עצור! יש לך כבר אתר לעסק?

אתר שיטיס לך את העסק החל מ 179 ₪ לחודש

אתר אינטרנט לעסק זה כבר לא רק לחברות גדולות ועשירות. עסק שאין לו נוכחות אינטרנטית נשאר מאחורי המתחרים שלו.

השאר פרטים וקבל אתר מקצועי וממיר החל מ 179 ₪ לחודש בלבד !

למה אצלנו:

1. שקיפות בעבודה

אצלנו לא עובדים על עיוור ומקווים שהכל יעבור. כל עסק שנכנס עובר אצלנו תהליך וקבלת דוחות על הנעשה ועל מה שעוד צריך להשלים. 

הלקוח ייקבל דוח מסודר ויוכל לראות בזמן אמת מה טופל והאם יש הערות מסויימות וגם יוכל לכתוב הערות בשביל סבב תיקונים כפי שייקבע מראש.

 

הדוח יכלול עבודה על דף הבית, דפים פנימיים, עיצוב ותוכן שעלה לאתר וגם דוחות פעולה בגוגל אנליטיקס, הטמעת פיקסלים ושליחת האתר למנועי החיפוש בגוגל

2. כיווץ תמונות ומהירות טעינה

בעולם שבו הכל צריך להיות מהר, כאן ועכשיו, אתר  כבד שעולה לאט יגרום ללקוחות לעזוב את האתר ולא לחזור אליו יותר לעולם.

האתרים שלנו מהירים ועומדים בדרישות של גוגל בקצב הטעינה שלהם. 

אנחנו מכווצים את גודל התמונות (תוך כדי שמירה על הנראות והאיכות) כדי שהאתר יעלה באופן מהיר וישאיר את הלקוחות של האתר מרוצים!

3. חיבור גוגל אנליטיקס לאתר וליווי על המערכת

“מה שלא מדיד לא מנוהל” – זאת סיסמה יפה אבל חשוב להבין שברגע שאנחנו יודעים מה עובד באתר ומה לא עובד באתר, אנחנו באמת שולטים על הכל!

אתר יפה ככל שיהיה צריך להביא תוצאות. אבל אם לא נדע למדוד אותם לא נממש את הפוטנציאל של האתר. 

גוגל אנליטיקס היא מערכת של גוגל דרכה אפשר לנתח את התנהגות הגולשים באתר, מאיפה הם מגיעים, איפה הם מטיילים ובכללי – מה באמת מעניין אותם.

ברגע שנדע על כל מה שמרחש באתר נדע גם להוציא ממנו כמה שיותר.

4. הקמת המרות והתקנת פיקסלים

פיקסלים של פייסבוק יאפשרו לך לצבוע קהלים ולחזור אליהם עם פרסומים עתידיים!

לקוח שייראה אותך כמה פעמים יהיה לו קל יותר לרכוש.

5. קידום אורגני בסיסי בגוגל (SEO)

קידום אורגני זה עולם בפני עצמו, אבל ברגע שבונים את האתר נכון זה כבר עושה חצי עבודה. אנחנו בונים את האתר על תשתית SEO הכוללת תוספים של קידום אורגני בגוגל. 

לגוגל לוקח בערך חצי שנה להכיר את האתר שלך, ולכן גם אם כרגע אין עניין בקידום אורגני, חשוב להכין אותו ברמה שגוגל יידע שהוא קיים.

6. בניית תוכנית עסקית באתר

האתר שלך הוא העסק, לכן צריך להציב לו מטרות, חזון, יעדים ובכללי לעבוד איתו נכון בדיוק כמו שעובדים עם העסק. המטרה של האתר היא להשלים את העסק ולעבוד איתו בשיתוף פעולה.

האתר נועד לשרת את העסק!

רוצה להטיס את העסק שלך?

השאר עכשיו פרטים וקבל ניתוח שוק, אסטרטגיה, ניתוח על העסק והצעת מחיר לאתר שיטיס לך את העסק בדיגיטל

שלב 1

ניתוח איפיון העסק:

פגישת היכרות על העסק, על מה העסק, מה היתרונות שלו, מודל SWOT, והיכרות ראשונית עם העסק והצרכים שלו.

איפיון האתר החל ממטרות האתר והעסק, מה נרצה להשיג מהאתר, האם לידים ופניות או אתר מכירות עם סליקה? 

לאחר שננתח ביחד עם הלקוח על העסק עצמו נתחיל לדבר על העיצוב של האתר עצמו.

שלב 2

בניית אסטרטגיה

בחירת פלטפורמות שיווק מתאימות לעסק. מחקר ביטויים ומחקר מתחרים.

למרות שמדובר על בניית אתר, חשוב לנו להכין את האתר לקידום אורגני בגוגל וגם לחשוב כבר מעכשיו על איך להביא את הלקוחות וגם לא פחות חשוב – איך לגרום להם לחזור שוב.

ברגע שנגיע למסקנה ברורה איפה נמצא הקהל הרלוונטי, נתקין את קודי המעקב של גוגל אנליטיקס ופייסבוק כדי שנוכל גם לנתח את התנועה שמגיעה לאתר כדי להסיק מסקנות לשיפור התנועה כדי לסגור לקוחות שגם ביקרו באתר ועדיין לא רכשו.

שלב 3

רכישת אחסון וכתובת

כדי שאנשים יוכלו להגיע למותג שלך, צריך שהאתר יישב על אחסון ושתהיה לו כתובת שמתאימה לשם או לאופי של העסק. דוגמא לכתובת אתר היא https://your-company.com.

