איך להשתמש ולהציג מחקר מילים ב SEO?

כולנו מכירים את הקטע הזה שלקוח של SEO רוכש את השירות שלכם כדי להגיע לעמוד הראשון בעזרת קידום אורגני כשהחלטנו על ביטוי שהוא יחסית תחרותי, ואחרי חודש מגיע אליך בדאגה שהאתר שלו עדיין לא במקום הראשון למרות כל המאמצים הרבים.

הרבה תלמידי SEO שואלים אותי “מה הדרך הטובה ביותר להציג ללקוח מחקר מילים כדי שיבין שזה לא מהיום למחר אבל שכן יראה שיש התקדמות? הדרך הטובה ביותר להציג מחקר מילים ללקוח היא בפורמט קל להבנה, כך שהוא לא יוצף ביותר מדי מספרים וסטטיסטיקות.

תזכרו שמה שבשילכם יחסית ברור בעיניים- בשביל הלקוח זה סינית לא מובנת. במקביל, הקפידו לכלול את הנתונים הסטטיסטיים הרלוונטיים בצורה תמציתית מבלי להציף אותו במידע מופרז.

הדרך הטובה ביותר להציג ללקוח מחקר מילים

לדוגמה, עבור הלקוח הספציפי הזה אני יכול לומר: “אנחנו לא במקום הראשון. התחרות שלנו הופכת אגרסיבית יותר מדי יום ואנחנו צריכים לשנות את האסטרטגיות שלנו”

במצב כזה אני מראה לו איך הוא כן יוכל להגיע לתוצאות מהירות יותר במיקוד של מילת חיפוש ממוקדת יותר אבל עם נפחי חיפוש קטנים יותר.

מתי מתאים להציג רעיון של חקר מילים ללקוח?

כדאי להציג בפני הלקוח את הרעיון של מחקר מילים כאשר הוא זקוק לתוכן שהוא יותר מסתם טקסט. זה יכול להיות כל דבר מסרטונים, תמונות, אינפוגרפיקות, אנימציות וסוגי מדיה אחרים.

להסביר ללקוח בצורה פשוטה שמחקר מילות המפתח לא קיים רק בשביל גוגל אלא בשביל כל פלטפורמה קיימת כולל רשתות חברתיות ויוטיוב שדרכם אפשר גם לפלוש למקום הראשון. זה שעשינו מחקר מילים זה יפה, אבל אם לא השתמשנו בו כראוי- השארנו כסף על הריצפה!

מהי הדרך הטובה ביותר להציג ללקוח חקר מילים?

הרבה פעמים ייצא לנו לעבוד עם לקוחות שיהיו מאוד ישירים עם מה שהם רוצים, מבלי לעצור ולהבין בכלל מה הם רוצים להשיג ומה המטרה שלהם ב SEO.

הדרך הטובה ביותר להציג לסוג כזה של לקוחות מחקר מילים היא להראות לו את היתרונות של זה. כדאי גם להראות להם כמה זמן וכסף הם יכולים לחסוך על ידי שימוש בשירותי מחקר המילים שלך.

מחקר מילים מספק תובנה לגבי המילים המגמתיות, באילו מילים משתמשים הכי הרבה ואילו מילים נמנעות. מידע זה יכול לעזור לכותב תוכן ליצור תוכן טוב יותר עבור קהל היעד שלו.

מהן הבעיות האפשריות שאתה עלול להיתקל בהן בעבודה עם לקוחות בתחום ה SEO?

הבעיה הנפוצה ביותר היא כאשר לקוחות רוצים לשנות את מבנה האתר, התוכן או מילות המפתח שלהם לאחר שכבר עברו אופטימיזציה. בעיה נוספת היא לקוחות שרוצים לשנות את כל האתר לאחר השלמתו. נושא נוסף שיכול לקרות הוא כאשר הלקוח רוצה לשנות את קהל היעד או מגוון המוצרים שלו.

להלן מספר פתרונות לבעיות אלו:

-כאשר לקוח רוצה לבצע שינויים, חשוב להחתים אותו על חוזה שמתאר מה הם ישנו וכיצד זה ישפיע על קידום האתרים

-חשוב גם לספק להם ציר זמן של מה יקרה אם הם אכן יבצעו שינויים

-כשאתה מספק להם ציר זמן, תן להם הערכה של כמה זמן ייקח ליישום השינויים וכמ

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא