באיזו פלטפורמה כדאי לפרסם? – פייסבוק או לינקדאין?

שתף את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מצד אחד, כולם אומרים ללכת על לינקדין לכל מי שB2B, אבל מצד שני בתכלס כולם עושים פייסבוק. עצה שלי היא שכדאי לפרסם גם בפייסבוק וגם בלינקדאין.

אם אתה רק מתחיל, פייסבוק הוא המקום הטוב ביותר להתחיל בו. אם יש לך מותג מבוסס, לינקדאין היא אפשרות טובה יותר.

למה חשוב להשתמש במערכת לינקדין עבור העסק

לינקדאין היא רשת חברתית שיכולה לשמש לרשתות מקצועיות ולעסק. יש לה מסד נתונים גדול של אנשי מקצוע שניתן להשתמש בה כדי למצוא עובדים, שותפים ולקוחות פוטנציאליים.

מערכת לינקדאין חשובה לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להם למצוא עובדים ושותפים חדשים וכן עוזרת להם בשיווק המוצרים שלהם. לינקדאין נגישה לאנשי מקצוע שיש להם חשבון ויש להם אתר חברה.

לינקדין

אנשי המקצוע אוהבים לשמור על מעמדם המקצועי על ידי הצטרפות ללינקדאין, שם הם יכולים ליצור קשרים עם אנשי מקצוע אחרים ולחלוק את הידע שלהם. מלבד האופן שבו זה מתפקד, ללינקדאין יש גם אתר אינטרנט שעוזר למי שמחפש עבודה למצוא הזדמנויות חדשות.

באתר זה יש יותר מ-100 מיליון חברים . אין הגבלה למי יכול להשתמש באתר. עם זאת, כדי ליצור חשבון, לחברה חייבת להיות אתר אינטרנט והוא צריך להיות ממוקד במגזר המקצועי. דרישת הגיל המינימלי לחשבונות היא 13.

איך פייסבוק ולינקדאין משתווים בעולם הפרסומות?

פייסבוק הוא אתר מדיה חברתית המארח בעיקר פוסטים, סרטונים ותמונות. לינקדאין הוא אתר רשת חברתית המאפשר קשרים מקצועיים ואישיים כאחד. שני האתרים הללו משמשים למטרות פרסום. לפייסבוק יש קהל גדול יותר מאשר לינקדאין, אבל לינקדאין יכולה להיות ממוקדת יותר לדמוגרפיה ספציפית.

בפייסבוק אנחנו יכולים לבחור למקד את המודעות שלנו לדמוגרפיה ספציפית. זה יכול להיעשות לפי גיל, מין ומיקום. מודעות בלינקדאין ממוקדות יותר מכיוון שהיא מבוססת על הרשת המקצועית שלך. חשוב להשתמש בפלטפורמת המודעות הנכונה עבור הקהל הנכון.

מה אני צריך לעשות כדי ליצור מודעות בפייסבוק או בלינקדאין?

ישנם שלושה שלבים עיקריים שעליך לנקוט בעת יצירת מודעות בפייסבוק או בלינקדאין. 1. צור רשימה של קהלי יעד 2. צור מסע פרסום 3. צור מודעת טקסט צור קמפיין צור רשימה של קהלי יעד צור מודעת טקסט

מה אני יכול לפרסם באמצעות לינקדאין?

לינקדאין הוא אתר רשת שנועד לעזור לך למצוא את ההזדמנות הקריירה הבאה שלך. זה גם כלי מצוין לאיתור ושיתוף תוכן. כשמפרסמים בלינקדאין, חשוב לזכור שמדובר באתר נטוורקינג מקצועי.

כדאי לפרסם דברים שרלוונטיים למקצוע ולענף שלכם, כמו מאמרים וסרטונים הקשורים לתחום שלכם. להלן כמה קווים מנחים למה שאתה יכול לשתף בלינקדאין:

– מאמרים ממקורות אמינים כמו פורבס או Entrepreneur – סרטונים על נושאים הרלוונטיים לענף שלך – פוסטים על משרות פנויות בחברה או בענף שלך – בלוגים על התעשייה שלך להלן כמה דוגמאות לתוכן שיהיה רלוונטי למכונאי רכב: – "כיצד להחליף מצתים תוך פחות מ-10 דקות" – "כיצד לאבחן ולתקן מנוע מפוצץ" – "10 דרכים שבהן אתה יכול להרוויח הכי הרבה כסף מהמכונית שלך".

אין לך עדיין לינקדין פעיל?

אז חשוב להבין. היום כולם הולכים ישר לפייסבוק בלי לדעת שאם ישקיעו קצת יותר בלינקדין, יהיה להם החזר השקעה גבוה יותר, כי ברוב הפעמים הקהל שלהם מחפש אותם שם. אנשים שנכנסים לפייסבוק נכנסים למטרת בידור. לעומת לינקדין שבו אנשים נכנסים מסיבות אחרות לגמרי.

-אתר-תדמית.jpg
בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא

אהבת את המאמר? הנה עוד מאמרים בתחום ה SEO:

מאמרים נוספים בנושא של קידום אתרים ו SEO

מה זה שיווק שותפים והאם באמת...
לאור המצב החדש, אני מקבל הרבה שאלות בנוגע להכנסה מהבית, לכסף באינטרנט וכמובן גם לשיווק שותפים. יש הרבה דרכים לעבוד...
חמישה טיפים בשיווק באינטרנט שיעזרו לך...
  שיווק באינטרנט- 5 טיפים שיגרמו לעסק שלך לגדול כמו כל דבר בחיים, עולם העסקים הקטנים והבינוניים מתחלקים לכמה סוגים....
איך להשיג לידים חמים לעסק שגם...
בסרטון הבא תוכלו לראות מה הסיבה לכך ואיך אפשר לשפר את איכות וכמות הלידים ואיך לטפל בבעיית המוכנות של הלקוח...
דילוג לתוכן