חנויות דיגיטליות ומכירות באינטרנט

בניית חנות דיגיטלית והתפתחות המסחר האלקטרוני

התפתחות המסחר האלקטרוני הייתה מהירה בשנים האחרונות. מספר העסקים שמשתמשים בחנויות דיגיטליות גדל באופן דרמטי. יש לכך סיבות רבות, אחת מהן היא הנוחות של קניות באינטרנט.

עם זאת, מדובר לא רק בנוחות, אלא גם באופן שבו החנויות הדיגיטליות הללו שינו את הרגלי הקנייה של אנשים. אנשים מחפשים כעת מידע נוסף לפני שהם מבצעים רכישה והם רוצים להיות מסוגלים לראות איך הרכישה שלהם נראית לפני שהם קונים אותה. המשמעות היא שאתרי מסחר אלקטרוני צריכים לכלול תיאורי מוצרים טובים ותמונות טובות עליהם כדי שאנשים יוכלו לקבל מושג טוב יותר מה הם קונים לפני שהם רוכשים אותו.

הקדמה: מהי חנות דיגיטלית?

החנות הדיגיטלית היא חנות מקוונת. זה מקום שבו אתה יכול לקנות מוצרים. חנות דיגיטלית שונה מחנות פיזית כי אתה יכול לקנות את המוצרים באינטרנט.

היתרונות מאוד ברורים, משום שבחנות מסוג כזה, ההוצאות הרבה יותר נמוכות מבחינת האחזקה של העסק (אין ארנונה, מיסים, שכ’’ד, מים, חשמל, מוכרים, מנקים והוצאות שוטפות שיש בחנות פיזית)

אבל הכי חשוב, הכנסות!

לקוח שנכנס לאתר בשעה 3 בלילה, לא צריך להיתקל בשלט “סגור” בכניסה רק בגלל שאין איש מכירות. ובנוסף לזה, אפשר להציע ללקוח עוד מוצרים מבלי שיתעצבן.

קחו למשל את מקדונלס. למי שיצא להזמין דרך הקופה העצמאית, תמיד הם מציעים לנו תוספות, הגדלה, תוספת של מתנה ועוד. אם זה היה מוצע על ידי מוכר, כנראה שהיינו מתעצבים, אבל כשזה על ידי משפך נכון- אנחנו אפילו מתלהבים!

העקרונות הבסיסיים של בניית חנות דיגיטלית מוצלחת

ישנם שישה שלבים לבניית אתר אינטרנט מצליח. הצעד הראשון הוא לקבוע את סוג האתר שאתה רוצה לבנות. השלב השני הוא לחקור את קהל היעד שלך ואת הצרכים שלו. השלב השלישי הוא יצירת מפת אתר ותוכנית תוכן. השלב הרביעי הוא בניית האתר עם CMS או פלטפורמת עשה זאת בעצמך. השלב החמישי הוא להשיק את האתר שלך ולהתחיל לייצר תנועה, לידים ומכירות. והשלב השישי הוא למדוד הצלחה KPI ולבצע התאמות לפי הצורך.

סוגים שונים של חנויות דיגיטליות והגישות הייחודיות שלהן

אנו נמצאים כעת בעידן של הטרנספורמציה הדיגיטלית שבו חנויות מקוונות משתלטות על חנויות פיזיות. ישנם סוגים רבים ושונים של חנויות דיגיטליות, לכל אחת גישה משלה לעסק. זה היה נכון כבר לשנת 2017, אבל הכפיל את עצמו בשנים 2019-2022 (תקופת הקורונה שגרמה לכולם לעבור לדיגיטל).

אבל למרות התקופה הזאת שפתאום נראה שכולם עברו לדיגיטל, זה עדיין לא הגיע אפילו ל12 אחוז מהקניות היום, ולשם הכל הולך! אז גם אם עדיין אין לך חנות דיגיטלית, כמובן שזה לא מאוחר מדי.

סוגי חנויות דיגיטליות:

– שווקים מקוונים

– פלטפורמות מסחר אלקטרוני (מעסקים ללקוח קצה)

– פלטפורמות מסחר אלקטרוני B2B (עסקים לעסקים)

– פלטפורמות מדיה חברתית

כיצד לייעל את עיצוב החנות המקוונת שלך עבור מכשירים ניידים

העיצוב של החנות המקוונת שלך צריך להיות מותאם למכשירים ניידים. חשוב לוודא שחווית המשתמש תהיה חלקה עבור כל המכשירים, ושקל למצוא את כל התוכן באתר שלך.

חלק זה יספק מידע כיצד לייעל את העיצוב של החנות המקוונת שלך עבור מכשירים ניידים. זה ייתן דוגמאות לעיצוב אתר רספונסיבי וידבר על מה שאתה צריך לעשות כדי לוודא שחווית המשתמש תהיה חלקה בכל המכשירים.

הלקוח עזב את החנות מבלי לקנות. האם הוא הלך לאיבוד?

מכיר את זה שמישהו נכנס אליך לעסק, מסתובב בין המוצרים, שואל שאלות אבל בסוף פשוט נעלם?

מבאס ממש…

בעולם האמיתי, לקוח כזה יכול לחזור ויכול להעלם כאילו בלעה אותו האדמה. אבל בחנות דיגיטלית אנחנו לא הולכים לעזוב אותו, ומה שיפה פה, הוא הדוגמא שהבאנו על מקדונלס.

רימרקטינג- להמשיך לפרסם למי שכבר היה אצלנו באתר או עזב את העגלה של החנות הדיגיטלית

אנחנו יכולים לעקוב אחרי הלקוח בכל הפלטפורמות הקיימות, להציע לו מוצרים רלוונטים אליו בפרסום בפלטפורמות בהן הוא מסתובב מבלי שהוא בכלל ישים לב שאנחנו פונים אליו. וזה רק בגלל שהוא כבר היה אצלנו.

וזה מה שמחשב יכול לעשות מבלי להיחשב קרצייה לעומת כשבן אדם בא להציע לנו משהו שכבר ראינו.

יצא לך שנכנסת לאתר, לא רכשת כלום, אבל קיבלת כל מיני פרסומים נוספים על אותו מוצר או מוצר דומה? אז זה העניין. הרבה מאוד אנשים לא ירכשו על הפעם הראשונה, אלא השנייה והשלישית.

זה נקרא רימרקטינג (שיווק מחדש).

מסקנה: איך להפוך ליזם מצליח בעידן החנויות הדיגיטליות

העידן הדיגיטלי שינה את הדרך בה אנו חיים ועובדים. אבל זה גם יצר הרבה הזדמנויות ליזמים להקים חברה משלהם.

אם עדיין אין לך אתר או חנות לעסק, עכשיו זה הזמן להתחיל.

יש לך התלבטות?

אנחנו מתמחים בבניית נכסים דיגיטלים וחנויות באינטרנט לבעלי עסקים קטנים כדי לחשוף את העסק שלך באינטרנט מול אלפי לקוחות שתוכלו להביא דרך האינטרנט. לכל שאלה, התלבטות ובירורים בנוגע לבניית העסק שלך באינטרנט דרכו יגיעו אליך תוצאות ומכירות, תשאיר את

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא