דף הבית » בלוג
טאבולה היא פלטפורמת פרסום תוכן שמאפשרת למפרסמים לקדם תוכן באתרים מובילים בארץ ובעולם. במדריך הזה נסקור את השלבים העיקריים להקמת קמפיין בטאבולה בצורה אפקטיבית. שלב
האם מהירות האתר שלך פוגעת בהכנסות? גלה כיצד טעות אחת פשוטה עלתה ליוסי 50,000 ש”ח בשנה, ולמה מהירות האתר שלך היא המפתח להצלחה דיגיטלית. במאמר תלמד כיצד לשפר את זמני הטעינה, לעלות בדירוג בגוגל, לשמר לקוחות ולהפחית הוצאות פרסום.
מכירה דרך וידאו (Shoppable Video): המפתח להגדלת מכירות ושיפור ה-SEO בחנויות איקומרס נעים מאוד, אני נדב אונגר, בונה ומקדם אתרים וחנויות איקומרס בגוגל עם 8
מבוא מהירות האתר היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר הן לשיפור חוויית המשתמש והן לדירוג האתר במנועי החיפוש. אחד הגורמים המשפיעים על מהירות הטעינה הוא משקל
הדפדפן שבו משתמשים כדי לטעון אתר אינטרנט הוא גורם משמעותי שמשפיע על הביצועים והמהירות שבהם האתר מוצג. לכל דפדפן יש מנגנוני עיבוד שונים, שימוש בזיכרון,
חוויית המשתמש (UX) ומהירות האתר הם שני מרכיבים חיוניים שמשפיעים ישירות על הביצועים העסקיים של האתר. כאשר שני האלמנטים הללו פועלים יחד בצורה יעילה, הם
החשיבות של מהירות האתר במובייל הולכת וגוברת ככל שיותר משתמשים גולשים ממכשירים ניידים. אתר איטי במובייל לא רק פוגע בחוויית המשתמש, אלא גם משפיע לרעה
שיפור מהירות האתר חשוב במיוחד עבור אתרים מכל סוג, גם כאלה שאינם מבוססים על מערכת ניהול תוכן (CMS). כאשר אתר נבנה בצורה ידנית או מתבסס
תמונות מהוות חלק חשוב בעיצוב האתר ובחוויית המשתמש, אך גודלן משפיע באופן ישיר על מהירות טעינת הדף. תמונות כבדות מדי עלולות להאט את האתר באופן
GTMetrix הוא אחד הכלים הפופולריים והמקיפים ביותר לבדיקת ביצועי אתרים, במיוחד כשמדובר במהירות טעינה. הכלי מספק תובנות מעמיקות על ביצועי האתר ומסייע לך להבין אילו
נדב אונגר בנייה וקידום אתרים לעסקים שרוצים להכניס יותר.
הצטרפו אלינו והשארו מעודכנים
מבצע מיוחד לשעות הקרובות. השאר לנו טלפון כדי לקבל הנחה של 10%!