קידום עסקים קטנים- איך לקדם את העסק שלך עם שיווק תוכן.

שתף את המאמר:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

המדריך השלם לקידום עסקים לסטארטאפים ויזמים

המדריך לקידום עסקים הוא מדריך מקיף המלמד אותך כיצד לשווק את העסק שלך. מהבנת ערוצי השיווק השונים העומדים לרשותך ועד למציאת דרכים להשתמש בהם ביעילות, ספר זה יצייד אותך בכל הכישורים הדרושים.

קידום עסקים

קידום עסקים באינטרנט ובדיגטל- אונליין ואופליין

עסקים מקוונים ודיגיטליים הופכים נפוצים יותר בעולם העסקים. חברות נוספות מעוניינות ליצור חנות מקוונת או להסתעף במסחר אלקטרוני עבור המוצרים שלהן. אבל בזמן שהם עושים זאת, הם לא צריכים לשכוח את החשיבות של שיווק לא מקוון. אני אספק לך רשימה של דרכים שבהן משווקים דיגיטליים יכולים להשתמש בערוצי שיווק לא מקוונים לקמפיינים השיווקיים הדיגיטליים שלהם.

הדרך הראשונה היא למקד ללקוחות הפוטנציאליים שלך דרך מיקומי החנות הפיזית שלך. כך תוכלו לספק להם מידע על החברה שלכם ולקדם אותה באופן אישי, וזה הרבה יותר יעיל ממודעות מקוונות. הדרך השנייה היא באמצעות פרסום לנייד באתר או באפליקציה שלך, שאמור להשלים את מאמצי השיווק האחרים שלך על ידי הגעה לאנשים שנמצאיםאנשים רבים כיום מעדיפים להשתמש בטלפונים הניידים שלהם כדי לגלוש באינטרנט כשהם בדרכים. זה יצר הרבה בעיות עבור מפתחים שרוצים שהאתרים והאפליקציות שלהם יהיו נגישים, אבל זה גם פתח כמה הזדמנויות חדשות שלא היו זמינות קודם לכן.

איך צריך להתנהל אם העסק שלך בקטגוריית “עסקים קטנים” או עסק של בן אדם אחד

צריך הרבה עבודה כדי לנהל עסק קטן. אתה צריך להיות בשליטה על המשחק שלך בכל עת, להיות בעל עין טובה לפרטים ולהיות מסוגל לבצע מספר משימות. אבל אם אתה עושה את זה נכון, היתרונות שווים את המאמץ.

איך לקדם את העסק שלך ומה בעלי עסקים צריכים לדעת?

זה לא סוד שאנשים נמצאים ברשתות החברתיות. זה המקום שבו רוב העולם המקוון מקיים אינטראקציה זה עם זה על בסיס יומי. אם אתה מישהו בעל עסק, אז זה משהו שאתה צריך שיהיה לך חשבון עבורו. תצטרך שיהיה לך חשבון מדיה חברתית משלך עבור העסק שלך אם אתה רוצה שהוא יגדל ויהיה שם לב ללקוחות פוטנציאליים.

עסקים מסוימים עושים את הטעות שאין להם חשבון מדיה חברתית לעצמם או שהם לא מפרסמים בו שום דבר. המדיה החברתית הפכה לאחד מערוצי השיווק החשובים ביותר בחוץ מכיוון שאנשים מסתכלים עליה כהרחבה של החברים והמשפחה האמיתיים שלהם.

עסק קטן

קידום המותג שלך באינטרנט: העשה והאל תעשה

קידום המותג שלך באינטרנט אינו פשוט כפי שהוא עשוי להיראות. יש כמה דברים שכדאי להימנע מהם וכמה דברים שכדאי לעשות כדי לקדם את המותג שלך במדיה החברתית בצורה יעילה.

אל תעשה:

– פרסם לעתים קרובות מדי בערוצי מדיה חברתית, לאנשים יימאס מהעדכונים שלך ויפסיקו לעקוב אחריך בפלטפורמה.

– השתמש בתמונת פרופיל כללית בכל פרופילי המדיה החברתית שלך, זה יגרום לך להיראות כמו שולח דואר זבל.

– השתמש באותו תוכן או תבנית עבור כל הפוסטים שלך, אנשים ישתעממו במהירות עם מה שאתה מפרסם באינטרנט.

לַעֲשׂוֹת:

– פרסם באופן קבוע אך לא לעתים קרובות מדי כדי שלא יהיה מכריע לעוקבים לראות עדכונים ממך.

– השתמש בגרפיקה בפוסטים שלך כי הם כן

פרסום במנועי חיפוש וקידום אתרים

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך ההשפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות החיפוש הטבעיות או הלא-משולמות (“אורגניות”) של מנוע החיפוש. באופן כללי, SEO מתייחס ל”האמנות והמדע של שיפור הדירוג או הרלוונטיות של דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש אורגניים”.

בפוסט זה, נדון במה שאתה צריך לדעת על SEO וכיצד הוא קשור לתוכן מקוון.

מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש?

קידום אתרים נקרא לרוב “האמנות והמדע” מכיוון שאין תשובות פשוטות. למרות זאת, הנה כמה צעדים בסיסיים שיכולים לעזור בהבנתך:

1) קבע את היעדים שלך עבור האתר שלך

2) מה אתה רוצה שאנשים ימצאו באתר שלך?

קידום אתרים בגוגל

קידום אורגני, איך עובד החיפוש של גוגל

גוגל רוצה שתשתמש בשירותים שלהם. הם רוצים שתהיה מרוצה מהמוצרים שלהם כדי שיוכלו לייצר רווח מהחוויה שלך באינטרנט. אז מה הם עושים? הם משתמשים ב-Google Search Engine Optimization (SEO) כדי לדרג את הדפים שלהם גבוה יותר מאחרים בדפי תוצאות החיפוש.

בניית אתר אינטרנט בוורדפרס ובלוגים

הדרך הבסיסית להתחיל עם וורדפרס היא להוריד את הפלטפורמה, להתקין אותה במחשב ואז ליצור בלוג. לאחר שיצרת את הבלוג שלך, תוכל לכתוב מאמרים ולהעלות תמונות על ידי ביצוע ההוראות.

1) הורד את וורדפרס

2) התקן וורדפרס על המחשב שלך

3) צור בלוג חדש בוורדפרס

4) כתוב מאמרים בבלוג

5) העלה תמונות לאתר

למדריך וורדפרס מלא בחינם היכנס לקישור הזה

-אתר-תדמית.jpg

בניית אתרים לעסקים קטנים וחנויות דיגיטליות

העסקת מעצב אתרים חיונית לכל עסק קטן המחפש להצליח בעולם המודרני.

חנויות דיגיטליות: חנות דיגיטלית לרוב תהיה מורכבת מאתר אינטרנט ופלטפורמת מסחר אלקטרוני. שתי הפלטפורמות הללו יהיו הכלים העיקריים לייצר הכנסות, לשמור על לקוחות מרוצים ולספק מוצרים.

בניית אתרים: כשאתם שוכרים מעצב אתרים, עליכם לדעת איזה סוג אתר אתם רוצים ליצור ואיך הוא צריך להיראות. אתה יכול לבחור מתוך תבניות מעוצבות מראש או לעבוד עם מפתחים כדי ליצור משהו ייחודי יותר.

איך לקדם את העסק שלך: 4 טיפים מוכחים לטקטיקות שיווק אפקטיביות

אז יש לך מוצר או שירות נהדר להציע, ואתה יודע איך ליצור תוכן שמושך את הקהל שלך ומניע מכירות.

אבל אפילו מסעות הפרסום השיווקיים הטובים ביותר יצליחו רק אם הם נתמכים על ידי אסטרטגיית מדיה חברתית מוצקה.

פוסט זה ילמד אותך 4 דרכים בטוחות להגביר את עוצמת הקול במאמצי השיווק שלך על ידי הגדלת טווח ההגעה של הפוסטים שלך, העברת תנועה רבה יותר לאתר שלך והשגת יותר עוקבים במדיה החברתית.

1) הפוך את התוכן שלך לניתן לשיתוף:

2) השתמש בשיווק משפיענים:

3) שמור על התוכן שלך טרי:

4) הפעל תחרויות ומתנות

-דיגיטליות.jpg

כיצד לקדם עסק קטן ולהפוך אותו למותג- גם אם זה עסק של איש אחד

קידום עסקים קטנים מצריך שהעסקים צריכים להיות יותר מכוונים לגבי האופן שבו הם משווקים את עצמם. שיווק זה לא רק להציב שלט, זה על קידום ועל הכוונה של מה שאתה אומר לאנשים.

זה לא משנה אם אתה עסק של אדם אחד או לא, עדיין יש שיווק מעורב בהשגת המוצר שלך. השיווק הפך לנגיש יותר בגלל טכנולוגיה דיגיטלית כמו מדיה חברתית או פרסום מקוון.

נראה שחלק מהעסקים הקטנים לא רואים את הצורך בשיווק מכיוון שהם מרגישים שהמוצרים שלהם מדברים בעד עצמם; אבל לא תגיע לשום מקום רק עם המוצרים שלך.

כל עוד המוצרים שלכם טובים, תצטרכו להמשיך לפרסם גם כשהעסק מצליח כדי לשמור על המומנטום שלו.

תוכנית שיווק והצבת ייעדים לעסקים קטנים.

בחלק זה של ההדרכה נעבור על תוכנית שיווקית לעסק קטן.

כבעל עסק קטן, אתה רוצה ליצור תוכנית שיווק שתהיה חסכונית ותעזור לחברה שלך לצמוח. כדאי לקבוע יעדים ולתעדף לאילו מהן הכי חשוב להגיע.

השלב הראשון ביצירת תוכנית שיווקית הוא הצבת יעדים.

אתה צריך לחשוב מה אתה רוצה להשיג וכיצד אתה רוצה שהעסק שלך יצמח. לאחר מכן, תעדוף אילו יעדים חשובים ביותר להשגה כעת ובעתיד. לדוגמה, אם המטרה שלך היא להגדיל את המכירות החודש, ייתכן שתצטרך להתמקד במיקוד לאנשים שסביר להניח שיקנו עכשיו במקום לחכות לשנה הבאה.

השלב השני ביצירת תוכנית שיווקית הוא פיתוח מתווה לתוכנית.

חשוב לרשום את המטרות והיעדים של הקמפיין השיווקי ולקבוע ציר זמן עם מועדים ואבני דרך. צוות שיווק צריך להבין מה הכי חשוב ולהתמקד בזה תחילה כדי להבטיח שהם מקבלים את המאמצים החשובים ביותר שלהם בכיוון הנכון.

השלב השלישי ביצירת תוכנית שיווקית הוא לזהות את שוק היעד שלך.

זה כרוך בבדיקה למי העסק שלך מנסה להגיע ומה הצרכים שלו. כאשר אתה חושב מיהו לקוח היעד שלך, אתה יכול להתחיל להתאים את המסרים והשירותים שאתה מציע.

השלב הרביעי ביצירת תוכנית שיווק ROI הוא יצירת תנועה.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתחיל בקביעת קהל היעד שלך ומילות המפתח שבהן הם משתמשים בחיפושים שלהם. לאחר זיהוי מה אנשים מחפשים, תוכל ליצור תוכן עם מילות מפתח ספציפיות שיש סיכוי גבוה יותר להופיע בדפי תוצאות של מנוע החיפוש. קידום עסקים בלי חישוב של החזר השקעה לא יניב לך את התוצאה הרצויה.

השלב החמישי ביצירת תוכנית שיווקית הוא פיתוח יעדי השיווק שלך.

לאחר שקבעתם מסגרת לתכנית השיווק שלכם, חשוב ליצור את המטרות שלכם.

יעדי השיווק שונים עבור כל עסק. לדוגמה, חברות מסוימות עשויות לרצות להגדיל את ההכנסות שלהן, בעוד שאחרות עשויות לרצות להגדיל את מספר הלידים שנוצרו. הגדרת יעדים ספציפיים עוזרת לך להחליט כיצד להקצות משאבים ומי יהיה אחראי על אילו שלבים בתוכנית.

זו הנקודה שבה אתה מבין את קהל היעד שלך ומה אתה רוצה להשיג עם כל חלק של בטחונות שיווקיים. אתה צריך לדעת מי יקרא את המסר הפרסומי שלך, מה הם רוצים ואיך אתה יכול לענות על הצרכים שלהם.

-השקעה-ROI.jpg

פלטפורמות שיווק שונים לעסק (לא רק פייסבוק וגוגל)

פלטפורמות שיווק כמו פייסבוק וגוגל הן הנפוצות והפופולריות ביותר. אבל יש הרבה יותר בחוץ. להלן כמה מפלטפורמות השיווק הפופולריות ביותר שאנשים לא יודעים עליהן:

Snapchat

היא אפליקציית מדיה חברתית המשמשת יותר מ-150 מיליון אנשים מדי יום. זו יכולה להיות דרך יעילה להגיע לבני נוער ולבני דור המילניום עם סרטונים קצרים ותמונות של מה שקורה בחייהם.

MintTwist

היא פלטפורמת אוטומציה שיווקית שיכולה לעזור למותגים לנהל את כל דפי המדיה החברתית שלהם בבת אחת, כמו גם פוסטים אוטומטיים והעברת תוכן עבור המוצרים או השירותים האחרונים שלהם.

פינטרסט

למרות התעלמות רבה במשך מספר שנים, פינטרסט היא כעת אחת הרשתות המקוונות החזקות ביותר עבור משווקים ליצור ולשתף תוכן באינטרנט. עם זאת, תמיד היה לה קשה להתחרות באנשים כמו פייסבוק וטוויטר בגלל המשיכה החזקה שלהם בקרב המשתמשים.

שיווק בלינקדאין

ללינקדאין יש למעלה מ-500 מיליון משתמשים והיא אחת מרשתות המדיה החברתיות המובילות בעולם. חברות משתמשות בלינקדאין כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלהן ללקוחות פוטנציאליים וכדי ליצור קשרים עם אנשי מקצוע אחרים.

-עסקים-קטנים-בעזרת-לינקדין.jpg

שיווק נייטיב באאוטבריין וטאבולה

קידום עסקים בדרך של מאמר מקורי ללקוח יכול להעלות את רמת הידע שלך מצדו של הלקוח, ומראה על חלוק לבן בתחום שלך, בדיוק כמו שהיית מקשיב לרופא!

Outbrain

היא פלטפורמת גילוי תוכן עם למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים.

Tabula

היא פלטפורמת הפרסום המקומית היחידה שמספקת 100% תוכן פרימיום בפיד.

שתי החברות משתמשות בשיווק מקורי כדי לשפר את חווית התוכן שלהן.

שיווק של תוכן מקורי- שיווק נייטיב

שיווק מהסוג הזה של שיתוף תוכן ממומן המשתלב בצורה חלקה עם שאר סביבת העריכה של אתר או אפליקציה. המטרה של אסטרטגיה זו היא ליצור חווית משתמש סוחפת להודעות של מפרסמים מבלי להפריע לחוויית הגלישה באינטרנט של המשתמש, דבר שניתן להשיג על ידי התאמת מסרים אלו לעיצוב וטון הדיבור של הפלטפורמה המתאימים.

פרסום מקורי הוא צורת פרסום מקוונת שהחלה בשנת 2006 והייתה חלוצה על ידי Yahoo! מאז זה הפך לצורה פופולרית מאוד ונפוצה של שיווק דיגיטלי בזכות הגישה הייחודית והביצועים הגבוהים שלה. עליית המדיה החברתית בסוף שנות ה-2000 ותחילת שנות ה-2010, בנוסף לריבוי הסמארטפונים, סייעו לפרסום המקורי לצמוח להיות מעצמה שהיא כיום.

מיתוג העסק

ישנן סיבות רבות ושונות מדוע עסקים בוחרים ליצור אתר אינטרנט. אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא לספק מידע על המוצרים והשירותים שלהם.

הקמת אתר אינטרנט היא קריטית עבור כל חברה. האתר מספק מידע על החברה, המוצרים שלה ומה שהם מציעים. האתר מספק גם דרך קלה ללקוחות ליצור קשר עם החברה או לבצע הזמנה.

הקמת אתר אינטרנט עסקי ותדמיתי

הקמת אתר אינטרנט היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בעת הקמת חברה. לקוחות ולקוחות פוטנציאליים ישתמשו באתר כדי לברר מידע על החברה שלך. הם יכולים גם ליצור איתך קשר ולבצע הזמנות באתר שלך.

סיכום

המאמר דן בצורך של עסקים קטנים לשווק את עצמם על מנת לבנות את קהל הלקוחות שלהם.

עסקים קטנים צריכים לשווק את עצמם כדי לבנות את בסיס הלקוחות שלהם. והצעד הראשון הוא לבנות אתר תדמיתי כדי לקדם את המותג שלך.

רוצה לדעת מאיפה להתחיל? כנס לכאן

הרשם למגזין העסקים שלנו

כאן תקבל את כל הדברים שיעזרו לך לקדם את העסק ולתפעל אותו נכון

עוד דברים שיעניינו אותך לחקור בנושא:

איך לייצר לידים בכל חודש

איך לייצר לידים בכל חודש ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך (מילות מפתח: יצירת לידים, הפקת לידים, הפקת יותר לידים, יותר לידים בכל חודש)

קרא עוד »

מה זה סרפ ואיך זה קשור ל SEO

סרפ הוא תוצאה של שאילתת מנוע חיפוש. זה יכול להיות אתר אינטרנט של ארגון, דף אינטרנט ברשת העולמית, או אפילו סרטון מסוים. אנשים שמבצעים קידום

קרא עוד »

איך כותבים תוכן שיווקי?

אז איך לעזעזל כותבים תוכן שיווקי? יצרת חומר באיכות גבוהה, ובכל זאת אף אחד לא ביקר באתר שלך? בדרך כלל, בעיה כזו אינה חמורה כפי

קרא עוד »
דילוג לתוכן