החשיבות של מעקב המרות
מעקב המרות הוא חלק חיוני בשיווק דיגיטלי. זה עוזר לך להבין את ביצועי המודעות שלך ומה צריך לשפר.
“המרות Google Ads” עוזרת למפרסמים לעקוב אחר שיעורי ההמרה שלהם, שהם אחוז הקליקים על מודעה שהובילו להמרה. מדריך המפרסמים של Google יכול לעזור לך להבין יותר על מעקב המרות וכיצד הוא יכול לעזור לך לשפר את מסע הפרסום שלך.
חשוב לדעת מהם שיעורי ההמרה שלך ומה צריך לשפר לביצועים טובים יותר.
נגיד ויש לך אתר או דף נחיתה ואתה רוצה לבדוק האם הוא טוב או לא. איך תדע האם הוא עושה את העבודה? זה מאוד פשוט… צריך רק להבין האם הלקוח עושה פעולה מסויימת כמו לשלם או להשאיר פרטים. ובשביל זה צריך למדוד את כל ההמרות שמגיעות מהמודעות שלך.
כיצד להגדיר מעקב המרות בגוגל אדוורדס?
Google AdWords הוא כלי רב עוצמה לעסקים להציג את המודעות שלהם לאנשים הנכונים ולהמיר אותם ללקוחות. עם זאת, יכול להיות קשה לדעת אם מסע הפרסום שלך ב-Google AdWords מצליח ללא מעקב המרות.
במאמר זה, נדון בדרכים שונות שבהן תוכל להגדיר מעקב המרות ב-Google AdWords וכיצד תוכל למדוד את המרות המודעות שלך באמצעות שיטות אלו.
איך לראות דוחות של גוגל אדס
למי שלא יודע, Google Ads הוא שירות פרסום בתשלום המסייע לעסקים להציג מודעות בדפי תוצאות של מנועי חיפוש ובאתרי תוכן.
כאשר יש לך חשבון ב-Google Ads, תוכל לגשת לדוחות על ביצועי החשבון שלך כדי שתוכל לבצע שינויים במידת הצורך.
ישנם שלושה סוגים של דוחות: מסע פרסום, קבוצת מודעות ומילת מפתח
מסעות פרסום הם קבוצות של מודעות שחולקות מטרה משותפת או טקסט מודעה וממוקדות לאותו קהל. קבוצות מודעות הן קבוצות של מילות מפתח שחולקות מטרה משותפת או טקסט מודעה וממוקדות לאותו קהל. מילות מפתח הן מילים או ביטויים שמפעילים את המודעה שלך להצגה כאשר מישהו מחפש אותן בחיפוש Google או ב-Gmail במחשב או במכשיר שלו, כולל מכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים.
מסעות פרסום הם קבוצות של מודעות שחולקות מטרה משותפת או טקסט מודעה וממוקדות לאותו קהל. לדוגמה, מסע פרסום בדוא”ל עשוי למקד למיליון אנשים שרכשו אופניים ורוצים לקנות צמיגי אופניים חדשים. קבוצות מודעות הן קבוצות של מילות מפתח שחולקות מטרה משותפת או טקסט מודעה וממוקדות לאותו קהל. לדוגמה, קבוצת מודעות דוא”ל עשויה לכלול 200 מילות מפתח שכולן קשורות למציאת צמיגי אופניים חדשים, כגון “צמיגי אופניים”, “אופניים”.
כדי להגיע לעמוד של הדוחות, פשוט ללכת לתפריט למעלה איפה שרשום לך “דוחות” ולבחור את הדוח המתאים.
האם זה שווה את המאמץ?
מעקב המרות הוא דרך למדוד את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלך. זה עוזר לך להבין אילו ערוצי שיווק עובדים ואיזה לא, איזה תוכן הכי מרתק ואיזה סוג של הצעות עובד הכי טוב עם הקהל שלך.
היתרונות של מעקב המרות הם עצומים. אתה יכול להשתמש בנתונים האלה כדי לייעל את אסטרטגיות השיווק שלך ולגרום להם להצליח יותר בטווח הארוך. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לגלות מי קהל היעד שלך כדי שתוכל לשפר את המוצר או השירות שלך עבורם.
מסקנה: מעקב המרות שווה את המאמץ מכיוון שהוא נותן לך תובנות חשובות לגבי הביצועים של מסעות הפרסום השיווקיים של העסק שלך.