דף הבית » בלוג
בזמן האחרון הודיעו מספר אתרי איקומרס מרכזיים בישראל על סגירתם, ביניהם עזריאלי.קום, המרקטפלייס של שופרסל ואתרי גרו ובאליגם של מליסרון. סגירות אלו משפיעות על אלפי
בעלי חנויות איקומרס רבים מחפשים דרכים לשפר את הנראות שלהם במנועי החיפוש ולהביא יותר תנועה אורגנית לאתריהם. אחד הכלים המרכזיים להשגת מטרה זו הוא גוגל
לפתוח חנות ולהוסיף מוצרים לא יביא לך מכירות! מצטער לאכזב אותך, אבל גם אם החנות או המוצרים שלך הם בדיגיטל ומזמינים דרך האינטרנט, זה לא
בעידן הדיגיטלי, פרסום בגוגל הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל עסק. אבל אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות היא: כמה כסף צריך להשקיע בפרסום
הקדמה בעידן הסחר האלקטרוני, יצירת חוויית רכישה מדהימה היא מפתח להצלחה. בכתב המאמר הזה, נתעסק בכיצד ניתן ליצור חוויית רכישה מושלמת ללקוחות, כך שהם יתמקמו
תופעת נטישת העגלה באיקומרס וחנויות וירטואליות, שהיא תופעה שכיחה שבה לקוחות פוטנציאליים מוסיפים פריטים לעגלת הקניות המקוונת שלהם אך עוזבים לפני ביצוע רכישה. אנו מתעמקים בהשלכות של נטישת עגלה, בין אם היא עשויה להיות מועילה, מזיקה, או נושא שמדאיג מעט את עסקי המסחר האלקטרוני.
בחירת קמפיין שיווקי לחנות דיגיטלית יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחת העסק שלך. פוסט בלוג זה נועד לספק לקוראים מדריך מקיף כיצד לבחור את המשווק
כאמור תחת הכותרת הראשית של מאמר זה, נשוב לחקור את העולם הפועל סביב דרופשיפינג – שיטת מכירת מוצרים באמצעות הזמנה מספק חיצוני לצורך משלוח ללקוח
בעידן הדיגיטלי של היום, יציבת נוכחות מקוונת חזקה עבור החנות הדיגיטלית שלך היא מרכזית להצלחה. אם אתם שואלים את עצמכם, “איך למקם את החנות הדיגיטלית
נדב אונגר בנייה וקידום אתרים לעסקים שרוצים להכניס יותר.
הצטרפו אלינו והשארו מעודכנים