שחקים שיווק באינטרנט

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובניית נכסים אינטרנטיים.

מה זה שיווק באינטרנט ומה צריך בשביל להתחיל

שיווק באינטרנט זה מונח די כללי ואפילו קצת מבלבל. בגלל ריבוי התחומים, וכמובן שהיום הדרכים קלות הרבה יותר מפעם כדי להגיע לקהל הרחב, הרבה אנשים מראים את תחום שיווק הדיגיטלי כמשהו שכל אחד יכול להתחיל וישר להרוויח מיליונים, מה שנתפס לאחרונה כתחום של שרלטנים.


אז קודם כל, הסטיגמה היא בהרבה מקרים לצערי נכונה.

הסיבה מאוד פשוטה- בניגוד לתקופות של טלוויזיה, רדיו ושלטי החוצות, היום כל אחד יכול לחשוף את עצמו בדיגיטל ולהודיע בפה מלא שהוא מאסטר או גורו, בלי לדעת להקים דף נחיתה.

אבל האמת היא, שהיום קל מאוד לזהות מי יודע למכור ולשווק, ומי רק מנסה למכור ידע תיאורטי כדי לעשות כסף בעצמו. אבל מה שאנשים לא יודעים, זה ששיווק באינטרנט הוא מקצוע בפני עצמו, שמחולק לכמה קטגוריות שרק מתרחבות עם הזמן.

שיווק במדיה דיגיטלית- תמונה של לוגואים של רשתות חברתיות, גוגל ולינקדין

אדם שאומר שהוא יודע הכל בשיווק אז כנראה שאין תחום שהוא ממש מתמחה בו. כאשר מדברים על שיווק דיגיטלי אפשר להגיע לתחום פיתוח האתרים, מציאת קהלים, אסטרטגיות שיווקיות, קופירייטינג, פרסום ממומן בגוגל, שיווק אורגני בגוגל, יוטיוב, אאוטבריין, טאבולה, טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם, וראיתי לפעמים אפילו גם בטינדר!

לפני שמתחילים ישר לשפוך כסף על פרסום כדאי לשאול שאלה קטנה… מי קהל היעד שלנו? האם הייתם מפרסמים דירה בטיקטוק? נכון לשנת 2021 זה משהו שפחות היה מומלץ. אבל אסור לשלול אופציות כי משם כן אפשר להגיע עדיין לאנשים הרלוונטיים, אבל לא הייתי שם תקציב גבוה כמו בפלטפורמה רלוונטית יותר.

קידום בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם היום,
והוא מתחלק לSEO ו PPC
(TOUCH ME)

פרסום ממומן ואורגני בגוגל

כשלקוחות מחפשים אותכם, המכירה היא קלה יותר ולכן פספוס מאוד גדול לא להיות חלק מהפלטפורמה המדהימה הזאת!
לחץ כאן למידה נוסף

בניית אתרים ודפי נחיתה

כרטיס הביקור שלך באינטרנט והבית של העסק שלך! עסק בלי אתר יכול להיתפס לפעמים כעסק לא ממותג.
(TOUCH ME)

Wordpress

הדרך הטובה ביותר שיש היום כדי לבנות אתר מכל סוג שהוא, החל מדף נחיתה וחנויות, ועד לאתרי אינדקסים- ללא מתכנת!
לחץ כאן לפרטים נוספים

שיווק ברשתות חברתיות

גם זהו תחום רחב שכולל בתוכו אורגני וממומן, והרבה פלטפורמות כמו המוכרות מהן פייסבוק ואינסטגרם ועוד
(TOUCH ME)

רשתות חברתיות

פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, טיק טוק, גוגל פלוס אאוטבריין וטאבולה, טוויטר, פינטרסט, יוטיוב, מסנג'ר וואטסאפ ועוד!
לחץ כאן למידע נוסף

שחקים שיווק בדיגיטל- מי אנחנו?

אני נדב אונגר, בן 33 מרעננה. לאחר שסיימתי לימודי משפטים החלטתי לעזוב את המקצוע, התחלתי להתעניין מחדש בתחום השיווק והתקשורת בה התעניינתי עוד תקופת הצבא. 

