רימרקטינג בשיווק באינטרנט

רימרקטינג שני מושגים שאי אפשר לעבור לסדר היום בלעדיהם בתחום השיווק היום, הם רימרקטינג וריטרגטינג. שזה אומר שיווק מחדש וטרגוט מחדש. למה זה בעצם כל כך חשוב? קרה לכם פעם שראיתם פרסום מאוד מושך והחלטתם פשוט להתעלם ממנו, וזה אפילו שידעתם שזה משהו טוב בשבילכם? קרה לכם פעם שדיברתם עם איש מכירות ואמרתם לו שאתם […]

טרגוט באינטרנט- איך הכוונת התוכן שלנו לגולש הרלוונטי תגדיל לנו את אחוזי ההמרה

  טרגוט בשיווק באינטרנט לקוח הגיע לדף הנחיתה שלך לאחר שראה את הפרסום או שחיפש אותו באינטרנט, השאיר פרטים ונעלם כאילו לא היה. מעצבן אה?! יש לזה כמה סיבות: א. הוא לא היה זמין והוא עדיין רלוונטי ומעוניין במוצר שלכם. ב. הוא עוד לא מספיק שם. ג. אופציה שלישית שפחות תאהבו לשמוע- הוא מראש לא […]

באיזו פלטפורמה כדאי לפרסם? – פייסבוק או לינקדאין?

מצד אחד, כולם אומרים ללכת על לינקדין לכל מי שB2B, אבל מצד שני בתכלס כולם עושים פייסבוק. עצה שלי היא שכדאי לפרסם גם בפייסבוק וגם בלינקדאין. אם אתה רק מתחיל, פייסבוק הוא המקום הטוב ביותר להתחיל בו. אם יש לך מותג מבוסס, לינקדאין היא אפשרות טובה יותר. למה חשוב להשתמש במערכת לינקדין עבור העסק לינקדאין […]

כמה זמן ביום לוקח לנהל קהילת פייסבוק?

קהילות פייסבוק הן דרך מצוינת לתקשר עם הלקוחות שלך ולבנות קהילה סביב המותג שלך. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי לייצר לידים, להגדיל את המעורבות ואת שיעורי ההמרה ולשפר את שימור הלקוחות. לוקח בערך 3 חודשים להקים קהילת פייסבוק וזה בתנאי שמקימים את זה ממש מאפס כשאין קהל יעד מוכן כמה אנשים צריכים כדי לנהל […]

מהם היתרונות של ערוצי שיווק לעסקים עבור עסק מקומי?

ערוצי שיווק הם הכלים בהם משתמשת חברה לקידום מוצריה ושירותיה. ניתן לסווג את ערוצי השיווק לשתי קבוצות: ערוצי שיווק ישיר ערוצי שיווק עקיפים ערוצי שיווק ישיר הם אלה הכוללים אינטראקציה ישירה עם לקוחות. אלה כוללים מכירה פנים אל פנים, שיחות מכירה אחד על אחד, מכירה מדלת לדלת, תערוכות מסחריות וטלמרקטינג. ערוצי שיווק עקיפים הם כאלה […]

איך אפשר לדעת אם פייסבוק מקשיבה?

האם פייסבוק מאזינה לנו?

זו שאלה מעניינת. לא תמיד קל לדעת אם פייסבוק מקשיבה למה שאתה אומר, או שהיא רק קוראת את הפוסטים שלך ואז משתמשת במידע הזה לפרסומות ממוקדות. פייסבוק לא מקשיבה לשיחות שלך דרך המיקרופון שלך, אבל היא עוקבת אחר מה שאתה מקליד במקלדת ומשתמשת בקלט הזה למודעות ממוקדות. אם פייסבוק מקשיבה למה שאתה אומר, הם משתמשים […]

איך לייצר לידים בכל חודש בעזרת פייסבוק

משפך שיווקי

במאמר הזה נדבר על איך לייצר לידים בכל חודש, ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך… בעולם של שיווק תוכן, הכל עניין של יצירת יותר לידים. כדי לייצר יותר לידים, אתה צריך שתהיה לך אסטרטגיה מוצקה. במאמר זה, נדבר על איך לייצר יותר לידים בכל חודש ולמה אתה צריך יותר ממה שיש לך. הצעד הראשון […]