כמה זמן ביום לוקח לנהל קהילת פייסבוק?

קהילות פייסבוק הן דרך מצוינת לתקשר עם הלקוחות שלך ולבנות קהילה סביב המותג שלך. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי לייצר לידים, להגדיל את המעורבות ואת שיעורי ההמרה ולשפר את שימור הלקוחות.

לוקח בערך 3 חודשים להקים קהילת פייסבוק וזה בתנאי שמקימים את זה ממש מאפס כשאין קהל יעד מוכן

כמה אנשים צריכים כדי לנהל קהילת פייסבוק?

קהילות פייסבוק הן דרך מצוינת לחברות ליצור קשר עם הלקוחות שלהן ולערב אותם בשיחות. אדם בודד אולי יספיק כדי לנהל קהילת פייסבוק, אבל צריך יותר מאדם אחד כדי לנהל קהילת פייסבוק בצורה טובה שתפעל לאורך זמן ובתדירות יומית כמו שצריך.

מספר האנשים הדרושים לניהול קהילת פייסבוק יהיה תלוי בגודל החברה, היעדים העסקיים שלהם וכמה זמן הם רוצים להשקיע בניהול הדף.

מהן תחומי האחריות של מנהל קהילת פייסבוק?

מנהלי קהילת פייסבוק אחראים לעדכן ופעיל את עמוד הפייסבוק. הם גם אחראים על שמירת הסטטוס של עמוד הפייסבוק כמרכז של תוכן מדפים, מותגים וארגונים אחרים.

מנהל קהילת פייסבוק אחראי על עדכון העמוד בתוכן רלוונטי ומרתק על בסיס קבוע. זה כולל פרסום עדכונים על אירועים או מבצעים, מענה לשאלות שהעלו מעריצים בקטע התגובות, והצגת פוסטים מדפים או ארגונים אחרים.

מהם היתרונות בניהול קהילת פייסבוק?

קהילת פייסבוק היא דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך ולקבל משוב. זו גם דרך מצוינת לפרסם את החברה והמוצרים שלך. הנה כמה מהיתרונות של ניהול קהילת פייסבוק:

  • חוויה אישית יותר עבור הלקוחות שלך
  • מקום לאנשים לקבל משוב על המוצרים או השירותים שלך
  • מקום עבורך לפרסם את החברה והמוצרים שלך
  • מקום ללקוחות הפוטנציאלים שלך להביע דעה לגבי משהו ולדעת מה באמת מפריע להם- שזה הכי חשוב!
  • בגדול זה כל העיקרון של פייסבוק.
ניהול קהילות וקבוצות בפייסבוק

אם נסתכל למשל על הפוליטיקה, עד לתקופת הפייסבוק לא היה לאנשים דרך להשמיע את הדעה שלהם והיום לעצרינו ולשמחתנו יש סוג של ריבוי דעות ברשתות החברתיות- מה שלא היה בעבר כשלא לכולם הייתה במה להביע את עמדתם.

ואם אנחנו לוקחים את זה למקום העסקי- הרבה מאוד עסקים מתקשים לדעת מה באמת צריך הלקוח כאשר הוא לא משתף פעולה. הסיבה שבהרבה מקרים הלקוח לא ישתף פעולה היא כי הוא לא רוצה שתמכור לו, אז הוא לא ירגיש בטוח להתייעץ איתך.

אבל כשהוא מתייעץ ושואל שאלות בקבוצה, הוא יודע שהוא יקבל מענה מהיר יותר ועם פחות ניסיונות למכור לו ישר. לכן חשוב לבוא בתור מי שבא לעזור ולא בתור מי שבא למכור.

החסרונות העיקריים של ניהול קהילת פייסבוק

  • זה לוקח את הזמן והאנרגיה שלך ליצור תוכן עבור הקהילה שלך, שאותו אפשר לבזבז טוב יותר על היבטים אחרים של העסק שלך.
  • אתה צריך לפקח על הקהילה 24/7 כי אתה לא רוצה ששום תוכן לא הולם יתפרסם בה (לפעמים צריך להיות סוג של גננת אם אתה לא רוצה שאנשים יתחילו להפציץ בפרסומות על עצמם וזה יוזיל את האיכות של הקבוצה)
  • אתה צריך להיות פעיל בדף, וזה יכול להיות קשה אם אתה לא מתמצא בטכנולוגיה או אם אין לך הרבה זמן לזה.
  • אתה צריך לוודא שאין טרולים בקבוצה – הם רק ייצרו יותר בעיות עבורך ועבור חברים אחרים בקבוצה.

מהן השיטות המומלצות לניהול קהילת פייסבוק?

פייסבוק הוא אחד מאתרי הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר. יש לה יותר מ-2 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים ו-1.3 מיליארד משתמשים פעילים יומיים.

עבור כל עסק, זוהי דרך מצוינת להגיע ללקוחות ולבנות מודעות למותג. לשם כך, אתה צריך שתהיה לך אסטרטגיית ניהול קהילה חזקה שתעזור לך להגדיל את העוקבים שלך בפייסבוק.

כדי לנהל את קהילת הפייסבוק שלך בצורה יעילה, עליך להתחיל ביצירת תוכנית ברורה וקבוצת יעדים עבור הדף שלך. כדאי גם ליצור יעדים עבור כל פוסט שיעזרו לך לדעת איזה סוג תוכן לפרסם בדף שלך כדי שיגיע לאנשים עם תחומי עניין ודמוגרפיים שונים.

לסיכום

לנהל קהילת פייסבוק זה לא דבר קל, וזה לא משהו שכדאי לעשות “על הדרך” אלא אם יש לך כבר רשימה גדולה של לקוחות שיכולים לעשות בשבילך את העבודה. לרוב האנשים אין את הדבר הזה וצריכים להשקיע בזה הרבה מאוד זמן במחשבה על תוכן איכותי ללקוח.

לכן כדאי לקחת כמה אנשים שיעזרו לכם לעשות את העבודה ולשלם להם בעבור הניהול או בעבור התוכן שייתנו כדי שאתם פשוט תכניסו את האנשים.

חשוב מאוד לא לתת אישור אוטומטי אלא להבין שמדובר באנשים שבאמת רלוונטיים, כי אם הקבוצה תהפוך להיות ג’ונגל של מפרסמים- זה יאבד מהערך שלו.

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא