איך אפשר לדעת אם פייסבוק מקשיבה?

שתף את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

זו שאלה מעניינת. לא תמיד קל לדעת אם פייסבוק מקשיבה למה שאתה אומר, או שהיא רק קוראת את הפוסטים שלך ואז משתמשת במידע הזה לפרסומות ממוקדות.

פייסבוק לא מקשיבה לשיחות שלך דרך המיקרופון שלך, אבל היא עוקבת אחר מה שאתה מקליד במקלדת ומשתמשת בקלט הזה למודעות ממוקדות. אם פייסבוק מקשיבה למה שאתה אומר, הם משתמשים בטכניקה שנקראת "זיהוי קולי" כדי לתמלל את הקול שלך ולהתאים אותו לתוכן הפוסטים שלך.

עם זאת, פייסבוק לא תמיד משתמש בקול שלך כשהם מתרגמים את תוכן הפוסטים שלך. אתה יכול לבקר בדף זה במרכז העזרה של פייסבוק כדי ללמוד עוד על איזה סוג של נתונים פייסבוק אוספת וכיצד הם משתמשים בו.

האם פייסבוק מאזינה לנו?

האם אתה חושב שפייסבוק יכולה לגשת למיקרופון שלי או למכשירים אחרים?

פייסבוק היא חברה ציבורית עם מיליוני משתמשים. היא חייבת לציית לחוק ולכללים שנקבעו על ידי ממשלות, מה שאומר שהיא לא יכולה לגשת למיקרופון שלך או למכשירים אחרים ללא רשותך.

במדיניות הנתונים של פייסבוק אומרים "איננו אוספים שום תוכן מהמיקרופון של משתמש".

הפעם היחידה שבה פייסבוק יכולה לגשת למיקרופון שלך היא כשאתה משתמש בתכונה החיה של פייסבוק. אתה צריך לתת הסכמה מפורשת לפני שאתה עולה לשידור חי בפייסבוק כדי שהם יוכלו להשתמש במיקרופון שלך במהלך השידור.

מהי מעבדת האודיו של פייסבוק שמטרתה לשפר מערכות דיבור?

לפייסבוק יש מעבדת שמע שמטרתה לשפר מערכות דיבור. מעבדת האודיו של פייסבוק היא הראשונה מסוגה בעמק הסיליקון, במטרה לשפר את זיהוי הדיבור והבנת השפה הטבעית.

מעבדת האודיו היא צוות של מהנדסים, בלשנים וחוקרים המתמקדים בקידום טכנולוגיית דיבור עבור מוצרים ושירותים של פייסבוק.

יש להם כמה דברים בחשבון כשמדובר בביצוע שיפורים:

– שיפור דיוק התרגום של קול לטקסט על ידי פיתוח רשתות עצביות עמוקות חדשות המשתמשות במודלים אקוסטיים שונים

– הגדלת המהירות והדיוק של מערכות זיהוי דיבור על ידי שימוש ברשתות עצביות עמוקות הלומדים מנתוני העולם האמיתי

– שיפור הבנת השפה הטבעית על ידי מינוף רשתות עצביות עמוקות כדי להבין טוב יותר מה אנשים אומרים

– שיפור הדיוק של תרגום צליל לטקסט על ידי פיתוח רשתות עצביות עמוקות חדשות תוך שימוש במודלים אקוסטיים שונים

איך התגלתה מעבדת האודיו של פייסבוק?

מעבדת האודיו של פייסבוק התגלתה במקרה.

הכל התחיל כאשר מהנדסי פייסבוק ניסו לפתח מערכת דיבור-לטקסט חדשה לעוזרת הוירטואלית של החברה, מ. המהנדסים לא הצליחו למצוא שום טכנולוגיית זיהוי דיבור מתאימה והחליטו ליצור משלהם. בסופו של דבר הם יצרו מערכת שיכולה לתמלל כל שיחה כל עוד יש דובר אחד לפחות מכל מגדר וזה עבר הכשרה על לפחות עשר שעות של שיחות מוקלטות.

כמה אנשים עובדים בצוות Audio I?

צוות Audio I הוא צוות קטן של אנשים שעובדים על אפקטים קוליים ומוזיקה. הם אחראים על האודיו במשחקים, סרטים, תוכניות טלוויזיה וסוגים אחרים של מדיה. כל החברים בצוות זה הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון של שנים בתחום. הצוות הינו צוות מצומצם המורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון של שנים בתחום.

מהן ההתפתחויות האחרונות של צוות Audio I של פייסבוק?

פייסבוק משקיעה באופן פעיל בצוות Audio I שלהם, שהוא קבוצה של מהנדסים, מעצבים וחוקרים שעובדים על פרויקטים הקשורים לאודיו. הצוות עבד על מספר פרויקטים כולל:

– עיצוב נוף סאונד חדש כדי להפוך את תוכן AR לסוחף יותר

– דרך לתרגם טקסט לדיבור עם AI

– שיפור איכות השידורים החיים עם איכות צליל טובה יותר

– יצירת מרחב קול וירטואלי

– שיפור איכות שיחות הטלפון

– שדרוג פלטפורמת המסנג'ר של פייסבוק

אז לשאלה האם פייסבוק מקשיבה לנו בלי הידיעה שלנו- כנראה שלא, אבל לא אתפלא אם יום אחד נגלה שדווקא כן. אז למה בכל זאת יש דברים שאנחנו אומרים ופתאום דקה אחרי זה יש פרסומות בפייסבוק בדיוק על הנושא שדיברנו כשהסמארטפון נמצא לידינו? אז התשובה לזה היא מאוד ברורה, רק שאין לי מושג מה היא…

-אתר-תדמית.jpg
בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים באינטרנט
משפך שיווקי
קורס חינם לבניית דפי נחיתה בוורדפרס
קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים
תיק עבודות- אתרים שבנינו. אתר עם תמונות
אתרים לדוגמא

אהבת את המאמר? הנה עוד מאמרים בתחום ה SEO:

מאמרים נוספים בנושא של קידום אתרים ו SEO

מה זה שיווק שותפים והאם באמת...
לאור המצב החדש, אני מקבל הרבה שאלות בנוגע להכנסה מהבית, לכסף באינטרנט וכמובן גם לשיווק שותפים. יש הרבה דרכים לעבוד...
חמישה טיפים בשיווק באינטרנט שיעזרו לך...
  שיווק באינטרנט- 5 טיפים שיגרמו לעסק שלך לגדול כמו כל דבר בחיים, עולם העסקים הקטנים והבינוניים מתחלקים לכמה סוגים....
איך להשיג לידים חמים לעסק שגם...
בסרטון הבא תוכלו לראות מה הסיבה לכך ואיך אפשר לשפר את איכות וכמות הלידים ואיך לטפל בבעיית המוכנות של הלקוח...
דילוג לתוכן