רימרקטינג בשיווק באינטרנט

שתף את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

רימרקטינג

שני מושגים שאי אפשר לעבור לסדר היום בלעדיהם בתחום השיווק היום, הם רימרקטינג וריטרגטינג. שזה אומר שיווק מחדש וטרגוט מחדש. למה זה בעצם כל כך חשוב? קרה לכם פעם שראיתם פרסום מאוד מושך והחלטתם פשוט להתעלם ממנו, וזה אפילו שידעתם שזה משהו טוב בשבילכם? קרה לכם פעם שדיברתם עם איש מכירות ואמרתם לו שאתם רוצים לחשוב על זה כי לא רציתם לקחת החלטה על המקום? אם לא הייתה פה חזרתיות, המכירה הלכה לפח, לא משנה כמה התהליך היה טוב…    

רימרקטינג בשיווק בפייסבוק

פייסבוק עוקב אחרי כל מה שאנחנו עושים, צובע אותנו ומאפשר למפרסמים לקבל פרטים על ההתנגות שלנו ברשת על מנת לבצע פרסום אופטימלי. כשאנחנו יוצאים מהפייסבוק, אין לפייסבוק שליטה לדעת מה אנחנו עושים באתרים מחוץ מפייסבוק. לכן למפרסמים יש את האופציה להתקין קוד מעקב, שאותו מתקינים בתוך האתר וככה פייסבוק יכול לעקב אחרי הפעילויות שמחוץ לפייסבוק. בתהליך הקמפיין, בעל האתר יכול לדעת פרטים על גולשי האתר שלו. פרטים כמו גיל, תחומי עניין, כמה זמן שהו באתר ובכללי ללמוד עליהם, ולתת למפרסם דוח עם מסקנות לגבי הקהל שלו, ואפילו להצליב את הפרטים ולמצוא קהלים שדומים לאלה שהיו באתר. יצא לכם לגלוש באיזה חנות אינטרנטית ואח"כ לקבל על זה מליון פרסומים בפייסבוק? אז זאת הסיבה. כי אם לא קניתם פעם ראשונה באתר, הפרסום ירדוף אתכם עד שתקנו. ברגע שתקנו- ירדוף אחריכם עם מוצר משלים!    

רימרקטינג בפרסום בגוגל

כמו לפייסבוק, גם גוגל יודע איפה הגולשים מבקרים בעזרת קוד מעקב שאפשר להתקין על האתר. כאן בשונה מפייסבוק, תוכלו לראות שאם לא קניתם בביקור באתר, לפעמים תראו פרסומות באתרים כמו אתרי חדשות וכו'… האם אותו מפרסם שעושה רימרקטינג משלם לאתרים גדולים כדי לפרסם? לא תמיד… גוגל מוכרת שטחי פרסום, ונותנת את האופציה להשתיל לפי מה שהיא בוחרת האתרים מסויימים פרסומות לאנשים שכבר נצבעו באתר מסויים. זאת אומרת שלקוח השאיר פרטים והתחרט, סיכוי גבוה שיראה את המודעה רודפת אחריו בעזרת אתרים שותפים שמאפשרים להכניס פרסומות של גוגל. לא תמיד אנחנו רואים את זה (בכל זאת, מעל 10000 פרסומות ביום), אבל זה קיים. לכן חשוב מאוד לחלק את הפרסום שלנו ל: אנשים שראו אותנו פעם אחת ומעלה אנשים שלא ראו אותנו בכלל! ולכל אחד מהם אנחנו מתייחסים בצורה שונה ופנייה שונה- אל תזניחו את אלה שכבר קנו או התעניינו בעבר!  

איך מתחילים לבצע רימרקטינג

  יש כמה דרכים לבצע רימרקטינג במידה וזה נעשה מפלטפורמה מסויימת כמו פייסבוק או אדוורדס- אבל כמעט תמיד מומלץ שיהיה אתר כדי שנוכל לעקוב אחרי הגולשים שלנו ולבצע ניתוח מעמיק על כל מה שקורה אצלנו באתר. במידה ואין לך אתר, כנס עכשיו למדריך "בניית אתרים לימוד עצמי" וקודם כל לבנות לעמך תשתית לעסק.   אחרי שבניתם את האתר, מתקינים את הפיקסל, ורק אז מתחילים לעבוד עם התנועה של הלקוחות לאתר! לא בטוח איך לעשות את זה? כנס למדריכים שלנו ותתחיל לעבוד!
-אתר-תדמית.jpg
בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא

אהבת את המאמר? הנה עוד מאמרים בתחום ה SEO:

מאמרים נוספים בנושא של קידום אתרים ו SEO

מה זה שיווק שותפים והאם באמת...
לאור המצב החדש, אני מקבל הרבה שאלות בנוגע להכנסה מהבית, לכסף באינטרנט וכמובן גם לשיווק שותפים. יש הרבה דרכים לעבוד...
חמישה טיפים בשיווק באינטרנט שיעזרו לך...
  שיווק באינטרנט- 5 טיפים שיגרמו לעסק שלך לגדול כמו כל דבר בחיים, עולם העסקים הקטנים והבינוניים מתחלקים לכמה סוגים....
איך להשיג לידים חמים לעסק שגם...
בסרטון הבא תוכלו לראות מה הסיבה לכך ואיך אפשר לשפר את איכות וכמות הלידים ואיך לטפל בבעיית המוכנות של הלקוח...
דילוג לתוכן