אני יודע שלבקש הצעת מחיר זה תהליך ארוך ולפני שבונים אתר צריך לאפיין כדי לדעת מה באמת עלות האתר. אבל יש טווח מסויים כדי שיהיה לך את הכיוון מה הטווח שצריך להשקיע בשביל לקבל בדיוק את מה שהעסק שלך צריך.
אתר אינטרנט זה ביטויי די כללי ולכן חילקתי את זה לכמה נושאים עיקריים כולל מה מקבלים בתוך האתר בהתאם למסלול.
דף נחיתה הוא דף אינטרנט בודד שמבקרים מגיעים אליו לאחר לחיצה על קישור ממקור חיצוני. הוא נועד לספק למבקרים קריאה לפעולה ברורה (CTA) וללכוד את פרטי הקשר שלהם למטרות שיווק נוספות. דפי נחיתה הם חלק חיוני בכל קמפיין שיווקי מקוון מצליח, מכיוון שהם מאפשרים למקד לקהלים ספציפיים ולעודד אותם לפעול. הם משמשים ליצירת לידים, הגדלת ההמרות ובניית מודעות למותג. יצירת דפי נחיתה יעילים יכולה להיות מסובכת, אבל התגמול שווה את זה. עם התוכן והעיצוב הנכונים, תוכלו ליצור דפי נחיתה רבי עוצמה שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם.
דפי נחיתה הם חלק חיוני מאסטרטגיית שיווק דיגיטלית ויכולים לסייע בהגדלת ההמרות והתנועה באתר. דפי נחיתה מותאמים למטרות ספציפיות, כמו לכידת לידים או מכירת מוצרים, ויש להם פוטנציאל לעזור לך להגיע ליעדים העסקיים שלך.
בשימוש נכון, דפי נחיתה יכולים להיות כלי רב עוצמה בארסנל השיווק הדיגיטלי שלך. הם מאפשרים לך ללכוד לידים, להגדיל את ההמרות באתר על ידי מתן מידע רלוונטי למבקרים, ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך על ידי מיקוד למילות מפתח ספציפיות. עם טכניקות האופטימיזציה הנכונות, ניתן להשתמש בדפי נחיתה כדי למקסם את האפקטיביות של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך.
המחירים המוצעים בשוק בקשר לדפי נחיתה משתנים בהתאם להרבה מאוד אלמנטים. יש הבדל בין בניית דף נחיתה במערכות כמו וויקס ורב מסר לעומת בניית דף נחיתה במערכת פתוחה כמו וורדפרס שנחשבת האיכותית ביותר.
דף נחיתה פשוט יכול להתחיל מ800 ש”ח ולהגיע גם למחירים של 10,000 ש’’ח בהתאם לסוג החברה והקהל שלה.
בעידן הדיגיטלי, אתר אינטרנט חיוני לכל עסק או אדם פרטי. זה מאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר ולהציג את המוצרים או השירותים שלך בפורמט קל לניווט. אתר אינטרנט גם נותן לך את האפשרות לבסס את עצמך כאוטוריטה בתחומך, לבנות קשרים עם לקוחות פוטנציאליים ולייצר לידים. ללא אתר אינטרנט, אתה מפסיד הזדמנויות יקרות ערך אלה ועלול לאבד לקוחות למתחרים שיש להם אחד.
טווח מחירים של אתר אינטרנט היום נע בין 1,000 ש’’ח ויכול גם להגיע ל50 אלף שקל בהתאם לחיבורים ולתוספים שהאתר צריך.
אתר מסוג איקומרס מאוד דומה באופי שלו לאתר מסוג אתרי תדמית, רק שנוספים בו מספר תבניות נוספות כגון:
תוסף סליקה, עמוד צ’ק אאוט, עמודי קטלוג מוצרים ותבנית מוצר יחיד ואוטומציות לחיבור למיילים.
בנוסף לזה האתר מחולק לקטגוריות מוצרים, מוצרים קשורים ומוצרים משלימים לאפסיילים וקרוסיילים.
טווח מחירים לחנויות איקומרס נע בין 6,000 ש”ח לחנות קטנה ולהגיע גם לכמה מאות שקלים לחנויות גדולות בהתאם לתוספות ולגודל האתר וגם על התחזוקה שלו.
פורטלים הם אתרים דינמים בסגנון של יד 2, אתרי סקירות על קורסים או אתרים מסוג חדשות כמו YNET וכו’…
אתרי פורטל הם דפי אינטרנט המשמשים כשער לאתרים אחרים. הם מספקים למשתמשים נקודת גישה אחת לדפי אינטרנט קשורים מרובים, ומאפשרים להם למצוא ולנווט במהירות את התוכן שהם צריכים.
אתרי פורטל מאורגנים לרוב לפי קטגוריות, מה שמקל על המשתמשים לאתר את המשאבים הרלוונטיים ביותר.
אתרים אלה יקרים יותר משאר סוגי האתרים בעיקר בגלל שמדובר באתרים שמשתנים ומתעדכנים מאוד מהר ודורשים גם הרבה סוגים של אלמנטים “חדשותיים”
טווח של אתרים מסוג של בתי מלון ובוקינג יכולים לנוע בין 15,000 ש”ח ועד כמה מאות אלפי שקלים בהתאם לגודל האתר וכמות המשתמשים בו.
אתרים עם שנה מסוג בוקינג מתאימים להשכרת חדרים ונכסים כמו בתי מלון ו AirBnB
מדובר באתר מסובך יותר המשלב גם אתר תדמית, גם תשלום באתר וגם מערכת לסגירת חדרים.
כמובן שבחלק מהמקרים צריכה להיות אופציה של סינכרון בין האתר לבין אתרים אחרים כדי למנוע כפילות של הזמנות מלקוחות שונים על אותו הנכס.
טווח של אתרים מסוג של בתי מלון ובוקינג יכולים לנוע בין 20,000 ש”ח ועד כמה מאות אלפי שקלים.
אני לא כאן רק בשביל היופי…
השאירו פרטים ונפנה לך זמן לפגישת ייעוץ טלפונית או בזום כדי לדעת מה המסלול שהכי מתאים לך ולצרכים שלך העסק שלך.
נדב אונגר בנייה וקידום אתרים לעסקים שרוצים להכניס יותר.
הצטרפו אלינו והשארו מעודכנים