איך לבצע שיפור יחס המרה באתר והאם יש מקצוע כזה? (יש כזה, וקוראים לו CRO)

מכירים את זה שהאתר שלכם נראה מדהים, כנ’’ל גם התוכן וגם ההצעה, מגיעים אליו מאות אנשים ואף אחד פשוט לא מבצע את פעולת הרכישה או משאיר פרטים?

אז יש אנשים שהתפקיד שלהם הוא לנתח את מה שקורה באתר כדי להגדיל את ההמרות שבתוך האתר ולהבין איך להגדיל את אחוזי ההמרה. התפקיד הזה נקרא CRO (CONVERTION RATE OPTIMIZATION).

במאמר הזה נדע איך לבצע שיפור יחס המרה ולגרום לעלייה של עוד כמה אחוזים של המרות באתר.

אופטימיזציה של שיעור ההמרה היא תהליך של הגדלת מספר המבקרים שהופכים ללקוחות.

אופטימיזציה של שיעור המרות (CRO) היא אסטרטגיה שיווקית שעוזרת להגדיל את אחוז המבקרים שהופכים ללקוחות. CRO יכול להתבצע על ידי בדיקת A/B או על ידי שיטות אחרות.

למה CRO חשוב ומי צריך את זה?

CRO חשוב לכל העסקים מכיוון שהוא עוזר להם להשיג יותר מכירות ולהגדיל את ההמרות. זה חובה לכל חברה שמסתמכת על תעבורה מקוונת כדי למכור את המוצרים או השירותים שלה.

שיעור ההמרה מוגדר כמספר האנשים שעברו על פני דף הנחיתה של האתר שלך כדי לבצע רכישה, חלקי המספר הכולל של האנשים שביקרו באתר שלך. ניתן לשפר את שיעור ההמרה על ידי אופטימיזציה של האתר שלך כך שיתאים יותר לצרכים ולרצונות של המבקר שלך.

איך מחשבים אחוזי המרה באתר ואיך למדוד האם זה אחוז המרה טוב או לא טוב

שיעורי המרות הם מדד שמודד את אחוז המבקרים שהשלימו פעולה רצויה. יש מגוון רחב של מדדי המרה, אבל עדיף להתמקד בשיעור ההמרה. זה מחושב כמספר האנשים שהשלימו פעולה חלקי המספר הכולל של המבקרים באתר שלך. לדוגמה, אם 10 אנשים מבקרים באתר שלך ו-2 אנשים משלימים פעולה, שיעור ההמרה שלך יהיה 20%.

מהם הגורמים המשפיעים על המרות באתר?

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על שיעורי ההמרה של האתר שלך. זמן טעינת הדף – מערכת מעקב ההמרות של האתר שלך – העיצוב, ערכת הצבעים והגופנים של האתר שלך הסיבה להמרות שונות יכולה לנבוע ממגוון גורמים. אלו כוללים: – מיקום המשתמש – המכשיר שבו נעשה שימוש – סוג או תצורת דפדפן האינטרנט של המכשיר (למשל, בין אם מותקן חוסם פרסומות או לא)

– זמן ביום

– ימי השבוע

– ארץ מוצא

– שפת הדפדפן

– דפי אתר אחרים שבהם ביקרו העיצוב, ערכת הצבעים והגופנים של האתר שלך יכולים להשפיע על שיעורי ההמרה.

שיפור אחוזי המרה בעזרת ניתוח אתר

בנית אתר אינטרנט מדהים בוורדפרס? זה לא מספיק…

שיעורי המרה הם המדד החשוב ביותר עבור כל עסק. לא מספיק שיהיה אתר אינטרנט שנראה מעולה ויש בו את כל המידע הדרוש. על מנת למקסם את שיעורי ההמרה, עליך להמשיך לנתח את האתר שלך ולבצע שינויים על סמך ממצאים.

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לעשות הוא בדיקת AB. זוהי טכניקה המאפשרת לך להשוות בין שתי גרסאות של דף אינטרנט כדי לגלות איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר. לאחר מכן תוכל להשתמש בידע הזה כדי לשנות את האתר שלך לטובה ולהגדיל את שיעורי ההמרה.

גם כלי ניתוח אתרים מועילים מאוד, במיוחד Google Analytics ו- Hotjar. הם יכולים לעזור לך להבין כיצד אנשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך, באילו דפים הם מבקרים לראשונה, באילו דפים הם מבלים יותר זמן ואילו פעולות הם נוקטים בעת הגלישה באתר שלך.

