הקורס היחיד שיחסוך לך אלפי שקלים בפרסום מיותר
קורס מחקר לפני שיווק - איך לא לזרוק כסף על שיווק
למד איך להימנע מהוצאות מיותרות על פרסום שלא עובד באמצעות מחקר שוק נכון ופשוט
מה תלמד בקורס?
ניתוח לשיווק דיגיטלי
איך להבין את שוק הלקוחות שלך בעזרת כלים חינמים
מוצר עונתי VS קבוע
איך להתנהג עם מוצר קבוע ומוצר עונתי
מחקר מילות מפתח
כיצד לוודא שיש ביקוש למה שאתה מציע
מחקר מתחרים
לזהות יתרונות וחסרונות אצל המתחרים שלך
למה להירשם לקורס?
לאחר הקורס, תדע איך לזהות האם יש ביקוש למוצר שלך, איפה הכי כדאי לך לפרסם, ואיך לחסוך אלפי שקלים בפרסום לא אפקטיבי.
תצא עם תבנית מוכנה למחקר שוק שתוכל ליישם מיד או להעביר לאיש השיווק שלך – כך שתמיד תדע שהכסף שלך מושקע נכון.
חינמי לחלוטין: למד ללא התחייבות
תחסוך אלפי שקלים על פרסום לא אפקטיבי
תבנית מוכנה
תבנית שתוכל לשלוח לאיש השיווק שלך או למלא בעצמך
קהילה ועזרה בשיווק העסק
בקורס יש אפשרות להיכנס לקבוצת ווטסאפ לתמיכה בנושאי שיווק ועזרה
קורס פרקטי
הקורס מסביר ונותן את הכלים לאיך לבצע מחקר שוק למוצר או לשירות שלך וליישם את זה בצורה מיידית
קצת על הקורס
מבוא לתוכן וקורס:
הקדמה
הסבר על חשיבות מחקר מתחרים בעולם הדיגיטלי, מטרות הקורס ומה ניתן להשיג באמצעותו
מודל SWOT
הבנה מעמיקה של ניתוח SWOT עבור עסקים ומתחרים כיצד להשתמש במודל זה כדי להבין את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של המתחרים
איך גוגל בוחר מה להציג
איך פועלים האלגוריתמים של גוגל וכיצד הם משפיעים על התוצאות האורגניות והפרסומיות גורמים המשפיעים על הדירוג והנראות במנוע החיפוש
פרקטיקה ויישום:
מוצר עונתי VS מוצר קבוע
כיצד לזהות מגמות עונתיות בשוק ולנצל אותן לטובת העסק ההבדלים בין מחקר עבור מוצרים קבועים לבין מוצרים עם ביקוש משתנה
בדיקת חיפושים חודשיות
שימוש בכלים כמו Google Keyword Planner, Ahrefs ו-Semrush זיהוי מילות מפתח עם פוטנציאל תנועה גבוה לעסק
ניתוח אתרים מתחרים
סקירת כלים לניתוח מתחרים (כגון SimilarWeb, Ahrefs, SpyFu) כיצד להבין את אסטרטגיות ה-SEO וה-PPC של המתחרים וליישם אותן לשיפור העסק
מחקר מתחרים בפייסבוק
סקירה של ספריית המודעות (Facebook Ads Library) כיצד לנתח קמפיינים מתחרים ולמצוא נקודות חולשה וחוזקה
הכנת תוכנית עבודה
גיבוש אסטרטגיה מבוססת נתונים למחקר מתחרים יצירת תוכנית פעולה שתשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק
סיכום הקורס
מה למדנו ואיך ליישם את הכל לעסק שלך!
קצת עליי
🔹 נעים מאוד, אני נדב אונגר מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי עם ניסיון של 6+ שנים בתחום.
🔹 הקמתי עשרות חנויות איקומרס רווחיות, עבד בשיווק שותפים בחו”ל והתמחה בפרסום ממומן.
🔹 ניהלתי קמפיינים של מאות אלפי שקלים בחודש למגוון חברות בארץ ובחו”ל עם התמחות בגוגל אדס, פרסום במערכות נייטיב ומטא אדס.
🔹 בוגר קורסים מובילים בשיווק דיגיטלי, ניהול עסקי ו-SEO.
🔹 חבר בלשכת היועצים העסקיים ומוסמך במסלול היועצים של RND.
מילה טובה עושה את כל ההבדל...
לקוחות
ממליצים
למי הקורס הזה מתאים?
לבעלי עסקים שרוצים לשפר את התוצאות הפרסומיות שלהם בלי לבזבז תקציבים מיותרים.
למשווקים דיגיטליים שרוצים לשלוט במחקר מתחרים ולהשיג יתרון שיווקי אמיתי
ליזמים שמחפשים דרך להבין את השוק והלקוחות שלהם בצורה חכמה ומהירה יותר
לאנשי PPC ו-SEO שרוצים לעבוד עם נתונים מבוססים ולא על ניחושים ולבזבז פחות
💥 הגיע הזמן ללמוד מחקר מתחרים כמו מקצוענים! 💥
אל תבזבז יותר כסף על שיווק שלא עובד! הצטרף עכשיו לקורס שילמד אותך איך להבין את השוק, לנתח מתחרים ולנצל הזדמנויות חכמות – כדי למקסם כל שקל שהעסק שלך משקיע בפרסום.
🚀 מהרו להירשם עכשיו וקבלו גישה מיידית! 🚀
✅ שליטה מלאה במחקר מתחרים בגוגל ופייסבוק
✅ כלים ושיטות מעשיות שתוכלו ליישם מיד
✅ גישה לכל החומרים + תוכנית עבודה מסודרת
📢 המקומות מוגבלים – אל תישארו מאחור!