לאחר הרכישה, נתקין את מערכת וורדפרס שהיא המערכת הטובה ביותר לבניית אתרים. וורדפרס מהווה מעל 60 אחוז מהאתרים היום ואפילו המפתחים הגדולים ביותר עושים בה שימוש.

בניגוד לוויקס או כל מערכת אחרת, וורדפרס היא מערכת קוד פתוח, משמע אפשר לראות מה קורה מאחורי הקלעים ולכן גוגל מאוד אוהבת אותה ונותנת לה עדיפות בכל מה שקשור לקידום האתר בגוגל.

שלב 4

התקנת תוספים ועיצוב

נבנה לך תבניות לדפים פנימיים, לעמודי הבלוג, לעמודי מוצרים ולעמודי הסליקה ונתקין לך את התוספים שצריכים להיות ספציפית באתר שלך, כגון תוסף מהירות, תוסף ווקומרס לסליקה באתר ותוסף אלמנטור.

אלמנטור יאפשר לך להזין את התוכן ולהעלות אותו בצורה קלה יותר לעיצוב שנבנה לך מראש ותוספי אחרים שישמשו את האתר שלך.

שלב 5

בניית האתר

עד עכשיו דיברנו על הבסיס כגון התוספים, פיקסלים, קודי מעקב ואסטרטגיות. עכשיו הגיע הזמן לבנות את העמודים באתר. בדרך כלל אתר סטנדרטי יורכב מארבעה עמודים ועוד אתר בלוג ועמוד חנות עם סליקה ומוצרים. 

כמובן שלכל אתר יש דרישות וצרכים משלו וכל אתר דורש דברים שונים ולכן את כל האתר והעיצוב שלו נבנה בהתאם לאיפיון שביצענו בשלב הראשון.

מה נשאר לך לעשות?

רק לשלוח לנו את התכנים, את הלוגו ואת התמונות של העסק 

(אם יש) ואנחנו משם כבר נסתדר…

שאלות ותשובות שכדאי לדעת

לא מספיק אתר יפה בשביל להביא לקוחות, הוא חייב להיות בנוי מעולה! כשאנחנו משחררים אתר אנחנו כבר מכינים אותו לקידום אורגני, מבצעים מחקר מילות מפתח מעמיק, שולחים אותו לאינדוקס בגוגל כולל כל העמודים הרלוונטיים כדי שבעתיד יוכל להתקדם בתוצאות החיפוש, וגם מקשרים אותו עם גוגל עסקים וגול אנלטיקס כדי לאפשר לך לנתח את התנהגות הגולשים באתר שלך ולהסיק מהם מסקנות

תלוי בשיטת התשלום שנסגור מראש. יש אופציה לתשלום אחד, תשלומים, הוראת קבע ואשראי בהוראת קבע. בשיטת הוראת הקבע ניתן לשלם מבלי שיפגע במסגרת האשראי ולהקל על הלקוח.​

אין קאץ’… בניית אתר זה כבר לא יתרון רק של החברות הגדולות, והיום כל עסק חייב שיהיה לו אתר ומיתוג לעסק כדי שיוכל לגדול ולהגדיל את כמות הלקוחות שלו. בין אם מדובר בדף אחד, אתר תדמית או חנות עם סליקה.​

היום רוב הגולשים מגיעים מהסמארפון, לכן אסור להפקיר את המכשירים הניידים ולכן כל האתרים שלנו הם רספונסיבים ומותאמים גם למובייל, גם למחשב וגם לטבלט.​

תקבל ממני ליווי בזום והדרכות איך לנהל את האתר כדי שיהיה לך את האופציה לנהל אותו בעתיד, וגם איך לנתח אותו בעזרת גוגל אנליטיקס

מי אנחנו?

את החברה הקים נדב לבדו בהתחלה, לאחר ניסיון ארוך ומוצלח בשיווק באינטרנט, תחומי המכירות באינטרנט, בניית אתרים, הקמת חנויות איקומרס  של מוצרים מאמאזון ועבודה בשיווק שותפים בחברת קליקבנק בעיקר באיטליה. דברים שהניבו לו הצלחה גדולה.

הניסיון מתחיל מלימודי משפט במכללת “שערי משפט” וקבלת תואר ראשון והתמחות עם שכר מינימאלי שגרמה לנדב להיחשף לתוכנית שנקראת “זיקריוורדס” שבסוף התגלתה כתרמית עולמית, ובעצם כאן החל המפנה להיכנס לעולם הדיגיטל, ולעשות את זה דווקא בצורה הטובה ביותר.

נדב, שרצה לרכוש ידע נוסף בשאיפה להקים חברה עצמאית בתחום השיווק האינטרנטי ובניית האתרים, הצטרף למסלול היועצים העסקיים של ניר דובדבני (RND) בכדי לדעת כל מה שבעל עסק צריך בתחום של ניהול וקידום של עסקים, וזאת כדי להשלים לו את תחום השיווק ולתת ללקוחות שלו את כל מה שצריך בעל עסק כדי להצליח ולהביא כסף הביתה.

לאחר עבודה ממושכת באירופה והצלחה בהקמת חנויות אינטרנטיות לעסקים בחו”ל, החליט נדב לחזור לארץ וליישם את החזון לעסקים בישראל, תוך כדי גדילה של העסק וצירוף מומחים נוספים בתחומים משלימים – וכל זאת כדי לעזור להם לקבל חשיפה נכונה, נוכחות דיגיטלית ויצירת פלטפורמות נוספות להכנסה שוטפת, כשהדגש המרכזי בחברה הינו:

שקיפות, אמינות, הצבת יעדים ותוצאות ללקוח תוך כדי מיתוג העסק – גם דיגיטלית וגם עסקית.