טיפ לשיווק בגוגל: איך לבחור מילות מפתח למודעות בגוגל בעזרת מחקר מילות מפתח

היום אנחנו נדבר על אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי – בחירת מילות מפתח למודעות בגוגל. בחירה נכונה של מילות מפתח יכולה לעשות את ההבדל בין קמפיין מוצלח לכושל. אז בואו נתחיל!”

הבנת הצורך של הלקוח

הצעד הראשון בבחירת מילות מפתח הוא להבין מה הלקוחות שלכם מחפשים. כשאנשים משתמשים בגוגל, הם מחפשים פתרונות לבעיות או צרכים ספציפיים. תחשבו על הלקוחות שלכם – מה הם עשויים לחפש כשהם זקוקים למוצר או לשירות שלכם? שימוש בכלי מתכנן המילים של גוגל

אחד הכלים הכי חזקים שיעמדו לרשותכם הוא ‘מתכנן המילים של גוגל’. הכלי הזה מאפשר לכם למצוא מילות מפתח חדשות ולקבל נתונים על הנפח חיפוש שלהן. הנה דוגמא לשימוש בכלי:

דוגמא: ייעוץ מס

נניח שאתם מספקים שירותי ייעוץ מס. אפשר להקליד את הביטוי ‘ייעוץ מס’ במתכנן המילים של גוגל ולקבל את התוצאות הבאות:

מילות מפתחנפח חיפוש חודשיתחרות
ייעוץ מס1,000גבוהה
ייעוץ מס לעסקים500בינונית
ייעוץ מס אישי300נמוכה
תכנון מס200נמוכה

מהטבלה ניתן לראות שהביטוי ‘ייעוץ מס’ יש לו נפח חיפוש גבוה, אך התחרות עליו גבוהה מאוד. לעומת זאת, הביטוי ‘ייעוץ מס אישי’ יש לו נפח חיפוש נמוך יותר, אבל התחרות עליו נמוכה יותר.

שילוב מילות מפתח זנב ארוך

אחת השיטות להגדיל את הסיכויים להצלחה היא להשתמש במילות מפתח זנב ארוך. אלו ביטויים יותר ספציפיים וממוקדים שיכולים להביא לכם תנועה איכותית יותר. לדוגמא, במקום להשתמש בביטוי הכללי ‘ייעוץ מס’, אפשר להשתמש בביטוי ‘ייעוץ מס לעסקים קטנים בתל אביב’.

דוגמא: וריאציות של ייעוץ מס

מילות מפתח זנב ארוךנפח חיפוש חודשיתחרות
ייעוץ מס לעסקים קטנים בתל אביב50נמוכה
ייעוץ מס לעסקים קטנים100בינונית
ייעוץ מס לעצמאים150בינונית
ייעוץ מס לעסקים בנגב30נמוכה

ניתוח כוונת הגולש

לא פחות חשוב מלבחור מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה, הוא להבין את כוונת הגולש מאחורי החיפושים. לפעמים, מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה לא בהכרח מתאימות למטרות שלכם. לדוגמא, אם אנשים מחפשים ‘ייעוץ מס בחינם’, הם כנראה לא יהיו מוכנים לשלם על השירותים שלכם, ולכן כדאי להימנע ממילות מפתח כאלו למרות שהן פופולריות.

דוגמא: מילות מפתח וכוונת הגולש

מילות מפתחנפח חיפוש חודשיתחרותכוונת גולש
ייעוץ מס בחינם800גבוההחיפוש שירותים חינמיים
ייעוץ מס מומלץ600בינוניתחיפוש המלצות לשירותים
ייעוץ מס דחוף200נמוכהחיפוש שירות מהיר
ייעוץ מס לשכירים500בינוניתחיפוש שירותים לשכירים

סיכום:

“בחירת מילות מפתח נכונות למודעות בגוגל היא אמנות ומדע גם יחד. עליכם להבין את הצורך של הלקוחות שלכם, להשתמש בכלים כמו מתכנן המילים של גוגל, לשלב מילות מפתח זנב ארוך ולנתח את כוונת הגולש. כך תוכלו ליצור קמפיינים אפקטיביים שמגיעים בדיוק לקהל היעד שלכם.”

“אם אהבתם את הטיפים האלו, אל תשכחו לעקוב אחרינו לעוד תוכן מקצועי לשיווק דיגיטלי!

שתף את הפוסט:

רוצה שנבדוק לך את האתר?

אנחנו רוצים להכיר אותך. אנחנו יודעים שהזמן שלך יקר ולכן אנחנו עושים את הבדיקה מראש ושולחים לך את הממצאים:

מילה טובה עושה את כל ההבדל...

לקוחות
ממליצים

הדר זוארץ
מדהים!!!!! בנה לי אתר עבור קניית מוצרי נוי לבית וקיבלתי אתר מהמם ושירות מקצועי מאוד! ממליצה בחום רב 🙌🏻🙌🏻‎
שיר בני
נדב האלוף בנה לי 2 אתרים ובדרך השלישי! תודה על המקצועיות, השירות והמעטפת .‎
מרים דיורולי
מקצועי, עובד ביסודיות, והיה לאוזן קשבת לכול שיגעון שלי ממליצה בחום!‎
אסתי ישראלוב
הכי מקצועי שיש! מרוצה ממש מהתוצאה שהצלחתי להשיג, האתר שלי באוויר בול כמו שדמיינתי בזכות הליווי האישי של נדב האלוף תודה רבה ממליצה בחום‎
אור לי אסיה
מוכשר , יצירתי, ראש גדול . בנה לנו מיניסייט עם כל הדרישות בזמן קצר במיוחד. שאפו! מומלץ בחום!‎
ברוך בסה
מטפל לי באופן אישי באתר, עוזר ללקוחותיי ביצירת דפי נחיתה מעולים שממירים, בנוסף לבניית אתרים מקצועיים בפלטפורמת וורדפרס‎
רונה טיבט
תודה לך על הכל נדב. על השירות ,העזרה, הנכונות ובעיקר על הטיפול, היחס החם וההקשבה. אתה אלוף !!! ממליצה בחום‎
טל עופר
מקצועי שירותי ומתאים את האתר לצרכים המדוייקים אין ספק שבכל פניה בנושא מדיה אתה הכתובת‎

הפרטים שלך נשמרים במערכת. ולא עוברים לצד ג׳.

שעות
דקות
שניות

מבצע מיוחד לשעות הקרובות. השאר לנו טלפון כדי לקבל הנחה של 10%!