כאן תמצאו חלק מהאתרים, החנויות ודפי הנחיתה שבנינו ללקוחות שלנו. חלק מהאתרים בשפה האיטלקית וחלק בעברית מהסיבה שאנחנו עובדים גם עם אנשים באיטליה וגם מישראל, אבל אפשר להתרשם גם בשפה זרה...
אתר דינמי, נבנה במטרה להפגיש בין מפרסמים של דירות נופש ויחידות דיור לבין אנשים שמחפשים דירות לחופשה שלהם או של קורבי משפחתם בארץ.
האתר בסגנון יד 2 שבו כל אחד יכול להעלות את הנכס שלו לאחר הרשמה, ובו יש סינונים לפי סוג הדירה, איזור, מספר חדרי שינה ושירותים וכו…
בעל האתר ביקש עיצוב חדשני עם גריד שיראה מי המפרסם, באיזה עיר הנכס ומה הפרטים של המפרסם.
האתר מרוויח מפרסומות ובקרוב יעלו בו שירותים נוספים למפרסמים ומנויי פרמיום חודשיים.
"לה קליניקה דל מרה" (בעברית: הקליניקה של הים) הוא אתר מסוג איקומרס למוצרי ים המלח שנבנה עבור ד"ר דה אנג'ליס מרומא.
האתר בשפה האיטלקית ומחולק ל4 עמודים, עמוד בלוג להוספת מאמרים מקצועיים ועמודי סליקה ומוצרים לפי קטגוריות עם סינונים לחוויית משתמש של הלקוח.
בעלת האתר היא פרופסורית ישראלית למחלות עור המתגוררת ברומא ויש לה מגוון מוצרים מים המלח שעד היום הסתפקה בחנות פיזית ואתר מיושן שהיה לה מתחילת שנות האלפיים.
בנינו לה את האתר מחדש תוך כדי איפיון בדגש על חדשנות.
האתר מרוויח ממכירת מוצרי טיפוח, קרמים ומוצרי ים המלח.
"פיצה איטליה" הוא אתר למסעדה איטלקית, האתר הוא אתר Multi-Lingual ומאפשר ללקוח להזמין מקום למסעדה, לעשות טייק – אווי, ומתממשק עם אפליקציית Deliveroo (חברה דומה לוולט משלוחים באירופה) ועם אפליקציה אישית שלהם להזמנות והזמנת שולחן במסעדה.
האתר מחולק לחמישה עמודים, אנימציות ומעברים בין תפריטים בלחיצת כפתור.
מדובר על אתר תדמית בתוספת של עמוד הזמנות עם ווקומרס המאפשר לבחור תוספות לפיצה, להוריד ולהוסיף מצרכים וכמובן גם לשמור שולחן.
האתר מסונכרן עם אפליקציית Deliveroo שפועלת באירופה בסגנות "וולט".
"צניעות – שופ" הוא אתר מסוג איקומרס עם בלוג שמכוון לקהל הדתי לאומי בתחום האופנה. בין הקטגוריות באתר אפשר למצוא כיסויי ראש חלקיים, חצאיות ערב, חציות ארוכות ובגדי ים צנועים.
המוצרים מגיעים מסין באמצעות שיטת דרופשיפינג שמחבר באופן אוטומטי בין התשלום של הלקוח לתשלום של בעל האתר לספקים, ומאפשר לו בלחיצת כפתור לבצע את ההזמנה מהספק ישירות ללקוח.
האתר מכניס רווח של מעל 15000 ש"ח בחודשיים הראשונים שלו, וכרגע בתהליך של הוספת מוצרים חדשים
האתר גם מקודם ב SEO גוגל בביטויים "בגדים צנועים" ו"בגדי ים צנועים" ונמצא בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש.
אתר איקומרס למוצרי קפה. האתר בנוי לקהל איטלקי ומחובר ישירות למוצרים מאמזון בשיטת תוכנית שותפים בה כל לקוח שרוכש מועבר לתשלום של אמאזון בתוך האתר וכך מקבל עמלות. האתר מחובר לכל הכלים של גוגל ומאונדקס בתוצאות החיפוש של "גוגל איטליה".
בעל האתר הוא מנהל של חנות קפה באיטליה ויש לו את החנות שלו בפרוורים של רומא ומאז הקורונה גם מנהל הזמנות. האתר בנוי ממספר עמודים ולכל עמוד קטגוריה ייעודית משלו החל ממכונות קפה, מקינטות לגז ואינדוקציה, ומוצרים נלווים.
היום האתר מרוויח ממכירת מוצרים בחנות ומדרופשיפינג דרך עליאקספרס ואמזון.
האתר הוא מסוג "פורטל" ללימודי איטלקית. האתר מקודם בגוגל בעמוד הראשון בביטוי "סקירת קורסים באיטלקית" ומשלב בתוכו קורסים מוקלטים, קורסים בלימודים מרחוק, שיעורים פרטיים וספרים מומלצים, והכל עם סינונים מתאימים כדי לשפר את חווית הלקוח באתר.
אני בעל האתר ויצרתי קשר עם מספר בתי ספר וקורסים והכנסתי כמה קטגוריות לכל מה שקשור ללימוד איטלקית.
האתר מרוויח בעיקר מפרסומות, ובחלק מהקורסים גם מתוכניות שותפים.
האתר הוא מסוג "איקומרס" שבמקור שלו התחיל מדרופשיפינג של תחפושות, והמשיך להדפסות של משפטים מצחיקים על חולצות ומוצרים. האתר מקודם בגוגל ועדיין בתהליכי קידום בחו"ל וכרגע מקבל תנועה בעיקר ברשתות חברתיות. האתר מחובר לכל הכלים של האנליטיקס והוטג'אר שמאפשרים הקלטה של פעולות הלקוח כדי לנתח התנהגות גולשים ולראות מה המוצרים הכי נצפים, אפשרות להוספה ל WISH LIST ועוד.
האתר מרוויח מעל 4000 דולר בחודש בעיקר מדרופ שיפינג ומלקוחות שמזמינים מוצר עם עיצוב מסויים שנשלח ישירות להדפסה על החולצה ומגיע תוך יומיים עד 4 ימים ללקוח.
האתר הוא מסוג "בוקינג" שמאפשר ללקוח להזמין מלון בהתאם לתאריכים שיבחר ונותן את האופציות לבחור תוספות בסיום ההזמנה. מעבר לעיצוב ולפיצ'רים המיוחדים באתר מסוג זה, הוא מתממשק עם מערכת בוקינג.קום ועם Airbnb כך שאם לקוח סוגר הזמנה באמצעות האתר, התאריכים נסגרים אוטמטית בשאר האתרים והפוך.
ביצענו ללקוח גם את האפשרות לנהל את מערכת ההזמנות ישירות מהאתר ככה שהוא יכול להיכנס לתוך המערכת ולסגור תאריכים גם בצורה ידנית למי שמתקשר טלפונית והכי חשוב – התקנו לו את הפיקסלים של פייסבוק וגוגל כדי לפרסם מחדש ללאותם הלקוחות שביקרו באתר ולא סגרו חופשה, ובכך להעלות את אחוזי הסגירה למי שעדיין מתלבט.
האתר הוא מסוג "פורטל" שמתעסק בתיירות בעיר רומא.
בעל האתר הוא מדריך טיולים איטלקי יהודי ברומא שביקש לבנות לו בלוג עם כל מה שקשור לטיולים באתרים ברומא. בהתאם לבקשת בעל האתר והאיפיון של האתר, בנינו את האתר בצבעים של קבוצת הכדורגל של רומא בצבעים אדום – צהוב.
לאט לאט הרצון גדל והחליט להגדיל את האתר לסוג של פורטל עם קטגוריות ולהכניס גם מקומות למסעדות, ברים, בתי קפה, מוזיאונים וחיי לילה וכרגע בשלבי גדילה וקידום בגוגל איטליה.
האתר מרוויח מפרסומות ומסגירת שירותים באופן של צור קשר באתר, ובקרוב גם ממפרסמים נוספים ומשיתופי פעולה בעיקר מבעלי מלונות ובתי הארחה באיזור.
אתר שנבנה עבור שף אלי רוזנפלד.
בתוך האתר יש תפריטים בהרכבה אישית, הזמנת אירועים, סדנאות ועוד.
הגיע הזמן להקים את החנות הדיגיטלית שלך! אל תבזבז זמן וכסף על פתרונות לא יעילים. בוא נדבר על איך אנחנו יכולים להקים עבורך חנות שבאמת מביאה תוצאות.
הצטרפו אלינו והשארו מעודכנים
מבצע מיוחד לשעות הקרובות. השאר לנו טלפון כדי לקבל הנחה של 10%!