בסמוך ללימודי השיווק דיגיטלי במכללה גדולה מאוד בארץ, החלטתי לשפר תחום שהיה קצת חסר אצלי, והתחלתי לעבוד באותו מקום בו למדתי גם בתחום המכירות- דבר שמאוד עזר לי להתפתח גם בשיווק. 


לאחר מכן הקמתי את “שחקים- שיווק בדיגיטל”, היום אני עוזר לבעלי עסקים להרים את העסק שלהם לשחקים.

כמובן שאני לא עושה את זה לבד, ואיתי גם יש עוד אנשי מקצוע שמתעסקים בתחומים השונים בתחום השיווק. וכאן גם נותנים שירות בכל מה שקשור לבנייה ופיתוח WEB, קידום אתרים ושיווק בדיגיטל ומיתוג.

כמובן שאם התכנון שלך זה לדעת לעשות את זה בעצמך, ישנן הדרכות שמיועדות לבעלי עסקים במיוחד כדי לדעת איך לשווק את העסק, לקבל את הלידים למערכת, ואפילו לדעת איך למכור בטלפון! 

שחקים שיווק דיגיטלי

למה חשוב לבנות אתר לעסק

בעידן שבו פייסבוק, אינסטגרם ופלפטפורמות אחרות יכולות לחסום את הדף שלכם מכל סיבה שהיא, באתר אינטרנט שלכם- אתם שולטים. אתם יכולים לדבר באיזה שפה שבא לכם, עם התנאים שלכם ובלי לפחד מזה שמישהו יחליט פתאום שזה לא נוח לו- אתם קובעים מה יהיה באתר.

יש שני סוגים עיקריים שכדאי לכם להכיר לעסק:

  1. אתר אינטרנט– אתר תדמית, חנות אינטרנטית, ואינדקסים. באתרים מהסוג הזה יש כמה עמודים והמטרה היא שהגולש יכיר ויבין לאן הוא נכנס. באתר כזה חשוב שיהיה הרבה תוכן!
  2. דף נחיתה– דף נחיתה זה סוג של אתר אינטרנט לכל דבר, אבל המטרה שלו היא בדרך מאוד ממוקדת של הנעה לפעולה. זאת אומרת שכל הקצת תוכן שיש באתר, קיים במטרה שהגולש ישאיר פרטים או יקנה, או יתאם פגישה- אבל מטרה אחת בלבד!
 
יש כמה דרכים לבנות אתרים ודפי נחיתה. הדרכים הקלות ביותר הן וויקס ובילדראול. אבל הדרך המקצועית ביותר היא וורדפרס. במערכת WIX אני פחות משתמש. ואני חסיד של וורדפרס, אבל כן התנסתי בבילדראול בגלל שהוא כולל בתוכו גם מערכת דיוור אלקטרונית, אבל באמצעות וורדפרס, אפשר לעשות פלאים, ואפשר לעשות את זה גם לבד (עם קצת תירגול). בקישור הזה תוכלו ללמוד איך לבנות אתר וורדפרס מותאם לעסק בקלות ובמהירות. 

לקורס וורדפרס חינמי לחץ כאן

קידום אורגני בגוגל (SEO)

קידום אורגני  בגוגל הוא הקידום הטוב והאיכותי ביותר, בגלל כמה סיבות. סיבה ראשונה היא העלות- ברגע שהאתר שלנו מקודם בגוגל בצורה טובה, הוא כבר מביא לקוחות בעצמו.

 

כאשר האתר נמצא גבוה, זה אומר שמבחינת גוגל הוא עשה עבודה איכותית, וגם (בעיקר) מבחינת הגולש. כי המחשבה של גוגל מבינת קידום האתר היא לקדם את האתר שיהיה טוב יותר בשביל הגולש- אם האתר לא מספיק איכותי לגולש, הוא לא יישאר למעלה.

 

הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר היא קודם כל מחקר מילות מפתח. אנחנו צריכים לדעת בדיוק מה הגולשים שלנו מחפשים כדי לדעת איזה תוכן יכול להתאים להם ולעניין אותם, תוכן מעניין שתואם את מילות המפתח ורצון הגולש וקישורים “המלצות” מאתרים אחרים שיחזקו את האתר.

יתרונות SEO

הקדמה ל SEO

תוסף יואסט לוורדפרס

חשיבות השיווק בגוגל

יתרונות של PPC

פרסום ממומן בגוגל

כמו שאמרתי קודם, כשגולש מוצא אותך לאחר שחיפש פיתרון בגוגל, ומצא אותך בעמוד הראשון- בום. את העבודה שלך כמעט עשית! אני בכוונה אומר כמעט, כי עדיין חסר לך הפוש האחרון ולהניע את אותו גולש לפעולה.

 

ההבדל בין אורגני לממומן הוא שבפרסום ממומן אפשר לראות תוצאות כבר ביום שאחרי שפתחנו את הקמפיין, ועל תוצאות הקמפיין יש סימון שמראה שמדובר במודעה.

 

ככה זה נראה בתוצאות בגוגל:

1. תוצאות ממומנות.

2. גוגל עסקים (אם יש).

3. אתרים שעלו בצורה אורגנית.

מבוא ל PPC

מושגים בפרסום בגוגל

הכרת מערכת ADWORDS

שיווק בדחיפה

עד עכשיו דיברנו על שיווק במשיכה (אנשים שיודעים שנכנסים לפרסום או לאתר שלנו במטרה לקבל מידע מהרצון שלהם) אבל כאן הסיפור הוא שונה. ברגע שגולש מגיע אלינו דרך הפייסבוק הוא הרבה יותר קר.

 

 

קחו סיטואציה:

יש לך סטארטאפ חדש ואתה רוצה לחפש משקיע. אתה הולך באמצע הרחוב ומתחיל לדבר עם כל אחד שנראה לך קצת עשיר בשביל מימון. אז אתם מוצאים איזה אוליגרך ואומרים לו “בוא תשקיע בי, יש לי סטארטאפ מטורף…”

 

אני רוצה לשאול אותכם, האם האוליגרך ייתן לכם מימון?

 

אתם יכולים להאשים את הלקוחות שלכם שמשאירים פרטים בקלות דעת ולא עונים, או שמדלגים על המודעה שלכם? כנראה שלא… לכן כשאתם מפרסמים בפלטפורמות של פייסבוק, אינסטגרם, אאוטבריין וטאבולה או כל רשת חברתית שהמטרה של הגולש היא בכלל להיכנס ולקבל קצת בידור.

 

אז לפני שאתם “זורקים” על הלקוח הפוטנציאלי שלכם מודעה, תעצרו שניה, ותחשבו איזה ערך אתם יכולים לתת שיעזור לו במה שהוא עושה, ויעזור לו להכיר ולהתאהב בכם!

מודל SWOT ומיתוג

אסטרטגיות יעדים

קופירייטינג למודעה

פוסטים אחרונים בשיווק דיגיטלי שיכולים לעניין אותך!

רשתות חברתיות

שיווק בפייסבוק ואינטסטגרם
₪895
295
  • בניית דפי נחיתה
  • ניהול רשימות דיוור
  • מבוא לרשתות חברתיות
  • מחקר ענף
  • בניית קהילות באינטרנט
  • ניהול כלי מעקב
  • נתוני שימוש של קהלים
  • קופירייטינג לפייסבוק
  • ניהול קמפיינים
  • אופטימיזציה לקמפיין
  • בונוס- מודול מכירות לבעלי עסקים

קורס גוגל

קידום ממומן ואורגני בגוגל
₪995
395
  • בניית אתרים ודפי נחיתה
  • ניהול רשימות דיוור
  • כתיבה שיווקית
  • קידום אורגני SEO
  • סקר שוק ומחקר מתחרים
  • PPC
  • מחקר מילות מפתח
  • ניהול קמפיינים
  • מבוא לגוגל אנליטיקס
  • שיווק סרטונים ביוטיוב
  • בונוס- מודול מכירות לבעלי עסקים

קורס בניית אתרים בסיסי

קורס וורדפרס
₪39
0
  • סקירה על וורדפרס
  • רכישת שרת אחסון וכתובת
  • התקנת תוספים ותבניות עיצוב
  • התקנת תעודת אבטחה
  • קידום בסיסי לאתר

קצת פידבקים...

Q

מה אומרים עלינו?

רוצה ליצור איתי קשר?