איך להתחיל לשפר את שיעור ההמרה שלך כבר עכשיו!

אז מה הסוד להגדלת שיעור ההמרה שלך? התשובה היא בדרך שבה אתה כותב את התוכן שלך. זה לא על כמה מילים או כמה משפטים, זה על מה שאתה אומר ואיך אתה אומר את זה. מי קהל היעד שלך ואיך אתה פונה לצרכים שלו.

כשאנשים מגיעים לאתר שלך, הם רוצים לדעת מה הם הולכים לקבל מהביקור שלהם עוד לפני שהם בכלל לוחצים על משהו. הם רוצים תצוגה מקדימה של מה שעומד להתרחש אם הם יישארו באתר ולא ייעלמו. אם אתה לא יכול לתת להם את זה, אז הם לא יישארו מספיק זמן כדי שתוכל להמיר אותם ללקוחות או לעוקבים.

שיפור יחס המרה בעזרת שימוש בסקרים

סקרים הם דרך מצוינת לאסוף משוב על חוויות לקוחות פוטנציאליים. הם יכולים לשמש גם כדי לגלות מה הלקוחות שלך מחפשים ובמה הם לא מעוניינים.

בעזרת מידע זה, אתה יכול לשנות את המוצרים והשירותים שלך כדי לשרת טוב יותר את הלקוח. ניתן להשתמש בסקרים כדי לגלות מה הלקוחות שלך מחפשים ובמה הם לא מעוניינים. בעזרת מידע זה, אתה יכול לשנות את המוצרים והשירותים שלך כדי לשרת טוב יותר את הלקוח.

1. כדי לשפר את יחס ההמרה, הציעו סקר ללקוחות שלכם בנקודת המכירה.

2. גלה מה הכי חשוב ללקוח שלך וכלול אותו באפשרויות התפריט שלך או בפריסות דפי האתר.

3. שאלו כיצד תוכלו לשפר את רכישת הפריט של הלקוח כדי להבטיח שהוא עונה על צרכיו בצורה הטובה ביותר

כמה דגשים שכדאי לשים לב בסקרים:

1. כדי לשפר את יחס ההמרה, הציעו סקר ללקוחות שלכם בנקודת המכירה.

2.גלה מה הכי חשוב ללקוח שלך וכלול אותו באפשרויות התפריט שלך או בפריסות דפי האתר.

3. שאלו כיצד תוכלו לשפר את רכישת הפריט של הלקוח כדי להבטיח שהוא יענה בצורה הטובה ביותר על צרכיו.

עיצוב האתר ותמונות שישפרו את אחוזי ההמרה

עיצוב האתר חיוני להענקת חווית משתמש נעימה ולהגדלת הסיכוי של מבקר לעסוק באתר או במותג שלך. על ידי שילוב תמונות התואמות את המסר של העסק שלך, אתה יכול לעזור לוודא שלמבקר יש את החוויה הטובה ביותר האפשרית באתר שלך. על ידי התמקדות בחוויית המשתמש, אתרים עם שיעור המרה גבוה יותר הוכחו כמייצרים יותר תנועה, לידים והכנסות.

בהרבה מקרים יש מלחמה סמויה בין מקדמי אתרים למעצבי אתרים בנוגע לחוויית המשתמש ולעיצוב, כי מצד אחד יותר מדי וידג’טים עיצוביים יכולים להפוך את האתר לאיכותי יותר וכיפי יותר שיעלה את אחוזי ההמרה, אבל מצד שני גם יכביד עליו ויגרום לו לאיטיות. לכן צריך לשאול את עצמנו מה באמת יותר נחוץ ומה התוצאות שאותו וידג’ט מגניב יניב לנו והאם הוא יעזור לנו להעלות את אחוזי ההמרה.

סיכום:

אופטימיזציה של שיעור המרה (CRO) היא תהליך של הגדלת שיעור המבקרים שקונים את המוצר שלך. מדובר בשינוי האתר שלך על מנת להציע חווית משתמש טובה יותר ולהגדיל את מספר ההמרות לכל ביקור וזה משהו שבאופן ישיר ישפר את העסק שלך וגם את ה SEO שלך מהסיבה הפשוטה – אם הגולשים שלך נשארים באתר, גוגל מבין שיש פה משהו ומעלה אותך למעלה בתוצאות החיפוש.

שתף את הפוסט:

אהבת? הירשם לניוזלטר כדי לקבל עוד תכנים מפנקים לשיווק וקידום העסק שלך!

בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא