רימרקטינג בשיווק באינטרנט- הטעות של כולנו

רימרקטינג

שני מושגים שאי אפשר לעבור לסדר היום בלעדיהם בתחום השיווק היום, הם רימרקטינג וריטרגטינג.

שזה אומר שיווק מחדש וטרגוט מחדש.

למה זה בעצם כל כך חשוב?

קרה לכם פעם שראיתם פרסום מאוד מושך והחלטתם פשוט להתעלם ממנו, וזה אפילו שידעתם שזה משהו טוב בשבילכם?

קרה לכם פעם שדיברתם עם איש מכירות ואמרתם לו שאתם רוצים לחשוב על זה כי לא רציתם לקחת החלטה על המקום?

אם לא הייתה פה חזרתיות, המכירה הלכה לפח, לא משנה כמה התהליך היה טוב…

רימרקטינג בשיווק בפייסבוק

פייסבוק עוקב אחרי כל מה שאנחנו עושים, צובע אותנו ומאפשר למפרסמים לקבל פרטים על ההתנגות שלנו ברשת על מנת לבצע פרסום אופטימלי.

כשאנחנו יוצאים מהפייסבוק, אין לפייסבוק שליטה לדעת מה אנחנו עושים באתרים מחוץ מפייסבוק.

לכן למפרסמים יש את האופציה להתקין קוד מעקב, שאותו מתקינים בתוך האתר וככה פייסבוק יכול לעקב אחרי הפעילויות שמחוץ לפייסבוק.

בתהליך הקמפיין, בעל האתר יכול לדעת פרטים על גולשי האתר שלו. פרטים כמו גיל, תחומי עניין, כמה זמן שהו באתר ובכללי ללמוד עליהם, ולתת

 למפרסם דוח עם מסקנות לגבי הקהל שלו, ואפילו להצליב את הפרטים ולמצוא קהלים שדומים לאלה שהיו באתר.

יצא לכם לגלוש באיזה חנות אינטרנטית ואח”כ לקבל על זה מליון פרסומים בפייסבוק? אז זאת הסיבה. כי אם לא קניתם פעם ראשונה באתר, הפרסום ירדוף 

אתכם עד שתקנו. ברגע שתקנו- ירדוף אחריכם עם מוצר משלים!

רימרקטינג בפרסום בגוגל

כמו לפייסבוק, גם גוגל יודע איפה הגולשים מבקרים בעזרת קוד מעקב שאפשר להתקין על האתר.

כאן בשונה מפייסבוק, תוכלו לראות שאם לא קניתם בביקור באתר, לפעמים תראו פרסומות באתרים כמו אתרי חדשות וכו’…

האם אותו מפרסם שעושה רימרקטינג משלם לאתרים גדולים כדי לפרסם? לא תמיד…

גוגל מוכרת שטחי פרסום, ונותנת את האופציה להשתיל לפי מה שהיא בוחרת האתרים מסויימים פרסומות לאנשים שכבר נצבעו באתר מסויים.

זאת אומרת שלקוח השאיר פרטים והתחרט, סיכוי גבוה שיראה את המודעה רודפת אחריו בעזרת אתרים שותפים שמאפשרים להכניס פרסומות של גוגל.

לא תמיד אנחנו רואים את זה (בכל זאת, מעל 10000 פרסומות ביום), אבל זה קיים.

לכן חשוב מאוד לחלק את הפרסום שלנו ל:

אנשים שראו אותנו פעם אחת ומעלה

אנשים שלא ראו אותנו בכלל!

ולכל אחד מהם אנחנו מתייחסים בצורה שונה ופנייה שונה- אל תזניחו את אלה שכבר קנו או התעניינו בעבר!

איך מתחילים לבצע רימרקטינג

יש כמה דרכים לבצע רימרקטינג במידה וזה נעשה מפלטפורמה מסויימת כמו פייסבוק או אדוורדס- אבל כמעט תמיד מומלץ שיהיה אתר כדי שנוכל לעקוב אחרי הגולשים שלנו ולבצע ניתוח מעמיק על כל מה שקורה אצלנו באתר. במידה ואין לך אתר, כנס עכשיו למדריך “בניית אתרים לימוד עצמי” וקודם כל לבנות לעמך תשתית לעסק.

אחרי שבניתם את האתר, מתקינים את הפיקסל, ורק אז מתחילים לעבוד עם התנועה של הלקוחות לאתר!

לא בטוח איך לעשות את זה? כנס למדריכים שלנו ותתחיל לעבוד!

אהבת את התוכן? שתף עם מי שזה יכול לעזור לו!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן