צ’קליסט לאתר וורדפרס- בניית אתרים וקידום

שתף את המאמר:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

לבנות אתר זה נחמד, אבל אם אנחנו רוצים שגם יראו אותו, יש כמה דברים שאנחנו חייבים לעשות כדי שגוגל יוכל לקרוא את התוכן שלנו ולהגיד לעצמו שזה רלוונטי ושווה לגולש, וכמובן חשוב יותר, שהגולש יוכל לקבל את התוכן ולהגיד שזה מעניין אותו.

איך גוגל יכול לדעת האם התוכן הוא טוב או לא? הרי גוגל בסופו של דבר הוא רובוט, והוא סורק כמה מליוני דפים חדשים כל יום, הוא לא באמת יודע על מה מדובר פה אלא אם אנחנו מכוונים אותו.

אבל נגיד וגוגל החליט שהתוכן טוב, האם הוא יכול להיות בטוח? ברור שלא… מה שכן, הוא ייקח את התנהגות הגולשים בתוך האתר. אם הוא יראה שגולשים רבים נכנסים לאתר ויוצאים, משהו כאן לא טוב! תגובות הגולשים למאמר שלך הם הסימן לגוגל בנוגע לאיכות האתר שלך.

אז לפני שאנחנו רצים לבניית אתרים וקידום בגוגל, צריך לעבור שלב שלב על צ’קליסט לפני שעוד בונים ומאפיינים את האתר בוורדפרס (במידה ואנחנו בוורדפרס, אבל כנ”ל לגבי כל פלטפורמה).

מחקר ביטויי מפתח

מחקר ביטויי מפתח אנחנו מצבעים בעזרת הכלי למחקר מילות מפתח של אדוורדס כמו שיברנו עליו בכלים של גוגל למקדם אתרים.

אפשר להשלים את זה עם עוד כלים כמו keywordtool.io, שנותן לך עוד מידע על ביטויי זנב ארוך שאלה ביטויים ממוקדים יותר. אבל בכללי מה שנעשה בביטויי מילותצ מפתח נלמד על מה הלקוחות שלנו מחפשים (ולא רק מה שהם אומרים שהם מחפשים), איזה ביטויים יש עם תחרות נמוכה אבל עם נפח חיפושים גבוה, מי קהל היעד שלנו ואיך להתמקד אליו ישירות.

כתיבת תוכן

לא משנה אם אתם שולחים לכותב תוכן או כותבים אותו בעצמכם, אתם מסתכלים על המחקר שכתבתם בסעיף הקודם, מתחילים לכתוב את התוכן בצורה חופשית תוך כדי התאמה עם המילים שהחלטנו להתמקד בהם- כמובן בצורה אורגנית ושיתאים לתוכן של המאמר ולא “סתם” לדחוף- תעריכו את הגולשים שלכם!

מומלץ להשתמש בתבניות קבועות של תוכן בכתיבה שלכם, (שאלה או בעיה בפסקה הראשונה, תשובות ופתרונות באמצע, סיכום בסוף) וככה יהיה לכם מהר יותר כל פעם שתרצו לכתוב מאמר.

הנעה לפעולה!

לא משנה מה אתם כותבים, זה לא רלוונטי אם לא תניעו את הגולש שלכם לפעולה, בין אם זה להקליק על קישור או לקנות, אבל לגרום לו להישאר באתר כדי לעשות משהו!

מחקר מתחרים

כשאנחנו יוצאים לקרב אנחנו צריכים לדעת מול מי אנחנו נלחמים. וזה גם בתחום של בניית אתר וקידום העסק בגוגל! באיזה נישה אתם? מי אתם ומה האיכויות והבידולים שלך מול המתחרים? מי המתחרים בכלל? איפה אתה לעומתם?!

אחרי שתדעו את כל זה, תוכלו להתחיל להתקדם…

תכנית שיווקית

כמו כל פעולה שעושים בעסק, צריך להעלות אותה על דף ולהציג תכנית. תכנית כזאת יכולה למאוד למקד אותך למטרה, וככה תעזור לך להתקדם ולא להתקע בדברים בדרך.

מה אנחנו כותבים בתוכנית שיווקית?

  • תכנית עבודה מסודרת לרבעון הקרוב.
  • מטרות.
  • כמה שעות אני צריך להשקיע ביום כדי להגיע למטרות.
  • תאריך יעד!
  • הכנת מאמרים מראש עד כמה שאפשר…

הרשמה לגוגל עסקים

הכרחי מאוד שאם יש לך עסק פיזי ומישהו ייחפש אותך ישירות, יהיה לך כרטיס עסקים אצל גוגל (בתנאי שזה עסק פיזי). זה נקרא GOOGLE MY BUSINESS, הוא חינמי לגמרי, צריך רק להירשם בעזרת הג’ימייל, להכניס את פרטי העסק ואת הכתובת, ולחכות שבועיים- שלושה עד שישלחו לך לדואר בכתובת שלך (לכתובת האמיתית- לא למייל) קוד אימות ויש לך כרטיס עסק בגוגל!

אופטימיזציה לאתר

חפרנו על זה הרבה פה, וזה כי זה הדבר החשוב ביותר, כל מה שדיברנו עד עכשיו מתרכז בסוף בסעיף הזה של אופטימיזציה לאתר כי זה הדבר החשוב ביותר לבניית אתר וקידום שלום בגוגל. זה כולל תמונות, תוכן כתוב, מאמרים, סרטונים, כותרות H1, כותרות H2, פסקאות מסודרות שיקלו על הקריאה של הגולש, קישורים פנימיים בין הדפים באתר וכל מה שחשוב לחוויית הגלישה של הלקוח!

הרשם למגזין העסקים שלנו

כאן תקבל את כל הדברים שיעזרו לך לקדם את העסק ולתפעל אותו נכון

עוד דברים שיעניינו אותך לחקור בנושא:

איך לייצר לידים בכל חודש

איך לייצר לידים בכל חודש ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך (מילות מפתח: יצירת לידים, הפקת לידים, הפקת יותר לידים, יותר לידים בכל חודש)

קרא עוד »

מה זה סרפ ואיך זה קשור ל SEO

סרפ הוא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר אינטרנט של ארגון, דף אינטרנט ברשת העולמית, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שמבצעים קידום

קרא עוד »

איך כותבים תוכן שיווקי?

אז איך לעזעזל כותבים תוכן שיווקי? יצרת חומר באיכות גבוהה, ובכל זאת אף אחד לא ביקר באתר שלך? בדרך כלל, בעיה כזו אינה חמורה כפי

קרא עוד »
דילוג לתוכן