איך לבנות דפי נחיתה שיביאו לך לקוחות באמצעות וורדפרס

במאמר הזה נדבר על איך לבנות דפי נחיתה באמצעות וורדפרס. וורדפרס הוא כלי חינמי לבלוגים בקוד פתוח המשמש מיליוני אנשים. יש לו מגוון תכונות כולל ערכות נושא ותוספים. זה הופך אותו לאופציה מצוינת לבניית דפי נחיתה ואני חושב שאני קצת מעליב את הדבר האלוהי הזה שנקרא וורדפרס אבל אני לא רוצה מאמר ארוך מדי של דברי שבח על וורדפרס אלא לדבר רק על הנושא של בניית דפי נחיתה ממירים ועל איך לעשות את זה בצורה נכונה.

במאמר נדבר גם על החלק הטכני וגם על החלק הפסיכולוגי בבניית דפי נחיתה

מציאת הנישה המתאימה לדף הנחיתה שלך

השלב הראשון הוא לבנות את האסטרטגיה הנכונה לפני שמתחילים להביא את התנועה לאתר ולפני שבכלל מתחילים לעצב אותו.

כאשר אתם מעצבים דף נחיתה, חשוב למצוא נישה שאנשים יתעניינו בה.

אם אתם מחפשים את עיצוב דפי הנחיתה הטוב ביותר, אז מציאת הנישה הנכונה היא חובה. זה יעזור לכם ליצור כותרת מושכת שיגרמו לאנשים לרצות לקרוא עוד על המוצר או השירות שלך.

איך אתה יכול להשתמש בוורדפרס כדי ליצור דף נחיתה קטלני

וורדפרס היא אחת הפלטפורמות הטובות ביותר ליצירת דף נחיתה מכיוון שיש לה הרבה תוספים ונושאים זמינים.

אמנם יש הרבה תוספים לדפי נחיתה של וורדפרס וערכות נושא של דפי נחיתה של וורדפרס, אבל יש כאלה שמתבלטים מהשאר.

חלק מהפלאגינים והנושאים הללו שימשו חברות כמו אמזון, גוגל ומיקרוסופט.

6 עקרונות הכי חשובים להשפעה ושכנוע בדף נחיתה הם:

לפני כמה שנים ערך פרופסור בשם רוברט שאלדיני מחקר שבו הוא מסביר על שישה אלמנטים שאם מחברים אותם ביחד הם יגרמו כמעט לכל בן אדם להגיד כן. ואם המוצר שלכם באמת יכול לעזור ללקוחות שלכם, חשוב להכניס את האלמנטים האלה לדף הנחיתה שלכם!

הדדיות – אנשים מרגישים מחויבים להחזיר אם קיבלו משהו ממישהו אחר. תנו להם משהו בחינם או במתנה כדי לשים רגל בדלת.

מחקר מצא שאם מישהו מקבל משהו ממישהו אחר, הוא מרגיש חייב להחזיר את הטוב ולהחזיר לו. מצאו דרכים להציע משהו בעל ערך בחינם או בהנחה כדי להכניס את הרגל שלהם בדלת.

מחויבות ועקביות – כאשר אנשים מתחייבים למשהו, סביר יותר שהם ייענו לבקשות התואמות את המחויבות הזו.

אנשים נוטים יותר להיענות לבקשות התואמות את ההתחייבויות שלהם. זה נקרא עקרון "מחויבות ועקביות". דוגמה אחת לכך היא כאשר אנשים שהתבקשו ללבוש חולצה עבור ארגון, למשל, ארגון למודעות לסרטן, נוטים יותר לתרום כסף לארגון זה בהמשך.

הוכחה חברתית – אנשים יעשו דברים שהם רואים שאנשים אחרים עושים.

הוכחה חברתית היא תופעה של פסיכולוגיה חברתית שבה אנשים יעשו דברים שהם רואים שאנשים אחרים עושים. זה נקרא הוכחה חברתית כי יש לו נטייה לגרום לדברים להיראות "נורמליים" על ידי הצגת מעשיהם של אחרים.

אהדה ודימיון – אנשים יגידו כן למי שהם אוהבים.

כוחה של האהדה ניכר בחיי היומיום. אנשים יעשו הכל בשביל האנשים שהם אוהבים. ידוע שאם יש לנו בוס שאנחנו מאוד אוהבים אנחנו נרצה לתת אקסטרה בעבודה שלנו כדי לעזור לו.

סמכות – אנו נוטים להאמין לאנשים שיש להם סמכות בעת קבלת החלטות או נקיטת פעולות. (למשל רופא עם חלוק)

מחסור – תופעת המחסור היא אחת המעניינות. כאשר אנחנו עם הגב לקיר ואנחנו יודעים שאנחנו עלולים לפספס הזדמנות, אנחנו מבצעים פעולה.

טיפים ליצירת תוכן מרתק שממיר

תפקידו של משווק התוכן הוא ליצור תוכן מרתק שממיר. טיפים אלו יעזרו לכם ליצור שיווק תוכן משכנע שמהדהד עם הקהל והמרה.

– שימו את עצמכם בנעלי הלקוחות שלכם וחשבו מה הם צריכים. זה יעזור לך ליצור תוכן שרלוונטי יותר עבורם.

– קבל משוב מהלקוחות שלך, או השתמש במחקר מדיה חברתית כדי לראות על מה אנשים מדברים בתעשייה שלך.

– כלול קריאה לפעולה בסוף כל פוסט, שתגיד לקוראים מה עליהם לעשות הלאה. לדוגמה, "הירשם עכשיו" או "למידע נוסף".

לסיכום:

אחרי שהבנו איך לבנות דף נחיתה באמצעות וורדפרס חשוב להדגיש דבר אחד. נחיתה טוב לא תמיד יעשה את העבודה אם הקהל שמגיע לשם הוא לא הקהל המתאים.

כדי שדף נחיתה יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר, צריך את דף הנחיתה הטוב ביותר, את הקהל הנכון ביותר, והכי חשוב – את ההצעה האולטימטיבית שתגרום ללקוח להגיד לעצמו שאין שום סיבה לא להשאיר את הפרטים שלו!

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא