דף הבית » בלוג
פרסום בגוגל הוא אחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר בעולם הדיגיטלי. באמצעות גוגל אדס (Google Ads), בעלי עסקים יכולים להגיע ישירות לקהל יעד רחב שמחפש מוצרים
יצא לך פעם לשמוע על חברה גדולה שלא עשתה אתר תדמית לעצמה? גם בעידן הרשתות החברתיות, כל עסק מקטן ועד בינוני חייב שיהיה לו אתר
ניהול קשרי לקוחות (CRM) הוא כלי רב עוצמה שבו עסקים בכל הגדלים יכולים להשתמש כדי לשפר את מערכות היחסים שלהם עם הלקוחות שלהם. בבסיס שלה,
למה לזכות בלקוחות יותר חשוב מלזכות במוצרים נניח לך המון בעלי חנויות מקווים לשלוח תעבורה לאתריהם ולמצוא “מוצרים ניצחיים”. אך מה שהם לא מבינים הוא
סטטיסטיקה קצת מבאסת, אבל בעיקר לאחר הקורונה, להקים עסק זה דבר קשה עד בלתי אפשרי, כי 90% מהעסקים שקמים בסוף נופלים כבר ב 5 שנים
כמה פעמים יצא לך להיכנס לפייסבוק, לראות איזה דמות שעושה פרסומת או מושכת אותך לדף הנחיתה שלהם כדי לקבל משהו חינם שיוציא אותך מהפייסבוק או
אחת הטעויות הגדולות ביותר של בעלי נכסים היא לרשום את הדירה בפלטפורמות פופולריות כמו Booking ו-Airbnb, ופשוט לחכות שאנשים יגיעו. רישום לפלטפורמות יכול להביא תנועה
מה זה אוטומציה? אוטומציה היא תהליך שמאפשר למערכות וטכנולוגיות לבצע פעולות בצורה אוטומטית בלי התערבות ידנית. בעסקים זה אומר לחסוך זמן, כסף ומשאבים, ולייעל את
“תחשבו על Funnel כמו משפך שמכוון את הלקוחות שלכם מהשלב הראשון שהם שומעים עליכם ועד שהם קונים מכם. זה לא פשוט כמו ‘פרסום, צפייה במוצר,
היום אנחנו נדבר על אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי – בחירת מילות מפתח למודעות בגוגל. בחירה נכונה של מילות מפתח יכולה לעשות את ההבדל
נדב אונגר בנייה וקידום אתרים לעסקים שרוצים להכניס יותר.
הצטרפו אלינו והשארו מעודכנים