באיזה תדירות להשתמש בקישורים (BACKLINKS) לקידום האתר

מהם קישורים ולמה בניית קישורים חשובה לקידום אתרים?

בעולם ורוד,גוגל היה מדרג את המאמר שלך אם הוא היה מספיק טוב בשביל הגולש. אבל לצערנו ולשמחתנו יש תחרות גדולה מאוד עבור כל נושא, ולכן גוגל צריך עוד אלמנטים כדי לתעדף אתר ספציפי על פני אתר אחר בחיפוש.

בניית קישורים היא חלק חשוב מקידום אתרים ושיווק דיגיטלי. זה עוזר למנועי החיפוש להבין את הרלוונטיות של אתר אינטרנט ולדרג אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש. קישורים מספקים גם דרך למבקרים לנווט בין דפי אינטרנט שונים באותו אתר או באתרים אחרים. בניית קישורים חיונית לכל אסטרטגיית קידום אתרים מכיוון שהיא עוזרת להגדיל את הנראות, התנועה והלידים.

בניית קישורים כוללת יצירת קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים אחרים הקשורים לאתר שלך, מה שיכול לעזור לשפר את הדירוג שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). על ידי יצירת קישורים מאתרים סמכותיים, אתה יכול גם לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים, מה שיכול להוביל ליותר המרות ומכירות.

תדירות קישורים

כמה קישורים אתה צריך בחודש?

כשמדובר במספר הקישורים שצריך להוסיף לאתר שלך בכל חודש, זה תלוי במגוון גורמים. חשוב להבין באיזו תדירות מוסיפים קישורים וכמה קישורים יוצאים לעמוד על מנת לקבוע את המספר האופטימלי עבור האתר שלכם.

התדירות שבה אתה צריך להוסיף קישורים לאתר שלך תהיה תלויה בסוג התוכן שאתה מייצר, כמות התנועה שאתה מקבל וגורמים נוספים, אבל בתכלס בתכלס, זה תלוי בעיקר בתחרות.

אם התמזל מזלך ויש ביטוי שעד היום אף אחד לא השתמש בו, כנראה שיספיק לך מאמר טוב כדי להגיע לעמוד הראשון. אבל אם מדובר בנושא תחרותי – צריך לבדוק קריטריונים מאלה שכבר שם, ולהבין גם כמה אתרים מקשרים אליהם ולהפוך את זה לגדול יותר.

אסטרטגיות לבניית קישורים מוצלחת ואל תעשה ואל תעשה

בניית קישורים היא חלק חיוני מקידום אתרים ושיווק דיגיטלי. זה עוזר להגביר את נראות האתר, לשפר את המודעות למותג ולהניע יותר תנועה אורגנית. אבל, חשוב לעקוב אחר האסטרטגיות והטכניקות הנכונות לבניית קישורים כדי לקבל קישורים נכנסים באיכות גבוהה ממקורות אמינים.

לפני שזורקים את עצמנו ומפזרים קישורים בכל רחבי האינטרנט, צריך קודם כל לחקור איפה אנחנו, איפה המתחרים שלנו, מה הם עשו כדי להגיע מקום ראשון, ואיך אנחנו יכולים לעקוף אותם והאם כדאי בכלל להיכנס לתחרות איתם, וכן, יהיו פעמים שגם אני אגיד ללקוח שבהתאם לאמצעים שלו לעומת המתחרים – חבל לו על הכסף, גם אם זה אומר לאבד לקוח.

חמשת הכלים והאסטרטגיות המובילות למעקב אחר התקדמות בניית הקישורים שלך

אז כמו שכבר הבנו, בניית קישורים היא חלק חיוני בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. אבל יכול להיות קשה לעקוב אחר ההתקדמות של מאמצי בניית קישורים ללא הכלים והאסטרטגיות הנכונות. לכן חשוב שתהיה הבנה טובה של חמשת הכלים והאסטרטגיות המובילות למעקב אחר התקדמות בניית הקישורים שלך.

הכלי Ubbersuggest הוא אחד הכלים המקוונים החינמיים הפופולריים ביותר לבדיקת קישורים נכנסים ומעקב אחר התקדמות הקישור שלך. זה מאפשר למשתמשים לפקח בקלות על פרופיל קישורים נכנסים שלהם, לנתח קישורים של מתחרים ולגלות הזדמנויות קישור חדשות. בנוסף, הוא מספק תובנות מפורטות לגבי הפצת טקסט עוגן, קישורים שבורים ועוד.

כלים מקוונים פופולריים אחרים בחינם כוללים את Ahrefs Site Explorer, Moz Link Explorer ו- Majestic SEO Backlink Checker. כלים אלה מספקים נתונים מקיפים על קישורים נכנסים, ועוזרים לך לקבל תובנות חשובות לגבי מסעות הפרסום שלך לבניית קישורים. בנוסף, הם מגיעים עם תכונות עוצמתיות כמו ניתוח מתחרים ומחקר מילות מפתח

כל רשימת הכלים למעלה הם כלים מסוג Freemium שדרכם אפשר לראות בצורה די מוגבלת, אבל שווה לקחת גם שדרוגים במידת הצורך אם רוצים לקחת את זה לרמה הבאה

מסקנה: בניה וקידום אתרים זה תהליך ארוך!

זה לא זבנג וגמרנו, ולכן כל דבר שאנחנו עושים צריך לבוא עם חשיבה עמוקה וישיבה רבה של אסטרטגיה, שאחד מהדברים הם קישורים, או באנגלית Backlinks.

אל תצפו לבנות אתר ולחכות יום יום שהאתר יתקדם לבד, מנסיון זה אף פעם לא עובד!

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא