איך בתי מלון ממנפים את השיווק הדיגיטלי כדי להכפיל את ההכנסות ולהגדיל את שיעורי התפוסה

למה שיווק דיגיטלי הוא הדבר החשוב ביותר עבור בתי מלון

שיווק דיגיטלי לבתי מלון הוא כלי רב עוצמה לכל עסק. ניתן להשתמש בו כדי לקבל יותר חשיפה, למצוא לקוחות חדשים ולהגדיל את העסק.

והוא חלק מהותי מהעולם של היום וזה כבר לא רק עבור חברות טכנולוגיה. למעשה, מלונות רבים מתחילים כעת לאמץ אסטרטגיות שיווק דיגיטלי כדי לשפר את שיעורי גיוס הלקוחות שלהם ולהקל על אורחים פוטנציאליים למצוא אותם באינטרנט.

עכשיו נדבר קצת על למה שיווק דיגיטלי חשוב לבתי מלון וכיצד הם יכולים להשתמש בו לטובתם על מנת להצליח בשוק התחרותי הזה.

שיווק לבתי מלון

שיווק דיגיטלי לבתי מלון – עקרונות ראשונים

אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של בתי מלון היא כבר לא רק הזמנת חדרים. זה על איך למשוך אורחים חדשים מצד אחד, אבל גם להשאיר להם טעם טוב לחזור בקרוב.

בחלק זה נדון בחשיבות השיווק הדיגיטלי למלונות וכיצד לפתח אסטרטגיה מוצלחת. אנו נסקור גם ערוצי רכישת אורחים חדשים הזמינים היום בתעשייה.

ערוצי רכישת אורחים: ערוצי רכישת אורחים הם השיטות בהן משתמש בית מלון כדי למשוך אורחים חדשים לבקר שוב. חלק מהשיטות הללו כוללות פרסום במדיה חברתית אם זה פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, שימוש בסוכני נסיעות מקוונים כמו הדקה ה90, או אירוח אירועים כמו כנסים או סמינרים במלון.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי: אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת לבתי מלון כוללת מרכיבים רבים ושונים כגון יצירת תוכן, בלוגים ובניית נוכחות מקוונת בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר, והכי חשוב – הוספה לרשימת תפוצה כדי להשאיר את הלקוח בחברתנו לביקורים נוספים כמו מועדון לקוחות.

כל זה ועדיין לא דיברנו עדיין על אתרי מלונות ובוקינג ועוד לא דיברנו על האתר של המלון.

למה מלונות צריכים לפרסם בפרסום ממומן ברשתות החברתיות

בתי מלון צריכים לפרסם ברשתות חברתיות כי זו הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד שלהם. מודעות פייסבוק למלונות הן דרך מצוינת לייצר יותר הזמנות ולהגדיל את ההכנסות. בעזרת מודעות מיקוד לבתי מלון, מלונות יכולים להגיע לאנשים הנכונים שמעוניינים להזמין שהות במוסד שלהם.

אני מדבר איתך עכשיו בתור מישהו שחולה על גוגל, אל תוותרו גם על שיווק בפייסבוק ואינסטגרם, וזה בהתאם לאסטרטגיית השיווק של המלון שלכם.

בהרבה מקרים למשל אני משתמש בפייסבוק ואינסטגרם בתור אופציה של ריטרגטינג. זה אומר שאני מביא את הלקוחות מגוגל, הם מבקרים לי באתר, ומשם אני ממשיך לפרסם להם גם בפייסבוק, באינסטגרם ובעוד אתרים באמצעות גוגל אדס עם קמפיין מסוג באנר.

מודעות דיגיטליות ממוקדות – העתיד למלונאים?

עתיד הפרסום הדיגיטלי מכוון לצרכנים בודדים. זהו שינוי משמעותי מהפרסום המסורתי שהתבסס על נתונים דמוגרפיים, מיקום או תחומי עניין.

מודעות דיגיטליות ממוקדות אפשריות כעת בגלל הנתונים שנאספו על ידי חברות כמו גוגל ופייסבוק.

נתונים אלה נאספים באמצעות עוגיות, שהם קבצים קטנים שעוקבים אחר הפעילות המקוונת שלך ומאחסנים אותה במסד נתונים לשימוש המפרסמים לצורך מיקוד מודעות.

אז אני בדעה שחובה עליך לפרסם את המלון שלך ברשתות החברתיות. אבל חשוב שיהיה לך אתר אינטרנט למלון שלך שיאסוף את המידע על הלקוחות שלך ויתן לך את האופציה למכור כמה שיותר. אז לא לוותר על אתר למלון שלך!

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא