שיווק תיירות באינטרנט - איך לשווק את המלון שלך

נתחיל בשאלה שנוגעת לכל מי שיש לו מלון עם כמה חדרים או יחידת דיור שאותה הוא רוצה להשכיר בתור דירת BNB. למה קשה לשווק אתרי תיירות?

שיווק אתר תיירות יכול להיות קשה מכמה סיבות. אחת הסיבות היא שהאתר עצמו עלול להיות קשה למצוא באינטרנט. סיבות נוספת הן שאולי אין לו תוכן חזק שניתן למצוא בקלות על ידי מחפשים או אין בו תוכן כלל, מה שאומר שאין מה להציג בדפי תוצאות החיפוש, ולכן תיירים פוטנציאליים לעולם אינם מכירים את האתר, והכי חשוב – מי קהל היעד ומאיפה הוא מגיע? אם תייר מחו’ל מגיע לארץ, למה הוא מגיע לארץ ומה חשוב לו לראות?

 

 

קודם כל, כמה שלבים כדי למקד את הקהל שלך לאתר התיירות שלך:

 

שלב 1. הבן את קהל היעד שלך ואת המסע של התייר

התיירות היא אחד מהענפים הצומחים ביותר בעולם, עם הערכה של 1.3 מיליארד תיירים בינלאומיים בשנת 2017 (לפני שנתקענו בבית עם הקורונה). כתוצאה מכך, הפך להיות חשוב מתמיד להבין כיצד לשווק לקהל זה.

המסע התיירותי הוא מודל המסביר את השלבים השונים של התנהגות הלקוחות כאשר הם מחליטים על יעד החופשה שלהם. זה כולל הכנה לפני הטיול, תכנון והזמנת טיול, במהלך הטיול והערכה שלאחר הטיול. הבנת המודל הזה תעזור לך למקד טוב יותר את הקהל שלך ולספק לו תוכן שישאיר אותו מעוניין לאורך כל המסע.

 

 

קהל יעד תיירות של בית מלון

 

 

שלב 2. בחר ערכת נושא או מסגרת לאתר שלך והתחל לתכנן את הפריסה

התיירות היא ענף פורח. עם המספר ההולך וגדל של מטיילים, יש צורך באתר אינטרנט יעיל שיכול לשרת את הצרכים שלהם.

מאמר זה יספק לכם מדריך שלב אחר שלב כיצד לעצב את אתר התיירות שלכם.

 

 

שלב 3: בחר ערכת נושא או מסגרת עבור האתר שלך:

1. בחרו נושא או מסגרת שמתאימים לעסק שלכם ולסוג המטייל שאליו אתם מכוונים. לדוגמה, אם אתה מכוון למטיילים שרוצים לצאת להרפתקה, השתמש בנושאים הכוללים תמונות של אנשים רוכבים על אופניים במקומות שונים ברחבי העולם.

2. בחרו נושא או מסגרת שמתאימים לעסק שלכם ולסוג המטייל שאליו אתם מכוונים. לדוגמה, אם אתה מכוון למטיילים שרוצים לצאת להרפתקה, השתמש בנושאים הכוללים תמונות של אנשים רוכבים על אופניים במקומות שונים ברחבי העולם.

3. בחרו תבנית ממערכות ניהול תוכן פופולריות כמו וורדפרס או דרופל שתעזור להקל על המפתחים.

 

 

שלב 4. הגדר את האתר שלך כדי למקסם שיעורי המרות עם עיצוב אופטימלי וחווית משתמש

המטרה של אופטימיזציית יחס ההמרה (CRO) היא להגדיל את מספר המבקרים באתר שעושים פעולה רצויה, כגון הרשמה לניוזלטר או ביצוע רכישה.

ניתן לחלק את תהליך אופטימיזציית שיעור ההמרה לשלושה שלבים:

1. זהה מה אתה רוצה שהמבקרים שלך יעשו באתר שלך והגדר יעדים לפעולה זו.

2. נתחו את המתרחש באתר שלכם על מנת להבין מדוע מבקרים מתנהגים כפי שהם ולזהות כל בעיה בעיצוב או בחוויית המשתמש שעשויה למנוע מאנשים לבצע את הפעולה הרצויה.

3. הפעל שינויים באתר שלך על סמך מה שלמדת על מנת להגדיל את הסיכוי שאנשים ישלימו את הפעולה הרצויה.

 

 

שלב 4. קדם את אתר התיירות החדש שלך לתיירים פוטנציאליים כדי שתוכל להתחיל להרוויח הכנסות!

הדרך הקלה ביותר לקדם את אתר התיירות שלך היא על ידי יצירה ופרסום של תוכן מרתק כדי לקדם אותו בגוגל בעזרת SEO. התוכן צריך להיות אינפורמטיבי ומעניין. אתה יכול גם להשתמש במדיה חברתית כדי לקדם את האתר שלך.

קידום האתר שלך במדיה החברתית הוא רעיון מצוין מכיוון שתגיע לקהל רחב יותר. פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם משמשות מיליוני אנשים מדי יום. אתה יכול למצוא אנשים עם תחומי עניין דומים לשלך ולשתף איתם את המידע על האתר שלך.

 

 

3 טיפים לשיווק תיירות באינטרנט עבורך ואיך ללמוד לשווק את העסק שלך מהגדולים

שיווק תיירותי הוא מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית שיווק יעד לכל מקום הארחה, בין אם מדובר ביחידת דיור ועד לבית מלון. זה יכול להיות מאתגר בעיקר בגלל שצריך ליצור קמפיין שפונה גם למקומיים ובעלי דירות ומלונות שרוצים לארח וגם לתיירים שרוצים להתארח ולא תמיד מדברים באותה שפה.

 

 

להלן שלושה טיפים לשיווק תיירות מקוון עבור היעד שלך:

– השתמש בסרטונים כדי להשוויץ באטרקציות הטובות ביותר בעיר שלך

– שקול להשתמש במשפיעני מדיה חברתית כדי להפיץ את הבשורה על היעד שלך

– צור האשטאג למטיילים שישתמשו בהם כשהם מבקרים.

 

 

7 דרכים שבהן חברות נסיעות משווקות את עצמן באינטרנט

התיירות היא אחת הענפים הצומחים ביותר בעולם. עם כל כך הרבה אנשים שמטיילים וחוקרים מקומות חדשים, אין זה פלא שחברות תיירות צריכות למצוא דרכים לשווק את עצמן באינטרנט. ישנן מספר דרכים בהן חברות נסיעות משווקות את עצמן באינטרנט.

למשל, הם יכולים ליצור אתר משלהם, לפרסם בגוגל או בפייסבוק, להשתמש במשפיעני מדיה חברתית למטרות שיווק ולהשקיע באופטימיזציה למנועי חיפוש

.

שיווק תיירות באינטרנט

 

1) עיצוב אתר. חברות רבות יוצרות ומתחזקות אתרים משלהן, מה שמאפשר להן למקד לקהל יעד ספציפי. בנוסף, הקמת אתר אינטרנט מעניקה לחברות אפשרות לכלול פוסטים בבלוג, המלצות של לקוחות, תמונות וסרטונים עם תיאורים של שירותי החברה והסיורים.

2) פרסום מקוון. פרסום בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם היא דרך נוספת שבה חברות הנסיעות משווקות את עצמן באינטרנט. לדוגמה, אם חברה מנהלת חשבונות פופולריים ב עם שם החברה והלוגו של החברה, יש סיכוי גבוה יותר שהפוסטים שלהם ייראו על ידי לקוחות פוטנציאליים.

3) אופטימיזציה למנועי חיפוש. עם אתרי האינטרנט הרבים הכוללים חוות דעת על יעדים וחברות נסיעות, יש דרך קלה יותר למקד לקהלים ספציפיים. אתרים אלו עוברים בדרך כלל אופטימיזציה באמצעות מילות מפתח כגון "מפעיל הטיולים הטוב ביותר" ו"אטרקציות תיירותיות". זה מאפשר לחברות לחפש את המילים הללו כשהן מכוונות לאסטרטגיית השיווק שלהן.

4) השתמש במשפיעני מדיה חברתית למטרות שיווק. חברות נסיעות רבות יש משפיעני מדיה חברתית שיכולים לעזור להגביר את המודעות למותג שלהם. לדוגמה, אם חברה שוכרת מאמן כושר פופולרי באינסטגרם, הוא או היא יכולים לפרסם סרטוני אימון ותמונות מתחת להאשטאג של החברה עם קריאות לאנשים לתייג את עצמם בתמונות.

5) בלוגים לנסיעות. בלוגים הם צורה נוספת של שיווק מקוון שחברות רבות משתמשות בו ליצירת לידים חדשים ללקוחות ולהגברת המודעות למותג. במובן זה, בלוגים מאפשרים לחברות להתמקד בשווקי הנישה שלהן כגון בלוגי טיולים.

6) החלת קופונים ומבצעים ומשיכת הלקוח להירשם לרשימת תפוצה והתממשקות עם כמה שיותר פלטפורמות רלוונטיות לתחום המלונאות והטיסות ורימרקטינג (שיווק מחדש לגולשים שכבר ביקרו באתר).

7) שימוש במאמרים על מקומות מתויירים ולהכניס את המלון או החדר דרך הדלת האחורית, ושיפור הבלוג כאוטוריטת טיולים.

 

 

כיצד לשווק את היעד שלך לתיירים בינלאומיים במדיה החברתית?

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשווק את היעד שלך (בנוסף לאתר אינטרנט) היא באמצעות מדיה חברתית. זוהי דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם קהל היעד שלך, לספק להם מידע על מה שיש לך להציע וגם להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

עם זאת, מכיוון שהמדיה החברתית היא בעיקר פלטפורמה גלובלית, לעסקים ויעדים מקומיים יכול להיות קשה להתבלט מהקהל. הם צריכים למצוא דרכים יצירתיות לשווק את עצמם כדי שהמסר שלהם יגיע לקהל רחב יותר.

ישנן אסטרטגיות רבות ושונות שניתן להשתמש בהן בעת שיווק במדיה חברתית – החל מיצירת פוסטים אינטראקטיביים וניתנים לשיתוף, או באמצעות האשטאגים כדי לקבל יותר חשיפה באינסטגרם או בטוויטר. חשוב לא להתמקד רק ברשת אחת – במקום זאת להשתמש בכולן כדי להגיע לקהל הרחב ביותר האפשרי.

מומלץ לראות מאיפה מגיעים הכי הרבה תיירים למקום הספציפי הזה ולדבר אליהם באופן ישיר. זה אומר לפי גיל, מיקום, שפה ותחום עניין ולפי כל אלה לבנות את האתר ולטרגט את קהל היעד ואפילו לחשוב על אתר שהוא מרובה שפות!

 

אז איך להתחיל לשווק את המלון שלך

אם עדיין לא בנית אתר למקום התיירותי שלך, כדאי מאוד להתחיל כבר מעכשיו. מה שאני מציע לך הוא לבנות אתר לבית המלון שלך, לבנות לו גם מקום של כבוד בגוגל עסקים וכמובן להתממשק עם מקומות נוספים כמו בוקינג.קום, AirBnB, טריפאדווייזור ועוד, והכל בשביל להגדיל את הסיכויים למלא את כל הימים ביומן של המלון או המקום התיירותי בו אתם רוצים לארח את האורחים שלכם!

מעוניין להתייעץ איתנו?

השאר פרטים לבניית אתר למלון שלך ונחזור אליך בהקדם לשיחת אפיון והצעת מחיר. 

אופציה נוספת שאפשר היא ליצור קשר כבר מעכשיו בקישור הזה לווטסאפ של נדב אונגר!

 

 

מתלבטים?

אין מה להתלבט לפני שבודקים מה העסק שלך באמת צריך. לאחר מילוי הטופס נחזור למספר שלך וביחד איתך נבין מה העסק שלך באמת צריך – ואז נבדוק איך כדאי להתקדם.