריאה.

גוגל מקדם אתרים מהר יותר כשהוא רואה שיש היררכיה ברורה בתוך האתר כדי לדעת מה העמוד החשוב ביותר ומה בא לחזק את אותו עמוד.

האם עלינו לבנות את הנושא שלנו סביב מילת מפתח מסוימת?

התשובה לשאלה זו תלויה במטרות שלך. אם אתה מחפש לדרג עבור מילת מפתח מסוימת, ייתכן שיהיה רעיון טוב לבנות את התוכן שלך סביב מילת מפתח זו. עם זאת, אם אתם מחפשים לדרג עבור נושא או נושא רחב, אין צורך לכלול את מילת המפתח הספציפית בתוכן.

לאילו דפים עלי למקד בכל פעם שאני מפרסם עמוד עמוד חדש?

אין תשובה אוניברסלית לשאלה הזו. הכל תלוי ביעדים שלך, בסוג התוכן שאתה מפרסם ובקהל אליו אתה מנסה להגיע.

העצה הנפוצה ביותר היא למקד לדפים עם מספר גבוה של שיתופים, לייקים ותגובות. אבל יש הרבה גורמים אחרים שצריך לקחת בחשבון, כמו איזה סוג של תוכן אתה מפרסם ומה המטרות שלך.

מהם השלבים המרכזיים ביצירת עמודי תוכן:

אסטרטגיה, עיצוב, פיתוח, קידום השלבים העיקריים ביצירת דף הם כדלקמן:

1. אסטרטגיה

2. עיצוב

3. פיתוח

4. קידום

5. מדידה

6. חזור כדי ליצור אסטרטגיית עמוד, עליך לחשוב מה הקהל שלך (היעד), כיצד אתה הולך להגיע לקהל זה (שוק היעד) והמטרה שלך לעשות זאת. לדוגמה, אם אתה מנכ"ל בית חולים בירושלים הבירה, המטרה תהיה אנשים שמחפשים מידע על שירותי בריאות באזור ושוק היעד שלך יהיה אנשים אשר גרים באזור.

7. הכירו את הקהל שלכם, במה הוא מתעניין, מה יניע אותם לפעול וכיצד תוכלו להגיע אליו. לדוגמה, אם קהל היעד שלך הוא אנשים שגרים באזור ירושלים ורוצים מידע על שירותי בריאות בקרבת ביתם, תצטרך לברר אילו טיפולי בריאות זמינים בקרבת מקום כדי שתוכל למקד אליהם .

אז לפני שאתם ישר רצים על לבנות 500 עמודים, חכו רגע. שבוע עם דף ועט, תראו מה הנושאים שעליהם תרצו להתמקד ואז תפרקו את זה לאסטרגיית תוכן מסודרת שדרכה תדעו בדיוק מה אתם הולכים לכתוב ואיזה תוכן איכותי אתם הולכים ליצור בשביל הגולש

-אתר-תדמית.jpg
בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא

אהבת את המאמר? הנה עוד מאמרים בתחום ה SEO:

מאמרים נוספים בנושא של קידום אתרים ו SEO

מה זה SEO ואיך זה קידום...
מה זה SEO?   קידום אתרים זה מונח לא רשמי, אבל זאת התוצאה שלה אנחנו מצפים בסופו של דבר, כי...
איך להשתמש בהנחיות גוגל כדי להעריך...
    במאמר הזה ננסה לסייע לכם להצליח במשימה לא פשוטה: להעריך את המהימנות, הסמכות והמקצועיות של אנשים, ובפרט אלו...
3 סיבות למה חייב בלוג באתר...
מה עובר לך בראש כשהמילה בלוגר נשמעת באוויר? אני יכול להגיד שלפני שנכנסתי לתחום של שיווק באינטרנט וקידום אתרים, מה...
דילוג לתוכן