באיזו פלטפורמה כדאי לפרסם? – פייסבוק או לינקדאין?

מצד אחד, כולם אומרים ללכת על לינקדין לכל מי שB2B, אבל מצד שני בתכלס כולם עושים פייסבוק. עצה שלי היא שכדאי לפרסם גם בפייסבוק וגם בלינקדאין.

אם אתה רק מתחיל, פייסבוק הוא המקום הטוב ביותר להתחיל בו. אם יש לך מותג מבוסס, לינקדאין היא אפשרות טובה יותר.

למה חשוב להשתמש במערכת לינקדין עבור העסק

לינקדאין היא רשת חברתית שיכולה לשמש לרשתות מקצועיות ולעסק. יש לה מסד נתונים גדול של אנשי מקצוע שניתן להשתמש בה כדי למצוא עובדים, שותפים ולקוחות פוטנציאליים.

מערכת לינקדאין חשובה לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להם למצוא עובדים ושותפים חדשים וכן עוזרת להם בשיווק המוצרים שלהם. לינקדאין נגישה לאנשי מקצוע שיש להם חשבון ויש להם אתר חברה.

לינקדין

אנשי המקצוע אוהבים לשמור על מעמדם המקצועי על ידי הצטרפות ללינקדאין, שם הם יכולים ליצור קשרים עם אנשי מקצוע אחרים ולחלוק את הידע שלהם. מלבד האופן שבו זה מתפקד, ללינקדאין יש גם אתר אינטרנט שעוזר למי שמחפש עבודה למצוא הזדמנויות חדשות.

באתר זה יש יותר מ-100 מיליון חברים . אין הגבלה למי יכול להשתמש באתר. עם זאת, כדי ליצור חשבון, לחברה חייבת להיות אתר אינטרנט והוא צריך להיות ממוקד במגזר המקצועי. דרישת הגיל המינימלי לחשבונות היא 13.

איך פייסבוק ולינקדאין משתווים בעולם הפרסומות?

פייסבוק הוא אתר מדיה חברתית המארח בעיקר פוסטים, סרטונים ותמונות. לינקדאין הוא אתר רשת חברתית המאפשר קשרים מקצועיים ואישיים כאחד. שני האתרים הללו משמשים למטרות פרסום. לפייסבוק יש קהל גדול יותר מאשר לינקדאין, אבל לינקדאין יכולה להיות ממוקדת יותר לדמוגרפיה ספציפית.

בפייסבוק אנחנו יכולים לבחור למקד את המודעות שלנו לדמוגרפיה ספציפית. זה יכול להיעשות לפי גיל, מין ומיקום. מודעות בלינקדאין ממוקדות יותר מכיוון שהיא מבוססת על הרשת המקצועית שלך. חשוב להשתמש בפלטפורמת המודעות הנכונה עבור הקהל הנכון.

מה אני צריך לעשות כדי ליצור מודעות בפייסבוק או בלינקדאין?

ישנם שלושה שלבים עיקריים שעליך לנקוט בעת יצירת מודעות בפייסבוק או בלינקדאין. 1. צור רשימה של קהלי יעד 2. צור מסע פרסום 3. צור מודעת טקסט צור קמפיין צור רשימה של קהלי יעד צור מודעת טקסט

מה אני יכול לפרסם באמצעות לינקדאין?

לינקדאין הוא אתר רשת שנועד לעזור לך למצוא את ההזדמנות הקריירה הבאה שלך. זה גם כלי מצוין לאיתור ושיתוף תוכן. כשמפרסמים בלינקדאין, חשוב לזכור שמדובר באתר נטוורקינג מקצועי.

כדאי לפרסם דברים שרלוונטיים למקצוע ולענף שלכם, כמו מאמרים וסרטונים הקשורים לתחום שלכם. להלן כמה קווים מנחים למה שאתה יכול לשתף בלינקדאין:

– מאמרים ממקורות אמינים כמו פורבס או Entrepreneur – סרטונים על נושאים הרלוונטיים לענף שלך – פוסטים על משרות פנויות בחברה או בענף שלך – בלוגים על התעשייה שלך להלן כמה דוגמאות לתוכן שיהיה רלוונטי למכונאי רכב: – "כיצד להחליף מצתים תוך פחות מ-10 דקות" – "כיצד לאבחן ולתקן מנוע מפוצץ" – "10 דרכים שבהן אתה יכול להרוויח הכי הרבה כסף מהמכונית שלך".

אין לך עדיין לינקדין פעיל?

אז חשוב להבין. היום כולם הולכים ישר לפייסבוק בלי לדעת שאם ישקיעו קצת יותר בלינקדין, יהיה להם החזר השקעה גבוה יותר, כי ברוב הפעמים הקהל שלהם מחפש אותם שם. אנשים שנכנסים לפייסבוק נכנסים למטרת בידור. לעומת לינקדין שבו אנשים נכנסים מסיבות אחרות לגמרי.

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא
שעות
דקות
שניות

מבצע מיוחד לשעות הקרובות. השאר לנו טלפון כדי לקבל הנחה של 50%!