מה זה סרפ (SERP) ואיך זה קשור ל SEO

סרפ הוא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר אינטרנט של ארגון, דף אינטרנט ברשת העולמית, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שמבצעים קידום אתרים רוצים שה-SERP שלהם יופיע בעמוד הראשון של דירוג החיפוש של גוגל עבור מילות מפתח ספציפיות.

גלישה היא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר ארגון, דף אינטרנט גלובלי, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שעוסקים ב-SEO רוצים שה-SERP שלהם יופיע בעמוד הראשון של דירוג החיפוש ש’. זה נעשה על ידי אופטימיזציה של הדפים שלהם עבור מילת המפתח הזו, ולאחר מכן לוודא שהדפים האלה גלויים ב-SERPs.

מחברת עם הכיתוב מה זה סרפ (SERP)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של שיפור הדירוג של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות החיפוש ה”טבעיות” או לא בתשלום (“אורגניות”) של מנוע החיפוש.

עם גוגל, יאהו ובינג מעדכנים ללא הרף את האלגוריתמים שלהם כדי לספק חווית משתמש טובה יותר למחפשי אינטרנט, קידום אתרים הפך לקשה יותר מאי פעם כדי לשמור על נוכחות האינטרנט של האדם.

אפשר להגדיר את זה בפשטות:

SERP – SEARCH ENGINE RESULTS PAGE

ישנם גורמים רבים שתורמים לדירוג בסרפ.

הגורמים העיקריים הם מחקר מילות מפתח, קישורים נכנסים, יצירת תוכן ועיצוב אתרים. מנועי חיפוש כמו גוגל תמיד מחפשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר כדי להציג למשתמשים שלהם. המשמעות היא שאיכות התוכן באתר שלך, הקישורים הנכנסים שלך ומילות המפתח שלך ממלאים תפקיד עצום בקביעת מידת הדירוג של האתר שלך בעמוד של סרפ (SERPS).

ה-SERP הוא הקיצור של דף התוצאות של מנוע החיפוש. זה מה שאתה רואה כשאתה עושה חיפוש בגוגל, בינג, יאהו וכו’. דפי התוצאות של מנוע החיפוש מורכבים ממגוון תוצאות כולל פרסום ורישומים ממומנים וכן רישומים אורגניים. הרישומים האורגניים כוללים את אלו שנמצאים בראש ה-SERP ואין להם תווית “ממומן”.

ה-SERP (דף תוצאות מנועי החיפוש) הוא אחד הדפים החשובים ביותר באתר האינטרנט שלך, שכן זהו המיקום בו ימצאו אותך לקוחות פוטנציאליים. אופטימיזציה של דף זה עבור החברה והשירותים שלך תעזור ללקוחות למצוא אותך ולהחליט לרכוש ממך.

איך אפשר לדעת באיזה מצב נמצא האתר?

זיהוי האתר הוא חלק חשוב בפיתוח אתרים. זה נעשה מסיבות שונות, כמו לזכור את המותג של האתר.

איננו יכולים לזהות את כל האתרים באינטרנט לפי מזהי ה-URL שלהם. תמיד יהיו כמה אתרים שאנחנו לא יודעים מה זה, אבל אנחנו יכולים לזהות אותם לפי איך הם נראים או איך הם פועלים.

בשביל זה יש מספר כלים שדרכם אפשר לדעת באיזה מצב נמצא האתר.

לדעת איך האתר שלך מתפקד חשוב לכל עסק. ישנם מספר כלים ושירותים שיכולים לעזור לך לעקוב ולשפר את ביצועי האתר שלך, כגון Google Analytics. הכלי מספק תובנות לגבי היבטים שונים באתר, כמו מאיפה הוא מגיע (הפניות), כמה תנועה הוא מקבל, אילו עמודים זוכים להכי הרבה צפיות ועוד.

ישנם כלים רבים זמינים למחקר מילות מפתח, אך ההחלטה באיזה מהם להשתמש יכולה להיות קשה. SEMrush, Ahrefs ו-overshast הם שלושה מהכלים הפופולריים ביותר שיש.

רוצה להגדיל את כמות הרכישות באתר שלך?

השאר פרטים כאן בטופס, אנחנו נבצע בדיקה ידנית על האתר שלך ונבצע איתך פגישת זום על האתר שלך עם טיפים לשיפור האתר כולל אסטרטגייה לשיווק העסק בחינם!

שתף את המאמר:
עוד דברים שיעניינו אותך לחקור בנושא:

נטישת עגלה באיקומרס – האם זה טוב, רע או לא נורא?

תופעת נטישת העגלה באיקומרס וחנויות וירטואליות, שהיא תופעה שכיחה שבה לקוחות פוטנציאליים מוסיפים פריטים לעגלת הקניות המקוונת שלהם אך עוזבים לפני ביצוע רכישה. אנו מתעמקים בהשלכות של נטישת עגלה, בין אם היא עשויה להיות מועילה, מזיקה, או נושא שמדאיג מעט את עסקי המסחר האלקטרוני.

קרא עוד »