איך לייצר לידים בכל חודש בעזרת פייסבוק

במאמר הזה נדבר על איך לייצר לידים בכל חודש, ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך…

בעולם של שיווק תוכן, הכל עניין של יצירת יותר לידים. כדי לייצר יותר לידים, אתה צריך שתהיה לך אסטרטגיה מוצקה.

יש כמה דרכים להביא תנועה לאתר כדי שישאירו פרטים. 2 הדרכים הכי נפוצות היום הן גוגל ממומן ופייסבוק. האם הן הכי טובות?

לא בהכרח…

אבל במאמר זה, נתמקד בעיקר על פייסבוק ונדבר על איך לייצר יותר לידים בכל חודש ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך. הצעד הראשון הוא להבין את שוק היעד שלך ומה הם צריכים מהעסק שלך. ברגע שאתה יודע מי הם ומה הצרכים שלהם, השלב הבא הוא ליצור מגנט לידים שימשוך את תשומת הלב שלהם ויתן להם סיבה להתחבר אליך.

הדרך הקלה ביותר ליצור לידים בכל יום (מילות מפתח: איך לייצר יותר לידים, שיווק באמצעות תוכן)

יצירת ליד היא אחת המשימות החשובות ביותר לכל עסק. אבל זה גם יכול לקחת את הזמן הרב ביותר. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות ליצור את הליד שקל להשתמש בהם ויכולים לחסוך לך זמן רב.

בפוסט זה, נעבור על כמה מהדרכים הטובות ביותר ליצור לידים עבור העסק שלך.

5 דרכים ליצור ליד מבלי לבזבז אגורה

יצירת לידים היא חלק קריטי בכל עסק. אבל, זה יכול להיות קשה לייצר לידים מבלי להוציא כסף על קמפיינים שיווקיים. להלן 5 דרכים ליצור לידים מבלי להוציא אגורה.

1) צור סרטון חינוכי על המוצר או השירות שלך. זה יהיה בחינם לאנשים לצפות והם עשויים להרגיש נאלצים ליצור איתך קשר אם יש להם שאלות כלשהן או רוצים לברר עוד על המוצר שלך.

2) השתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם וסנאפצ’ט כדי לשתף תוכן עם העוקבים שלך ולבקש מהם משוב על מה שאתה מפרסם. זה יצור מעורבות שתגרום ליותר לידים עבורך.

3) הציעו משהו בעל ערך בחינם בתמורה לכתובות דוא”ל כמו ספר אלקטרוני או נייר לבן שמודיע ללקוח על המוצרים או השירותים שלכם.

אסטרטגיות ליצירת לידים שעבדו בשבילי ועשויות לעבוד גם בשבילך

אני איש מכירות ואני עוסק בתחום זה למעלה מעשר שנים. ראיתי אסטרטגיות שונות ליצירת לידים באות והולכות. חלקם היו ממש יעילים וחלקם לא היו כל כך יעילים. להלן אסטרטגיות יצירת לידים שעבדו עבורי ועשויות לעבוד גם עבורך:

1) שיחה קרה: זוהי אחת מהאסטרטגיות הקלאסיות ביותר ליצירת לידים שקיימות מאז תחילת הזמן. זה גם אחד הקשים ביותר לביצוע נכון כי זה דורש הרבה זמן, סבלנות, התמדה ומיומנות כדי להצליח בזה.

2) שיווק במדיה חברתית: שיווק במדיה חברתית הפך פופולרי יותר בשנים האחרונות מכיוון שהוא זול יחסית לסוגים אחרים של קמפיינים דיגיטליים. זה גם עוזר ליצור לידים על ידי מיקוד לקהל מסוים ופרסום תוכן מרתק.

3 שיטות לזיהוי הזדמנויות Lead Gen

מילות מפתח: רעיונות ליצירת ליד חם, הזדמנויות לפיתוח עסקי, מציאת לידים

1) חפש הזדמנויות ברשת שלך.

2) השתמש בידע שלך בתעשייה כדי לזהות לידים פוטנציאליים.

3) ערכו מחקר על השוק כדי לגלות מה אנשים מחפשים.

כיצד להוכיח שאתה מוכן למסע פרסום ליצירת לידים באמצעות 3 שאלות מפתח

קמפיינים ליצירת לידים הם דרך מצוינת ליצור עסקים חדשים עבור החברה שלך. אבל לפני שתוכל להתחיל קמפיין, אתה צריך לדעת אם החברה שלך מוכנה לכך. אם לא, יצירת לידים פשוט לא תעבוד.

מאמר זה יראה לך כיצד להשתמש בשלוש שאלות מפתח כדי לקבוע אם אתה מוכן לקמפיין ליצירת לידים.

1) מהו גודלו של השוק של קהל היעד שלך?

2) כיצד אוכל למדוד את שיעורי ההמרה שלי?

3) מהן 3 הדרכים המובילות שבהן אוכל לשפר את שיעורי ההמרה שלי?

ישנן דרכים רבות להגדיל את שיעורי ההמרה שלך, אך אלו הן 3 הדרכים הנפוצות ביותר להפעיל את שיעור ההמרה שלך. הראשון הוא על ידי כפתור CTA שבולט. צבעיות בהירות, גופנים מנוגדים ותוכן ממוקם היטב יכולים למשוך את תשומת הלב של המבקרים. השני הוא על ידי קריאה ברורה לפעולה. מבקרים צריכים לדעת מה אתה רוצה שהם יעשו כשהם רואים את שלך. והדרך השלישית לשפר את המוטיבציה לפעולה היא באמצעות המלצות, סיפורים אישיים או סטטיסטיקות בעותק שלך.

איך ליצור קמפיין לידים בפייסבוק

קמפיינים של לידים בפייסבוק הם דרך מצוינת לייצר לידים עבור החברה שלך. ניתן להגדיר את הקמפיינים הללו ב-Facebook Ads Manager על ידי בחירת יעד הקמפיין כיצירת לידים, ומיקוד לאנשים שמראים עניין בסוג העסק שלך.

קמפיינים שמכוונים את הלקוח להשאיר ליד במערכת:

ישנם 3 סוגי קמפיינים שמכוונית את הגולש להשאיר פניה במערכת:

הסוג הראשון של קמפיין בפייסבוק הוא קמפיין ליצירת הליד הפוטנציאלי.

מגנט קמפיין לידים לקוחות חדשים

ניתן להגדיר קמפיין מסוג זה כך שבכל פעם שמישהו משתף הצעה בעמוד הפייסבוק שלו, האדם החדש יקבל באופן אוטומטי מידע על ההצעה והפרטים ימולאו באמצעות המערכת, בלי צורך בפעולה של הלקוח.

יתרון בקמפיין מסוג זה:

יותר לידים במערכת כי הלקוח לא צריך לחשוב יותר מדי, ואין לו מחוייבות.

חסרון בקמפיין מסוג זה:

מניסיון, הרבה לידים בכלל לא זוכרים שעשו פעולה כדי להגיע למצב שהם משאירים לידים, והלידים האלה בדרך כלל ברמה ירודה ומצריכה מכירה קשה יותר, שלפעמים גם הלקוח עצמו לא ירצה בכלל לענות. ולכן חשוב גם לתת איזה משהו ללקוח כדי לרכך אותו.

קמפיין תנועה בפייסבוק לדף נחיתה

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשווק עסק היא באמצעות מדיה חברתית. שיווק במדיה חברתית היא גם אחת הדרכים הקלות ביותר להעביר את המסר שלך החוצה. פייסבוק במיוחד היוותה ברכה עצומה לחברות המחפשות להגיע לקהל היעד שלהן.

אבל מה קורה כשאתה רוצה שאנשים מדף הפייסבוק שלך יבקרו באתר שלך? כאן נכנס לתמונה קמפיין התנועה של פייסבוק.

קמפיין תנועה בפייסבוק יכול להיעשות בדרכים רבות ושונות, אך חלקם יעילים יותר מאחרים. הדרך הראשונה שניתן לעשות זאת היא באמצעות מודעה שתיקח אנשים מפייסבוק ישירות לאתר שלך, מה שנקרא מודעת יעד. דרך שנייה שניתן לעשות זאת היא באמצעות מודעה שתיתן לאנשים בפייסבוק מידע נוסף על השירות או המוצר שלך.

