5 טיפים בשיווק שיעזרו לך להגדיל את העסק

שתף את המאמר:

תוכן עניינים

שיווק באינטרנט – חמישה טיפים שיעזרו לך להגדיל את ההכנסות שלך

כמו כל דבר בחיים, עולם העסקים הקטנים והבינוניים מתחלקים לכמה סוגים.

אלה שמשלמים לאחרים לשווק את העסק שלהם, אלה שלומדים על איזשהו פלטפורמט שיווק כמו פייסבוק או אינסטגרם ומשווקים בעצמם. ויש את הסוג השלישי, שהוא רוב אוכלוסיית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים- כאלה שמנסים לעשות את זה לבד ודי “יורים בחושך”, בלי באמת לדעת  עובד ומה לא עובד, מה שגורם להם לבזבוז של זמן יקר, כסף וכמובן הרבה מאוד תסכול על התחום הזה שנקרא שיווק באינטרנט.  

שלא תטעו, אני חושב שמי שיכול לקדם את העסק שלכם הכי טוב, ויותר מכל משווק חיצוני זה אתם, ומהבסיבה הפשוטה, כי רק אתם תתייחסו לעסק שלכם הכ טוב ורק אתם יודעים מה אתם מוכרים- רק חסר הידע בשיווק.

המאמר קצת ארוך, לכן נחלק אותו לחמישה חלקים, כאשר כל חלק מלווה בסרטון ובסיכום.  

1. שיווק בדחיפה ושיווק במשיכה.

פרסום בדחיפה

 

רשתות חברתיות יותר מתאים בעיקר לפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

אנחנו “דחפנו” את הפרסום שלנו ללקוח בזמן שגלש באינטרנט, בלי שחיפש אותנו.

בשיטה כזאת אנחנו צריכים לחמם את הלקוח ולהפוך אותו מגולש קר למתעניין חם.  

פרסום במשיכה

מתאים בעיקר לפלטפורמה של גוגל, שם הלקוח מחפש את הפיתרון או מידע לבעיה שלו, שאותה קצת חשוב לו לפתור.

הלקוח חיפש אותנו ולכן מגיע גם הרבה יותר חם להצטרפות.

כמובן שדווקא בגלל זה חשוב שהעמוד שלנו ייראה טוב וימשוך את הלקוח, כי אם הוא כבר נכנס אלינו, תוך כדי שהוא יודע מה הוא צריך, הוא גם יקבל אצלנו את הפיתרון.

2. מיתוג העסק

1. איך גורמים לאנשים לראות את העסק שלך בתור עסק ענק,

גם אם הוא קטן?

2. האם הלוגו הופך את העסק שלך למותג?

3.למה כדאי לנו לפזר את תקציב הפרסום שלנו ואת האנרגיה בכמה זירות שונות?

 כל התשובות בסרטון- לא להתעצל בבקשה ולראות הכל!

 

3. שיטות השפעה ושכנוע בשיווק באינטרנט

חוקר בשם רוברט שאלדיני לא הבין למה הרבה פעמים הוא, חבריו ובכללי

כל בני אדם הם טרף קל בכל מה שקשור לקנייה מאנשי מכירות וכמו כולם,  גם היה קונה דברים שלא באמת צריך.

לאחר מחקר של כמה שנים הוציא ספר בשם Influence.

 

בספר הוא מספר על שישה עקרונות עיקריים למכירה טובה, דבר שגם מאוד רלוונטי לתחום השיווק.

ששת העקרונות ההשפעה שעליהם הוא מדבר בספר הם:

  1. הדדיות.
  2. סמכות.
  3. מחסור.
  4. עקביות.
  5. דמיון.
  6. הוכחה חברתית.

הסברים למעלה בסרטון!

4. שיווק ברשתות חברתיות

אתה מסביר לשני לקוחות פוטנציאלים על המוצר שלך.

אחד מהם נרדם ואחד מתעניין ושואל שאלות.

למי תתן יותר תשומת לב?

כמובן שלזה שמתעניין ושואל שאלות.

 

ככה גם בשיווק בפייסבוק. כאשר אתה מעלה סרטון- יהיו כאלה שיצפו בכל הסרטון ויהיו כאלה שיראו רק 10-20 אחוז ממנו.

פייסבוק צובעת כל אחד מהם, ואתה יכול אח”כ לדעת איך להתקדם עם כל אחד מהקהלים הללו!

5. קידום בגוגל

  1. למה כדאי לעשות קידום בגוגל?
  2. מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?
  3. מה עדיף?
שיווק ברשתות חברתיות

סיכום

 

כמו שהבנת, לגולש/לקוח פוטנציאלי יש בעיה, ולך יש את הפתרון בשבילו. יכול להיות שהוא מספיק מבושל ורוצה לקנות וצריך קצת פוש, ויכול להיות שהוא עדיין לא מבין אם הוא באמת רוצה או צריך לטפל בזה…

 

לכן, בהתאם לפלטפורמת הפרסום שבחרת, יש לך את הידע ואת הדרך לדעת איך לפנות לגולש. קידמת את זה בגוגל- הגולש חם יותר, פרסמת לו בפייסבוק- תן לו איזה חימום קטן!

 

חשוב באמת לדעת מי הלקוח שלנו ואיך הוא אמור להגיע אלינו (או אנחנו לבד), ולפנות אליו בהתאם!

 

עוד דברים שיעניינו אותך לחקור בנושא:

נטישת עגלה באיקומרס – האם זה טוב, רע או לא נורא?

תופעת נטישת העגלה באיקומרס וחנויות וירטואליות, שהיא תופעה שכיחה שבה לקוחות פוטנציאליים מוסיפים פריטים לעגלת הקניות המקוונת שלהם אך עוזבים לפני ביצוע רכישה. אנו מתעמקים בהשלכות של נטישת עגלה, בין אם היא עשויה להיות מועילה, מזיקה, או נושא שמדאיג מעט את עסקי המסחר האלקטרוני.

קרא עוד »
הירשמו עכשיו

לאחר ההרשמה תקבלו למייל ישירות את שם המשתמש והסיסמא למערכת סקולר כדי להתחיל לצפות וליישם את השיעורים כבר עכשיו על העסק שלכם.

דילוג לתוכן