האם כל עסק צריך אתר אינטרנט?

"מי נכנס היום לאתרים? הכל היום בפייסבוק ובאינסטגרם, וכבר יש לי דף עסקי." אז אני שומע הרבה את המשפטים האלה ואין דבר יותר שגוי מהחשיבה הזאת לעסק, ויש לזה כמה סיבות.

במאמר הזה, נדבר על האם כל עסק צריך אתר אינטרנט. אבל ספויילר קטן , כמעט בטוח שהתשובה לשאלה שלך היא היא "כן", כל עסק צריך אתר אינטרנט וכבר תבינו למה.

מהם היתרונות והחסרונות של אתר אינטרנט?

היתרונות של אתר אינטרנט הם שהוא יכול לקדם את העסק שלך ולעזור לך להגיע לקהל רחב יותר. זה יכול לשמש גם כדי לספק מידע על החברה, המוצרים והשירותים שלך.

החסרונות של אתר אינטרנט הם שלוקח זמן וכסף ליצור אחד. זה גם לוקח זמן ומאמץ כדי להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בעיצוב אתרים.

יתרונות אתר:

  • היכולת לקדם את העסק בגוגל ולגרום לאנשים שכבר מחפשים את הפיתרון שלך להגיע אליך.
  • להגיע לקהל רחב יותר– יהיה פלח קהל ענק שמאוד קל לפספס אותו אם לא בונים אתר לעסק.
  • מיתוג– ראיתם פעם מותג שמכבד את עצמו אבל אין לו אתר באינטרנט?
  • מביא לקוחות איכותיים יותר– לקוחות שהגיעו לאתר שלך הגיעו בעקבות פעולה שביצעו וזה כבר אומר שהם לקוחות חמים יותר מלקוחות שהגיעו מדף פייסבוק.
  • צביעת קהלים והפיכתם ללקוחות– לקוח שהיה באתר שלך והגיע לעמוד מסויים נוכל לשתול לו פרסומות ברשתות החברתיות בהתאם לעמודים שבהם הוא ביקר.
  • רימרקטינג– שיווק מחדש.

חסרונות אתר:

  • לוקח זמן וכסף ליצור אחד
  • אתר תדמית איכותי ומקצועי שיושב על WordPress יכול לעלות בין 5,000-30,000.

(כמובן שיש יקרים יותר וזולים יותר, וזה תלוי במשתנים כמו כמות הפיצ’רים באתר, שעות מתכנת לפי צורך ועוד…)

דברים שחייב שיהיה לך באתר:

שרת אחסון לאתר שבו יוכל לשבת האתר- שרת אחסון הוא חלק חיוני מאתר עסקי. זה המקום שבו יאוחסנו כל הקבצים המרכיבים את האתר שלך. ניתן להתייחס לשרת האחסון גם בתור שרת האינטרנט.

בחירת שם דומיין מתאים– (כלומר, www.examplebusinessname.com). אתה רוצה לוודא שהוא תואם את שם העסק שלך ושאתה יכול לקבל את שם הדומיין הרצוי ללא כל בעיות (כלומר, זמינות).

 

לאחר מכן, עליך להחליט איזה סוג של תוכן אתה רוצה באתר שלך וכמה מידע אתה רוצה שהמבקרים יוכלו לגשת כשהם נוחתים באתר שלך (כלומר, ציבורי או פרטי בחרתי ללכת עם שם הדומיין "examplebusinessname.com", שהוא שם העסק ואיזה סוג תוכן אני צריך באתר זה.

לפטפורמה לבניית אתרים או שימוש במתכנת

ישנן פלטפורמות רבות המאפשרות לך לעצב אתר משלך ללא צורך בידע בתכנות. חלק מהפלטפורמות מציעות תבניות בחינם, בעוד שאחרות מאפשרות לך להתאים אישית את העיצוב תמורת תשלום קטן.

ישנן פלטפורמות פשוטות כמו וויקס ובילדראול לבניית דפי נחיתה ואתרים. אבל אם אתם באמת רוצים מפלצת לבניית אתרים שתעשה לך את העבודה הטובה ביותר מבחינת מקצועיות ומבחינת קידום, ושאפשר לעשות איתה פשוט ה-כ-ל, התשובה היחידה היא וורדפרס!

אבל גם אם החלטת ללכת על כל פלטפורמה שהיא, חשוב מאוד למדוד כל פעולה שנעשית בתוך האתר. ברגע שיש לנו אתר לעסק, אפשר לנתח כל תזוזה של כל גולש שנמצא אצלנו במשפך! למרות שניתן למדוד ולנתח כל מקרה מסוים, אתמקד בניתוח האתר. כמנהג טוב, יש לעקוב אחר כל מבקר באמצעות Google Analytics.

כיצד אוכל למדוד את הצלחת האתר שלי?

מדידת הצלחתו של אתר אינה דבר קל. חשוב להיות מסוגל למדוד את האפקטיביות של האתר שלך כדי להבין איך הוא מתפקד. היום לעומת בעבר, אפשר לדעת בדיוק כמה היו באתר, כמה רכשו, כמה נטשו, איפה נטשו ולנסות להבין למה, וגם לחזור אליהם באמצעות רימרקטינג. למשל: לקוח קורא מאמר באתר שלך על נושא מסויים על בעיה רפואית, וקורא את כל הכתבה. יש סיבה שהוא קרא הכל, אבל כנראה זה נוגע אליו. ברגע שהבנו שהוא רלוונטי, אפשר לעקוב אחריו עם פרסומות על מוצרים שקשורים בתחום.

מחשב עם אתר אינטרנט של איקומרס ופלאפון בצד

לכן חשוב לקבוע מראש את ה-KPI. האם אתה מנסה למדוד ולגלות מה יהיה המדד הטוב ביותר למדדי הצלחה. מדדי ה-KPI שיגידו לך אם האתר שלך מצליח או לא הם מבקרים, הכנסות, שיעורי המרה וערך לקוח לכל החיים. ניתן למדוד מבקרים במגוון דרכים כגון מספר ביקורים, זמן ממוצע באתר וזמן בילוי באתר.

לא כל עסק צריך, אבל כל עסק פשוט חייב אתר אינטרנט אם הוא רוצה להצליח ולא רק לשרוד!

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא
שעות
דקות
שניות

מבצע מיוחד לשעות הקרובות. השאר לנו טלפון כדי לקבל הנחה של 50%!