קמפיין תנועה במערכת פייסבוק

יתרונות של קמפיין מסוג תנועה

1. קמפיינים לתנועה הם בדרך כלל זולים יותר מקמפיינים של לידים

2. קמפיינים לתנועה יכולים להצליח יותר מקמפיינים מובילים עבור חלק מהעסקים

3. לעתים קרובות קל יותר לנהל קמפיינים לתנועה מאשר קמפיינים מובילים

4. מסעות פרסום לתנועה יכולים לגרום לשיעורי קליקים גבוהים יותר מאשר מסעות פרסום לידים

5. קמפיינים לתנועה יכולים להגדיל את מספר הלייקים לעמוד פייסבוק

חסרונות של קמפיין תנועה:

  1. הלקוח צריך לעזוב את איזור הנוחות שלו (פייסבוק) וזה לא תמיד נוח לו.
  2. אם דף הנחיתה לא טוב, אנשים ינטשו בלי לשמוע את ההצעה.
  3. הגולשים היום רוצים הכל מהיר. אם הדף לא יהיה מהיר, הגולש ישר יחזור לאיזור הנוח שלו אם העמוד לא עלה תוך 0.02 שניות…

בניית קמפיין מסוג המרות בפייסבוק

פייסבוק פרסמה כלי המרה לפני 4 שנים בערך למודעות שיעזור להביא יותר קליקים לאתר שלך. כלי ההמרה נועד לעזור לך לעקוב אחר המרות על ידי הכללת לחצן במודעה שלך עם לחצן שכותרתו מותאמת אישית, כגון “הירשם עכשיו” או “הוסף לעגלה”, אבל מכוון לאנשים שפייסבוק יודע עליהם שיש יותר סיכוי שישאירו פרטים.

פייסבוק עובד לפי בינה מלאכותית והוא כבר מכיר את ההתנהגות של הגולשים שלו…

המרות- לקוחות פוטנציאלים

יתרונות של קמפיין מסוג המרות:

-זה מוביל יותר תנועה לאתר שלך

-זה יוצר קהל ממוקד יותר

-קהל שכבר מכיר אותך

חסרונות של קמפיין מסוג המרות:

-קמפיין המרה יכול להפוך לתהליך יקר וגוזל זמן

-ייתכן שמסע ההמרה לא יצליח וייתכן שהחברה לא תשיג את התוצאה הרצויה

-חברה עשויה לקבל שיעור המרה גרוע יותר מאשר לפני מסע הפרסום שלה

6 דרכים הטובות ביותר לבנות אמון עם סיכויים קשים ולסגור עוד הפניות מכירות השנה!

1. הציעו לטפל בבעיות ללקוחות חדשים וישנים, גם אם זה עולה לכם כסף.

2. קיים את מה שאתה מבטיח. לקוח פוטנציאלי זוכר הכל(עקוב אחר התחייבויות).

3. תן ללקוחות לדעת שהם מוערכים (שירות מותאם אישית).

4. הפנה לקוחות לספקים אחרים כאשר הדבר מתאים (שיתוף פעולה).

5. החזר שיחות טלפון בהקדם (מעקב טוב).

6. הזמינו לקוחות לאירועים חברתיים (קשר חברתי).

דף נחיתה למטרת מגנט לידים

מגנט לידים הוא כלי שעסקים משתמשים בו כדי לפתות וללכוד לידים עסקיים באמצעות הצעה. המטרה של מגנט לידים היא לגרום לך להירשם להצעה בחינם ובעלות נמוכה בתמורה לפרטי הקשר שלך.

ההצעה החינמית בעלות נמוכה יכולה להיות כל דבר כמו דוח, ספר אלקטרוני, סמינר מקוון או רשימת בדיקה. באחריות העסק ליצור תוכן רלוונטי ולהפוך אותו לבעל ערך מספיק כדי לגרום לך להירשם אליו.

בניית דף נחיתה שיגידל לך את ההכנסות

מסקנה:

אנשים קונים רק מתי שהם יודעים שהם יקבלו את התוצאה שהם רוצים ולא יתאכזבו. אנשים שרוצים לקנות נעלי ספורט, תמיד יעדיפו לקנות בחברה שהיא מותג מאשר חברה לא מוכרת, ולכן בנישה שלכם אתם חייבים להיות מוכרים בכל פלטפורמה שמתאימה לקהל היעד, ורק לו בלבד.

חשוב לזכור שמי שלא קהל היעד- לא מעניין אותנו (בקטע טוב כמובן!)

אני רואה הרבה מאוד בעלי עסקים שאומרים לי “אני לא צריך אתר תדמית או חנות לעסק שלי, יש לי את דף הפייסבוק שלי…”

ראיתם פעם מותג שאין לו אתר? כמובן שלא…

עסק בלי אתר תדמית מפסיד 80 אחוז מהלקוחות שלו, כי אתר תדמית טוב יוצר אמינות.

ככל שתכניסו יותר תוכן איכותי לרשתות החברתיות ולבלוג של האתר, ככה גם יגדל המיתוג של העסק- זאת השקעה בנכס שמביא תוצאות!

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא