להיות מומחה לקידום אתרים- מושגים לSEO

שתף את המאמר:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

תחום ה SEO הוא תחום מאוד רחב, ומכניס בתוכו הרבה אלמנטים חשובים כדי לגרום לגוגל להבין קודם כל שאנחנו קיימים, ושצריך להתחשב בנו בתוצאות החיפוש.

אם יש לך רצון להיות מומחה לקידום אתרים, או אפילו לדעת את הבסיס בשביל להתחיל לרוץ עם האתר שלך גבוה לשחקים, צריך להבין קודם להכיר את המושגים.

אתר מאונדקס


האם גוגל סרק את הדף שלך באתר ועכשיו הוא חלק
מתוצאות החיפוש?
ניתן לבדוק האם האתר מאונדקס כך:תכתוב בחיפוש
“כתובת האתר:site

התוכן הוא המלך

בטוח כבר שמעת את המשפט הזה, אבל אין לך מושג עד כמה הוא רלוונטי. לגוגל יש דרך להבין האם התוכן הוא רלוונטי ואיכותי והאם הוא בכלל שווה לקידום.

תוכן זה כבר מזמן לא רק מלל. כמובן שגוגל פחות מתמקד במאמרים ובתוכן שהם פחות מ300 מילים, וזה גם כבר קצת מדי חוץ ממקרים שבהם מדובר על שאלות ותשובות קצרות מאוד שלא מצריכות הרבה תוכן.

חשוב שהתוכן יכיל את המילות המפתח בצורה טובה- לא בתדירות גבוהה מדי כי זה הורס את חוויית המשתמש, ולא בתדירות נמוכה מדי כי אז לא ברור על מה התוכן מדבר.

תמונה שווה אלף מילים- גוגל אוהב/אוהבת שאנחנו מכניסים תמונות רלוונטיות לפוסט או לעמוד ואפילו כותבים תיאור ALT על התמונה (טקסט אלטרנטיבי כדי שגוגל יבין על מה התמונה, וגם אם מישהו עיוור ייכנס לאתר זה תוספת נגישות).

סירטונים– דרך טובה מאוד להפוך את העמוד שלך למעניין יותר ורלוונטי יותר לגולשים הוא סרטון מחובר למלל, כי לאנשים אין כוח לקרוא יותר מדי ומעדיפים את המידע מונגש יותר. זה גם מביא יותר צופים ביוטיוב וגם משפר את האיכות של האתר (רק חשוב להטמיע את הסרטון מיוטיוב או וימאו ולא בדרך של להעלות את הסרטון פיזית לאתר כי זה מאט את האתר ומכביד עליו).


Ancor text


הטקסט הנרשם בתוכן הקישור , מסייע בקידום הקישור ,
מונע ספאם ומאוד חשוב כדי שלא יראו את הקישור עצמו
כי זה מכוער…


קישורים


קישורי nofolow/ follow בתוך, ומחוץ לאתר פרמטר מאוד
חשוב מבחינת גוגל.


Copyscape


מאפשר לבדוק טקסטים מועתקים. במידה ומישהו גנב לך
את הטקסט או רק חלקים ממנו, אתה תראה את החלקים
המועתקים. צילום מסך של זה כביל בבית משפט.

Authority site


הגדרה לאתר שיש לו הרבה קישורים וכן וותק ותוכן .
איכותיים.


Canonical


תגית המסמלת את העמוד המרכזי וכך מונעת אינדוקס של
גוגל בשאר העמודים.


Bounce rate


כמות נטישת האתר שלך. אנחנו רוצים לגרום לגולש
לשהות באתר שלנו כמות זמן המספיקה לתת לו את

התשובה שהוא מחפש, ואפילו להניע אותו לפעולה.


שגיאה 404

אם שינית כתובת URL לעמוד באתר לאחר שהוא כבר
אונדקס לגוגל, תקבל שגיאה 404 .שגיאה זו אומרת
שהעמוד תחת הכתובת הישנה כבר לא קיים וזה פוגע בשם
שלנו מול גוגל ומול הלקוחות.
במצב כזה, מה שתצטרך לעשות זה הפניה 301.

הפניה 301/ REDIRECT

קישור לכתובת החדשה והמעודכנת, וזה יפתור את הבעיה- לא לדאוג אם עדיין זה
נשמע כמו סינית…


אופטימיזציה לאתר


איך לגרום לאתר להיות כמה שיותר טוב מבחינת גוגל- כך
גם ירצה לקדם אותו, כגון:
כותרות, תגיות, תמונות, חיבור האתר לכלים של גוגל ועוד.

זהו, יש לך את המושגים הכי חשובים (כרגע…)

אבל המשך קריאה באתר יהפוך אותך למומחה לקידום אתרים עם ידע שיוכל לשמש אותך כבעל מקצוע וכמקדם אתרים עם הוכחות של קידום אתר פיזי שברשותך, או אפילו כדי פשוט לדעת מה עושים ברמה תיאורטית במידה ותרצה לקדם את האתר שלך אצל מקדם אתרים, ולדעת מה לשאול אותו.

השלב הבא שלך בתור מומחה לקידום אתרים זה להירשם לכלים של גוגל ולהבין מה אנשים מחפשים!

הרשם למגזין העסקים שלנו

כאן תקבל את כל הדברים שיעזרו לך לקדם את העסק ולתפעל אותו נכון

עוד דברים שיעניינו אותך לחקור בנושא:

איך לייצר לידים בכל חודש

איך לייצר לידים בכל חודש ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך (מילות מפתח: יצירת לידים, הפקת לידים, הפקת יותר לידים, יותר לידים בכל חודש)

קרא עוד »

מה זה סרפ ואיך זה קשור ל SEO

סרפ הוא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר אינטרנט של ארגון, דף אינטרנט ברשת העולמית, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שמבצעים קידום

קרא עוד »

איך כותבים תוכן שיווקי?

אז איך לעזעזל כותבים תוכן שיווקי? יצרת חומר באיכות גבוהה, ובכל זאת אף אחד לא ביקר באתר שלך? בדרך כלל, בעיה כזו אינה חמורה כפי

קרא עוד »
דילוג לתוכן