מה זה סרפ (SERP) ואיך זה קשור ל SEO

שתף את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

סרפ הוא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר אינטרנט של ארגון, דף אינטרנט ברשת העולמית, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שמבצעים קידום אתרים רוצים שה-SERP שלהם יופיע בעמוד הראשון של דירוג החיפוש של גוגל עבור מילות מפתח ספציפיות.



גלישה היא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר ארגון, דף אינטרנט גלובלי, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שעוסקים ב-SEO רוצים שה-SERP שלהם יופיע בעמוד הראשון של דירוג החיפוש ש'. זה נעשה על ידי אופטימיזציה של הדפים שלהם עבור מילת המפתח הזו, ולאחר מכן לוודא שהדפים האלה גלויים ב-SERPs.

מחברת עם הכיתוב מה זה סרפ (SERP)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של שיפור הדירוג של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות החיפוש ה"טבעיות" או לא בתשלום ("אורגניות") של מנוע החיפוש.

עם גוגל, יאהו ובינג מעדכנים ללא הרף את האלגוריתמים שלהם כדי לספק חווית משתמש טובה יותר למחפשי אינטרנט, קידום אתרים הפך לקשה יותר מאי פעם כדי לשמור על נוכחות האינטרנט של האדם.



אפשר להגדיר את זה בפשטות:



SERP – SEARCH ENGINE RESULTS PAGE

ישנם גורמים רבים שתורמים לדירוג בסרפ.

הגורמים העיקריים הם מחקר מילות מפתח, קישורים נכנסים, יצירת תוכן ועיצוב אתרים. מנועי חיפוש כמו גוגל תמיד מחפשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר כדי להציג למשתמשים שלהם. המשמעות היא שאיכות התוכן באתר שלך, הקישורים הנכנסים שלך ומילות המפתח שלך ממלאים תפקיד עצום בקביעת מידת הדירוג של האתר שלך בעמוד של סרפ (SERPS).

ה-SERP הוא הקיצור של דף התוצאות של מנוע החיפוש. זה מה שאתה רואה כשאתה עושה חיפוש בגוגל, בינג, יאהו וכו'. דפי התוצאות של מנוע החיפוש מורכבים ממגוון תוצאות כולל פרסום ורישומים ממומנים וכן רישומים אורגניים. הרישומים האורגניים כוללים את אלו שנמצאים בראש ה-SERP ואין להם תווית "ממומן".

ה-SERP (דף תוצאות מנועי החיפוש) הוא אחד הדפים החשובים ביותר באתר האינטרנט שלך, שכן זהו המיקום בו ימצאו אותך לקוחות פוטנציאליים. אופטימיזציה של דף זה עבור החברה והשירותים שלך תעזור ללקוחות למצוא אותך ולהחליט לרכוש ממך.

איך אפשר לדעת באיזה מצב נמצא האתר?

זיהוי האתר הוא חלק חשוב בפיתוח אתרים. זה נעשה מסיבות שונות, כמו לזכור את המותג של האתר.

איננו יכולים לזהות את כל האתרים באינטרנט לפי מזהי ה-URL שלהם. תמיד יהיו כמה אתרים שאנחנו לא יודעים מה זה, אבל אנחנו יכולים לזהות אותם לפי איך הם נראים או איך הם פועלים.

בשביל זה יש מספר כלים שדרכם אפשר לדעת באיזה מצב נמצא האתר.

לדעת איך האתר שלך מתפקד חשוב לכל עסק. ישנם מספר כלים ושירותים שיכולים לעזור לך לעקוב ולשפר את ביצועי האתר שלך, כגון Google Analytics. הכלי מספק תובנות לגבי היבטים שונים באתר, כמו מאיפה הוא מגיע (הפניות), כמה תנועה הוא מקבל, אילו עמודים זוכים להכי הרבה צפיות ועוד.

ישנם כלים רבים זמינים למחקר מילות מפתח, אך ההחלטה באיזה מהם להשתמש יכולה להיות קשה. SEMrush, Ahrefs ו-overshast הם שלושה מהכלים הפופולריים ביותר שיש.

-אתר-תדמית.jpg
בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא

אהבת את המאמר? הנה עוד מאמרים בתחום ה SEO:

מאמרים נוספים בנושא של קידום אתרים ו SEO

מה זה SEO ואיך זה קידום...
מה זה SEO?   קידום אתרים זה מונח לא רשמי, אבל זאת התוצאה שלה אנחנו מצפים בסופו של דבר, כי...
איך להשתמש בהנחיות גוגל כדי להעריך...
    במאמר הזה ננסה לסייע לכם להצליח במשימה לא פשוטה: להעריך את המהימנות, הסמכות והמקצועיות של אנשים, ובפרט אלו...
3 סיבות למה חייב בלוג באתר...
מה עובר לך בראש כשהמילה בלוגר נשמעת באוויר? אני יכול להגיד שלפני שנכנסתי לתחום של שיווק באינטרנט וקידום אתרים, מה...
דילוג לתוכן