קורס שיווק דיגיטלי

קורס שיווק לבעלי עסקים קטנים

יש לך עסק והגשמת את החלום הרטוב של כולנו?

מדהים!

אבל אם אתה רוצה גם להינות ממנו וגם לדעת שאתה עושה צעד מאוד כלכלי ולא רק לברוח מהמהות של להיות שכיר, אתה חייב לקוחות!

בשביל להביא לקוחות, אתה חייב לשווק את העסק שלך בדיגיטל בצורה הטובה ביותר, כי זה הלחם של העסק שלך!

יש לך 2 אפשרויות בשביל להצליח:

אפשרות ראשונה: לשלם למישהו שיעשה לך בנייה וקידום אתרים (כי חשוב שלאתר תגיע גם תנועה…), יקדם אותך בגוגל וישווק אותך בפייסבוק ואינסטגרם. מצד אחד ראש שקט, אבל מצד שני זה עולה הרבה מאוד…

אפשרות שניה: אם אין לך את הסכומים האלה לשלם למישהו שיעשה לך את העבודה, כדאי לך ללמוד לעשות את זה לבד. ולדעתי (בתור מקדם אתרים, אז אני יורה לעצמי ברגל), כשאתה עושה את השיווק לעסק שלך, הלקוחות שלך שומעים אותך ויכירו אותך, וזה יעלה את הסיכויים שלך למכירה!

אז לא משנה אם תיקח את האפשרות הראשונה או השניה, בכל מקרה- קורס שיווק זה משהו שתצטרך לעשות, גם כדי לדעת שהמקדם שלך עושה עבודה טובה ולא “מסבן” אותך. ממש כמו ללכת למוסך.

קורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים זה ביטוי שהוא קצת כללי כי תחום השיווק הדיגיטלי מכניס בתוכו עשרות תחומים כמו השפעה ושכנוע, קידום אתרים, בניית אתרים, חשיבה אסטרטגית, פרסום ממומן, אאוטבריין, טאבולה, אתרי סחר ועוד…

אז מה תוכל למצוא באתר הזה בשביל העסק שלך:

קידום אורגני בגוגל

קורס קידום אורגני בגוגל

מחיר: 395 שקלים

בשביל לקדם אתר בגוגל בצורה אורגנית, אנחנו צריכים להעלות את השם של המותג שלנו בעזרת תוכן מעניין ואיכותי מכל זירה אפשרית, וקישורים.

ככל שנהיה גבוהים יותר בתוצאות, נביא יותר תנועה לאתר.

פרסום ממומן בגוגל

קורס פרסום ממומן בגוגל

מחיר:  350 שקלים

פרסום ממומן היא הדרך המהירה להגיע לאנשים שמחפשים את הפיתרון שלך ברשת החיפוש. בדומה לקידום אורגני, פרסום זה הוא מאוד איכותי כי הגולש יודע בדיוק מה הוא מחפש.

 

שיווק ברשתות חברתיות

קורס שיווק ברשתות חברתיות

מחיר:  290 שקלים

שיווק בפייסבוק, אינסטגרם, סרטונים וקהילות. זהו שיווק בדחיפה.

בניית פרופיל לקוח פוטנציאלי, סקר שוק ומחקר מתחרים ברשתות החברתיות, קופירייטינג וכתיבה שיווקית ובניית תשתית דיגיטלית ברשתות החברתיות. 

קורס שיווק פרמיום

קורס שיווק באינטרנט וקידום אתרים

מחיר: 1383 שקלים.

מיתוג של עסק זה הדבר החשוב ביותר. אם אנחנו רוצים להיראות וליחשב כמותגים בתחום שלנו, אנחנו חיים לבנות אותו  ולקדם אותו בכמה זירות שונות, גם בפייסבוק, גם בגוגל, וכמובן גם בסרטונים ביוטיוב כדי להשלים את כל הסרייה , עד לקבלת הפניה מהלקוח, וללמוד לדעת איך לשכנע ולמכור לו!

בניית אתרים בוורדפרס

קורס בניית אתרים בוורדפרס

מחיר: חינם.

בשביל להתקדם, אתה חייב להיות מותג בנישה שלך! ראית פעם מותג בלי אתר?

אם כן, כנראה שזה לא היה מותג. אם פעם היה מאוד יקר וקשה לבנות אתר, היום נוספו כמה מערכות חדשות שיאפשרו גם לאנשים כמוני וכמוך לבנות אתר ללא טיפת רקע בקוד ובעזרת מערכת וורדפרס המטורפת!

דפי נחיתה ואימייל מרקטינג

קורס אימייל מרקטינג

מחיר: חינם.

למרות איך שזה נראה לנו מבחינת אימייל מרקטינג על כך שהיום לא פותחים מיילים- לרוב זה נכון, אבל עדיין- ככל שרשימת המיילים שלכם תהיה גדולה ואיכותית יותר, מספיק ש20 אחוז מהעוקבים שלכם במיילים אוהבים את התוכן שלכם, ושחלקם גם ייקנו או ייבצעו פעולה, חיזקתם מערכת יחסים עם הלקוח.

קורס גוגל אורגני וממומן

קורס גוגל אורגני וממומן

מחיר: 595 שקלים

קורס באנדל של קידום אתרים אורגני בגוגל  SEO וגם בפרסום ממומן  במודעות של גוגל. החלטתי לתת את האופציה למי שרוצה לקחת קורס משולב של גוגל ויוטיוב בלבד.

5 טיפים למתחילים

טיפים ראשונים לשיווק

מחיר:  חינם

לפני שקופצים לקורסים מסויימים וכבר משלמים עליהם. חשוב לקבל איזשהי הכוונה ודעת מאיפה להתחיל וקצת רקע מקדים על כל נושא. הכנתי לך מיני- קורס עם 5 מפגשים.

יצירת עיצובים למתחילים

קורס עיצוב למתחילים

בקרוב!

מי ששמע על פוטושופ והבין שאין לו קשר לעיצוב אבל עדיין רוצה לעצב בלי רקע עם תוכנה שתעשה לו את העבודה, קאנבה היא דרך מצויינת לעיצובים שעושים את העבודה.

שעות
דקות
שניות

מבצע מיוחד לשעות הקרובות. השאר לנו טלפון כדי לקבל הנחה של 50%!