איך זאפייר יכול לעזור לעסק שלך ולמה אתה חייב להתחיל להעסיק אוטומציות
יש לך אתר ולקוח משאיר לך פרטים. הרצון שלך הוא להביא את הפרטים למערכת כלשהי ולעשות העתק-הדבק.
הדבר הזה פשוט מאוד כשמדובר על עשרה גולשים ביום, אבל זה זמן וזה גם מיותר. מה יקרה אם יש 50 לידים ביום ואנחנו רוצים להעביר אותם תהליך?
התפקיד של זאפייר הוא לעשות לנו את החיים קלים, ולבצע דברים ללא מגע יד אדם. יש מספר תוכנות לעשות את זה, אבל הטובה ביותר נקראת “זאפייר” והיא יכולה לחסוך לך כוח אדם וללא טעויות.
זאפייר הוא כלי שעוזר לך ליצור מסרים מותאמים אישית ללקוחות שלך. ניתן להשתמש בו ליצירת אימיילים, צ’אטבוטים, סקרים ועוד.
התכונות של ZAPIER כוללות:
– יצירת מסרים מותאמים אישית ללקוחות שלך
– אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן
– התאמה אישית של תקשורת לקוחות
– הפקת תשובות לסקר ושימוש בהן לתהליך אוטומטי
מדוע עסקים צריכים להשתמש ב-ZAPIER?
הכלי נועד לעזור לחברות להפוך את תהליך האופטימיזציה של אסטרטגיות השיווק שלהן, לשפר את יצירת הלידים שלהן ולהגביר את המכירות. תוכנת ZAPIER פותחה על ידי משווקים- עבור משווקים, וזה כדי לעזור להם למצוא את הדרכים הטובות ביותר להרחיב את העסק שלהם. החברה נוסדה בשנת 2014 על ידי קבוצת יזמים שבנו בעבר חברות מסחר אלקטרוני מצליחות.
זאפייר מספקת פלטפורמה לחברות ליצור בקלות קמפיינים, לשלוח מסרים ממוקדים ולמדוד ביצועים באמצעות ניתוח. התוכנה היא פתרון הכל באחד לאוטומציה שיווקית, הכולל שיווק בדוא”ל, ניהול מדיה חברתית וכלים לטיפוח לידים. הוא מציע גם מנוע AI המספק תובנות חזויות על התנהגות לקוחות ומנבא מה צריך לפעול. Zapier נבחרה ל”טופ 10 החמות ביותר של SaaS Tech Company” על ידי מגזין Inc. בשנת 2016, Sapphire הוצגה בפורבס, VentureBeat ו-Search Engine Land. בשנת 2018, ספיר נבחרה לאחת מ-10 חברות הצמיחה המובילות באריזונה על ידי Redfin, אתר הנדל”ן מספר אחת במדינה עבור קונים ומוכרים בתים.
10 החברות הקטנות הטובות ביותר של מגזין Inc. ובמקום התשיעי ברשימת חברות הצמיחה החדשניות בעולם של פורבס ב-2018. באוגוסט 2017, ספיר נמכרה ל-Salesforce תמורת 500 מיליון דולר ספיר מבוססת בפיניקס, אריזונה, ארצות הברית.
איזה אוטומציות אפשר לחבר באמצעות זאפייר?
היתרון העיקרי של Zapier הוא שהוא משתלב עם יותר מ-500 יישומים שונים, כולל כמה מהפופולריים ביותר כמו MailChimp, Google Drive, Dropbox, Slack וכו’. יש לו גם API המאפשר למשתמשים ליצור אוטומציות מותאמות אישית עבור זרימות העבודה שלהם.
ניתן להשתמש ב-Zapier בדרכים רבות – מיצירת משימות אוטומציה פשוטות ועד לביצוע אינטגרציות מסובכות בין מספר יישומים ושירותים. משתמשים יכולים להשתמש ב-Zapier כ-CRM לניהול צנרת המכירות שלהם על ידי חיבורו עם Gmail או Outlook ושליחת מיילים אוטומטית על פעולות מסוימות ב-Gmail.
הם יכולים גם להשתמש בו לניהול פרויקטים על ידי חיבור Slack עם Trello ויצירה אוטומטית של משימות חדשות עבור ערוץ Slack מסוים על סמך הערות Trello. Zapier נמצא כיום בשימוש על ידי למעלה מ-3 מיליון אנשים והוצג ב-Entrepreneur, The New York Times, TechCrunch, Mashable בין כלי תקשורת אחרים.
שקעים. האוטומציות המותאמות אישית של Zapier עשויות משני חלקים: פעולות וטריגרים. פעולות הן המשימות האוטומטיות שברצונך לבצע בעוד שטריגרים יכולים להיות כל דבר שקורה באפליקציה או בשירות שלך, כמו מייל חדש שנשלח או הוספת תשובה חדשה. לאחר שתבנה את האוטומציה שלך, Zapier ישלח אימייל למשתמש כשהוא ילך האוטומציה.
אפליקציה מבוססת אינטרנט המאפשרת לך לחבר את האפליקציות והשירותים השונים שלך יחד על מנת להפוך משימות לאוטומטיות. הם יכולים גם להשתמש בו כדי לנהל פרויקטים על ידי חיבור Slack עם Trello ויצירה אוטומטית של משימות חדשות עבור ערוץ Slack מסוים בהתבסס על הערות טרלו.
זאפייר נמצא כעת בשימוש על ידי למעלה מ-3 מיליון אנשים והוצג ב-Entrepreneur , הניו יורק טיימס, TechCrunch, Mashable וכלי תקשורת אחרים. האוטומציות המותאמות אישית של Zapier מורכבות משני חלקים: פעולות וטריגרים. פעולות הן המשימות האוטומטיות שברצונך לבצע בעוד שטריגרים יכולים להיות כל דבר שקורה באפליקציה או בשירות שלך, כמו שליחת אימייל חדש או הוספת תשובה חדשה. לאחר שבנית את שלך , אתה יכול לשתף אותו עם קהילת Zapier או פשוט להשתמש בו בסביבת העבודה שלך.