מה זה סרפ ואיך זה קשור ל SEO

שתף את המאמר:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

סרפ הוא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר אינטרנט של ארגון, דף אינטרנט ברשת העולמית, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שמבצעים קידום אתרים רוצים שה-SERP שלהם יופיע בעמוד הראשון של דירוג החיפוש של גוגל עבור מילות מפתח ספציפיות.

גלישה היא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר ארגון, דף אינטרנט גלובלי, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שעוסקים ב-SEO רוצים שה-SERP שלהם יופיע בעמוד הראשון של דירוג החיפוש ש’. זה נעשה על ידי אופטימיזציה של הדפים שלהם עבור מילת המפתח הזו, ולאחר מכן לוודא שהדפים האלה גלויים ב-SERPs.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של שיפור הדירוג של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות החיפוש ה”טבעיות” או לא בתשלום (“אורגניות”) של מנוע החיפוש.

עם גוגל, יאהו ובינג מעדכנים ללא הרף את האלגוריתמים שלהם כדי לספק חווית משתמש טובה יותר למחפשי אינטרנט, קידום אתרים הפך לקשה יותר מאי פעם כדי לשמור על נוכחות האינטרנט של האדם.

אפשר להגדיר את זה בפשטות:

SERP – SEARCH ENGINE RESULTS PAGE

ישנם גורמים רבים שתורמים לדירוג בסרפ.

הגורמים העיקריים הם מחקר מילות מפתח, קישורים נכנסים, יצירת תוכן ועיצוב אתרים. מנועי חיפוש כמו גוגל תמיד מחפשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר כדי להציג למשתמשים שלהם. המשמעות היא שאיכות התוכן באתר שלך, הקישורים הנכנסים שלך ומילות המפתח שלך ממלאים תפקיד עצום בקביעת מידת הדירוג של האתר שלך ב-SERPS.

ה-SERP הוא הקיצור של דף התוצאות של מנוע החיפוש. זה מה שאתה רואה כשאתה עושה חיפוש בגוגל, בינג, יאהו וכו’. דפי התוצאות של מנוע החיפוש מורכבים ממגוון תוצאות כולל פרסום ורישומים ממומנים וכן רישומים אורגניים. הרישומים האורגניים כוללים את אלו שנמצאים בראש ה-SERP ואין להם תווית “ממומן”.

ה-SERP (דף תוצאות מנועי החיפוש) הוא אחד הדפים החשובים ביותר באתר האינטרנט שלך, שכן זהו המיקום בו ימצאו אותך לקוחות פוטנציאליים. אופטימיזציה של דף זה עבור החברה והשירותים שלך תעזור ללקוחות למצוא אותך ולהחליט לרכוש ממך.

איך אפשר לדעת באיזה מצב נמצא האתר?

זיהוי האתר הוא חלק חשוב בפיתוח אתרים. זה נעשה מסיבות שונות, כמו לזכור את המותג של האתר.

איננו יכולים לזהות את כל האתרים באינטרנט לפי מזהי ה-URL שלהם. תמיד יהיו כמה אתרים שאנחנו לא יודעים מה זה, אבל אנחנו יכולים לזהות אותם לפי איך הם נראים או איך הם פועלים.

בשביל זה יש מספר כלים שדרכם אפשר לדעת באיזה מצב נמצא האתר.

לדעת איך האתר שלך מתפקד חשוב לכל עסק. ישנם מספר כלים ושירותים שיכולים לעזור לך לעקוב ולשפר את ביצועי האתר שלך, כגון Google Analytics. הכלי מספק תובנות לגבי היבטים שונים באתר, כמו מאיפה הוא מגיע (הפניות), כמה תנועה הוא מקבל, אילו עמודים זוכים להכי הרבה צפיות ועוד.

ישנם כלים רבים זמינים למחקר מילות מפתח, אך ההחלטה באיזה מהם להשתמש יכולה להיות קשה. SEMrush, Ahrefs ו-overshast הם שלושה מהכלים הפופולריים ביותר שיש.

רוצה לדעת קצת יותר על קידום אתרים אורגני?

הנה המאמר המלא

הרשם למגזין העסקים שלנו

כאן תקבל את כל הדברים שיעזרו לך לקדם את העסק ולתפעל אותו נכון

עוד דברים שיעניינו אותך לחקור בנושא:

איך לייצר לידים בכל חודש

איך לייצר לידים בכל חודש ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך (מילות מפתח: יצירת לידים, הפקת לידים, הפקת יותר לידים, יותר לידים בכל חודש)

קרא עוד »

מה זה סרפ ואיך זה קשור ל SEO

סרפ הוא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר אינטרנט של ארגון, דף אינטרנט ברשת העולמית, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שמבצעים קידום

קרא עוד »

איך כותבים תוכן שיווקי?

אז איך לעזעזל כותבים תוכן שיווקי? יצרת חומר באיכות גבוהה, ובכל זאת אף אחד לא ביקר באתר שלך? בדרך כלל, בעיה כזו אינה חמורה כפי

קרא עוד »
דילוג לתוכן